تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۲۷۴۸۶۵

دو خبر ورزشی؛ از واترپلوی نفت گچساران تا هیئت تکواندو

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /
تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می‌رود
در هفته سوم لیگ برتر واترپلو تیم نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می رود
در هفته سوم لیگ برتر واترپلو نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می‌رود.
بر اساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران روز جمعه به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.
گفتنی است تیم واترپلو نفت و گاز گچساران روز جمعه۳۱ شهریور راس ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی آزادی گچساران به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.
 
تقویت و توسعه ورزش تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان ورزشکاران توانمند و پرقدرتی در همه رشته‌های ورزشی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگلویه و بویراحمد تکواندو را یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم این استان دانست و گفت: باید با همکاری و تعامل کاری کنیم تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.
وی با بیان اینکه هیات تکواندو مانند دیگر هیات‌های استان مشکلات عمده و عدیده‌ای دارد، گفت: فدراسیون تکواندو باید نگاه ویژه‌ای برای حل و رفع این مشکلات داشته باشد.
این مسوول با اشاره به برنامه محور بودن اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های مطلوب پژوهشی و آموزشی به اهداف خود در این زمینه برسیم.
علوی به وجود ضعف‌ها و مشکلات متعدد در بخش‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: همراهی، حضور و حمایت مسوولان در بخش‌های مختلف باعث دلگرمی و کار و تلاش بیشتر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه مشکلات مالی عامل دور شدن برخی از ورزشکاران از عرصه ورزش است، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود تا نتوانیم به رسالت‌ها و اهداف مورد نظر خود دست یابیم.
وی با بیان اینکه امروز هفتمین مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی در سال ۹۶ برگزار شد، گفت: امروز مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی استان برگزار و رئیس هیات مشخص و معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری دو یا سه تشک تاتامی را تهیه و به یک یا دو شهرستان استان تحویل دهیم.
علوی برگزاری مسابقات لیگ استانی را از محورهای اصلی و مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و بیان داشت: باید برای توسعه و ارتقای ورزش استان نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
وی در پایان با اشاره به قول رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری جشنواره اختصاصی استعدادیابی تکواندو در استان، گفت: برگزاری این برنامه فرصتی مناسب برای شناسایی، تقویت و استفاده از استعدادهای برتر و نخبه در استان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1