تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۲۷۴۷۵۸

حسینی‌راد رئیس پلیس راهور گچساران شد

۶
۰
کبنا ؛ 
با حضور مسوولان معارفه رئیس جدید راهنمایی و رانندگی شهرستان گچساران صورت گرفت.
 
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده راهنمایی و رانندگی شهرستان با حضور فرماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این آیین عبدالرحیم رحیمی با اشاره به حجم زیاد کاری راهنمایی و رانندگی در سطح شهر اظهار کرد: به دلیل جمعیت زیاد شهرستان گچساران و وجود خودروهای فراوان و نوع بافت شهری دوگنبدان کنترل ترافیک و رعایت آیین‌های راهنمایی و رانندگی در این شهرستان امری دشوار است که با حضور فعال مأمورین راهنمایی و رانندگی این امر کنترل شده است.
فرماندار گچساران با اشاره به فعالیت‌های مثبت و قابل تقدیر سرگرد پورنگ، اخلاق و رفتار نیکو را از ویژگی‌های وی دانست و افزود: ارائه خدمات مفید به مردم دوگنبدان از دیگر کارهای انجام شده ایشان در طول خدمت است که در این مکان جای تقدیر و قدردانی دارد.
وی با بیان اینکه انجام هر کاری به امنیت متصل و اگر امنیت نباشد هیچ چیز سر جای خود قرار نخواهد گرفت ، عنوان کرد: تلاش مجموعه پلیس شهرستان در راستای تامین امنیت قابل تقدیر است.
رحیمی با بیان اینکه تلاش پلیس راه شهرستان هم باوجود امکانات کم اما قابل تقدیر است، اذعان کرد: تلفات جاده‌ای از زمان استقرار این پلیس کاهش یافته است.
در ادامه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سالانه پنج هزار خودرو در استان کهگیلویه و بویراجمد پلاک گذاری می‌شود، گفت: باید زیر ساخت‌های ترافیکی در این استان فراهم شود.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت با اشاره به آمار تلفات حوادث رانندگی در استان بیان کرد: آمار فوتی‌های رانندگی امسال نسبت به سال قبل ۱۴درصد کاهش داشته که عابرین پیاده بیشترین تصادف منجر به فوت درون شهری را داشتند.
خوشوقت با اشاره به کاهش آمار تلفات رانندگی درسال های اخیر،تصریح کرد: این کاهش تلفات رانندگی در حالی است که شاهد افزایش اخذ گواهی نامه و ورود خودروهای جدید هستیم.
وی با بیان اینکه معابر این استان به تجهیزات الکترونیکی مجهز خواهند شد، اذعان کرد: متولیان امر در زمینه زیر ساخت ترافیکی همکاری لازم را داشته باشند که با فعالیت سامانه الکترونیک در استان تمام معابر شهری با دوربین کنترل می شود و نیازی به حضور مستمر پلیس در معابر نیست.
خوشوقت گفت: ایجاد انضباط کاری آموزش مستمر همکاران زیرمجموعه و توجه به اقدامات اجرایی و تلاش در جهت ارتقاء توان خدمتی و انگیزه کارکنان پلیس راهور استان، از برنامه هایدیگر این اداره است.ب.
وی همچنین تمرکز برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی، برخورد با رفتارهای ناهنجار رانندگی و ترافیکی به ویژه موتورسواران و تخلفات حادثه ساز آنان، شناسایی نقاط پرتردد و پرتصادف و حادثه خیز استان، ایجاد تسهیل در امر ترافیک و پیگیری برای رفع وقوع تصادفات با همکاری دیگر متولیان امر را از دیگر برنامه ها برشمرد.
در این آیین ضمن قدردانی از زحمات سرگرد شهباز پورنگ، سرگرد سید محسن حسینی‌راد به عنوان رئیس پلیس راهور گچساران معرفی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدا بر پورنگ این مرد خوش اخلاق و کاردان آرزوی موفقیت و سرافرازی برای ایشان از خداوند منان .
دنا
Iran, Islamic Republic of
پورنگ سرهنگه نه سرگرد
ظهرابی یاسوج
Iran, Islamic Republic of
براد حسینی راد انتصاب جنابعالی راا ازصمیم قلب تبریک میگویم ارزوی توفیقات روزافزون ومقام کشوری ولشکری برایتو ارزومندم
مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی با کادر مجرب وقاطع نسبت به سروسامان دادن شهر گچساران که ارزوی مردم عنایت ویژه نماید
آقا دوربینی
Iran, Islamic Republic of
واقعأ کنترل شده پدر بزرگ.
امیدعلیدانا
Iran, Islamic Republic of
اززحمات دلسوزانه جناب سرگردپورنگ تشکرمیکنیموتبریک میگیم خدمت جناب سرگردحسینی رادامیدواریم ایشون دراین مسیرموفق باشندعلیداناشورای شهرستان
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1