تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۲۷۴۷۷۳

برگزاری چهارمین نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی در یاسوج / درست: نمایشگاه در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برپا می‌شوند

۰
کبنا ؛چهارمین نمایشگاه تخصصی مبل، لوستر و معماری و دکوراسیون داخلی در سالن نمایشگاه دائمی شهرداری یاسوج آغاز بکار کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، با حضور جمعی از مسوولان و مدیر عامل نمایشگاه‌های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین نمایشگاه تخصصی مبل، لوستر و معماری و دکوراسیون داخلی در سالن نمایشگاه دائمی شهرداری یاسوج افتتاح شد.
بابک درست مدیرعامل نمایشگاه‌های دائمی استان در این آئین گفت: نمایشگاه مبل، لوستر و معماری، دکوراسیون داخلی با حضور ۱۵۰ تولید کننده برتر کشور از استانهای مختلف کشور بخصوص از یافت آباد تهران از امروز بمدت ۴ روز دایر خواهد بود. درست در ادامه با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی گفت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی در سال اقتصاد مقاومتی، همه تلاش خود را برای حضوراین تولیدکنندگان و حمایت از محصولات کشور عزیزمان بکار بستیم تا دعوت شدگان به غرفه ها تولیدات داخل کشور را در معرض دید عموم قرار دهند.
وی در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: تبادل اطلاعات در این مجموعه ها و ارتباط مستقیم بین تولید کننده و مصرف کننده و دسترسی اسان به کالای دلخواه در این مجموعه و قیمت مناسب مهمترین اهداف ما در برپایی اینگونه نمایشگاها است.
مدیر عامل نمایشگاه دائمی استان با اعلام اینکه مساحت اشغال شده حدود ٢ هزار متر مربع می باشد، اظهار کرد: از عموم شهروندان گرامی که علاقمند به بازدید از نمایشگاه فوق هستند دعوت می‎شود که از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب از تاریخ ٢٠ لغایت ٢۴ شهریور ماه در سالن شهر از محصولات ارائه شده دیدن فرمایند.
وی در پایان از مردم درخواست کرد که در انتخاب محصولات خریداری شده نهایت دقت را بعمل آورند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به ستاد اجرایی مستقر در نمایشگاه اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1