تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۷۴۵۶۰

واکنش یک شهروند گچسارانی/ آقای تاجگردون شما نمی خواهید با مدیران قوی کار کنید

۶۰
۰
کبنا ؛ارسالی مخاطبین
در صبح عید غدیر خم رسانه ها سخنان تلخ و دور از واقعیتی را به نقل از نماینده منتشر کردن که پس از خواندن آن دل هر انسان اهل تفکری به درد می آید سخنانی که بیش از هرچیز کلمه صداقت را نشانه گرفته بود. در میان این صحبتها حرف هایی درباره موفق ترین شهردار تاریخ گچساران گفته شده بود که دور از انصاف است. راضی بودن نماینده از ایشان در حالیکه عملکرد تاجگردون خلاف آن را ثابت می کند ، نسبت دادن خستگی به زینل زاده که اصلاً با عقل جور در نمی آید ، دادن پیشنهاد سمت به وی که با رفتار تاجگردون  سنخیت ندارد و دیگر حرفهایی که به آن خواهیم پرداخت.
ابتدا اینکه با توجه به سوابق موفق زینل زاده در مدیریت و تخصص و تجربه ایشان چرا پستهای کلیدی در استان و استان های همجوار به سایر افرادی که به مراتب در رتبه های پائین تر قرار دارد داده می شوند. آیا با توجه به نفوذ شما در دولت و وزارت خانه ها و حرف شنوی مسئولین کشوری از شما جایگاهی برای زینل زاده در سمت استانداری یا معاونت های استانداری دور از توان تان می باشد یا زینل زاده دیگر توان ندارد؟ و یا شاید مسائل دیگری پشت این جریان است که ما نمیدانیم.
اگر زینل زاده خوب است و از وی راضی بودید،پس چرا تمام تلاشتان را برای رفتن وی انجام دادید؟ چرا دوستان توصیه پذیرتان در شورای قبل درباره استعفای زینل زاده آنگونه عمل کردن و  جلسه  را ترک کردند؟ چرا گزینه شهرداری شما در این دوره در زمان استعفای زینل زاده رای ممتنع داد؟
نمی خواهید که از استقلال این افراد در تصمیمات بگویید که لطیفه ایست بس خنده دار!
شما درباره خستگی زینل زاده گفته اید در صورتی که در دوران کاری ایشان کمترین آثار خستگی در رفتار و کار وی مشاهده نشد. اما اگر معیارتان برای نپذیرفتن پست خستگی باشد یادتان هست کمتر از یکسال پیش از خستگی خودتان گلایه کردید؟ پس بسم الله .
جناب تاجگردون برای یکبار که شده با خودتان و مردم رو راست باشید ، شما  دراین چند روز اخیر از یک اتفاق تلخ دنبال صید ماهی بودید و سعی کردید از احساسات جریحه دار شده مردم از حادثه ناگوار قتل  طلافروشان گچسارانی کلاهی از نمد برای خود ساخته و خاطره تلخی در ذهن مردم از زینل زاده درست کنید!
اما در پایان؛ شما خودتان نمی خواهید با مدیران مستقل و صاحب نظر و قوی کار کنید، پس لطفاً با آسمان ریسمان بافتن، سعی در منحرف کردن افکار عمومی را نداشته باشید که دستتان بیش از پیش برای همه رو شده است!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی زینل زاده میگه تا همه شورای شهر به من رای ندن شهرداری رو قبول نمی کنم. وقتی به دلیل کمبود بودجه استعفا دادن و با اصرار تاجگردون برگشت سر کارش اینا یعنی اینکه زینل زاده خودش خسته شده بود حالا دلیلش رو باید از خودش پرسید. به هر حال کار کردن بی منت و سخت بی،طمع خستگی هم داره حالا چه از جانب تاجگردون باشه چه زینل زاده، این حرفهای اختلاف انگیز رو هم باید کنار گذاشت. یه شورای شهر دیگه اومده سر کار یه شهردار دیگه رو انتخاب کرده، یعنی حتما باید شهردار قبلی می بود تا شما راضی بشید؟ در این صورت قطعا عده ای دیگه می نوشتن که شورای شهر ماکتی بیش نیست و چون تاجگردون از شهردار راضی بوده ابقاش کرده. هر حالتی که پیش بیاد یه جوری میشه به تاجگردون ربطش داد. یادتون باشه همین چند ماه پیش رسانه ها از یه جمله تاجگردون برداشت کردند که او موافق ماندن زینل زاده هست و قطعا شهردار بعدی خواهد بود حالا که اینطوری شده چیز دیگه نوشتن
کربرفتویی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد نگارنده متن، الحق وانصاف واقعیت را نوشتی، تاجگردون با مسئول قوی نمیتواند کار کنه.
ناشناس
مدیر متناسب با شرایط تاجگردون همین ظفری است که...... نمیشناسه. تاجگردون مدیر قوی نمی خواهد که فردا برایش رقیب شود.
کارمند
Iran, Islamic Republic of
ضمن تحسین نویسنده ، باید گفت :

دلیل اینکه جناب تاجگردون از افراد قوی و توانمند حمایت نمی کنه ، مشخص است : چون احتمال اینکه روزی این فرد توانمند جایگزین نماینده بشه ، زیاده !!
پس عقل حکم می کنه که اجازه رشد و پیشرفت به افراد قوی تر خود ، ندهد !!!!
ویکی از این افراد با استعداد و توانمند ، جناب آقای زینل زاده است .

روانشناسی تاجگردون حکایت از داشتن روحیه .... دیگران همراه با ... است که می توان جداگانه در مورد این تیپ شخصیتی ، اظهار نظر کرد!!
حیدری
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر زینل زاده مرد خستگی ناپذیر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از وقتی که مهندس زینل زاده رفته ، کارهای عمران شهری راکد شده حتی درست زباله های محلات جمع آوری نمیشه
کارگر اخراجی شهرداری
Iran, Islamic Republic of
این چه شهری شده نه هر کس کار میکنه اخراجش میکنن ما چهل روز نشده زمان اقای زینال زاده سه پارک پارک رزمندگان پارک مستقیم پشت اپارتمان مستقیم و پارک بهارستان که با رفتن اقای زینال زاده به گفتن کار نکنید ایا جواب ما به اندازه یهکسال برای شهر در چهل روز کار کردیم باید اقای زینال زاده ونیروهای که برایش کار کردن اخراج وتوسط شورا وسرپرست اقایی اخراج بشه من برایتان متاسفم که تمام پارک وفضای سبز ما در حال خشک شدنه بعد دارن نیروهارو اخراج و شهرو بی تفاوت از کنارش میرن میبینید گچساران چه میشه
بی ریا
Italy
مهندس زینل زاده باسواد وکاردان ومتعهد بود چون توصیه پذیرنبود ،چون رانت نمیداد به افراد سفارش شده وطایفه گری رو بهش بها نمی داد بایدتحمل نمیشد.اقایان حتی در فروش تراکم و اخذعوارض شهرداری هم انتظار دخالت وسفارش دارن غافل از این که دوران طایفه وقبیله ای اداره کردن شهر وروستا به سراومده.
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس زینل زاده، شهروندان ترک زبان قشقایی خدمات ارزنده و ارزشمند جنابعالی را فراموش نخواهند کرد، خداوند پشت و پناهت
ناصر
Iran, Islamic Republic of
نه زینل زاده تافته جدا بافته هسش و نه حضرت عالی چندان به راه نوشتی،
واصلا دلیلی نداره تاجگردون وظیفه داره راه بیافته دنبال ی جناح راستی
دهدشت
Romania
من اهل گچساران نیستم. اما هر روز خبرهای استان میخونم.و برداشتم اینه که مردم از شهردار قبلی خیللی راضی بودن و چیزی که از رفتار دکتر تاجگردون میشه برداشت کرد.دوست نداره کسی محبوب مردم بشه و برا جایگاه خودش خطر افرین باشه!
كاركنان
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران خود جواب تاج را خواهد داد نگران نباشید دیگه حلوا حلوا فاید نداره زینل زاده خستگی امان ازاین کلک
گچساران
Iran, Islamic Republic of
کور شود هرانکس که نتوان دید تاج گردون مرد عمل وبعد از سی اندی که گچسارانی در استان نبود بعنوان مدیر کل حالا با چشم با نگاه کنید ورسانه های مغرض هر چه می خواهند بنویسند
عدالت
Iran, Islamic Republic of
ازهمین روزها متوجه میشید چطور فضای سبز ویا کنار خیابانها به زور تصاحب بشن این زینل زاده بود اجازه نمی دادوترسی ازکسی نداشت منتظر باشید
مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب زینل زاده قبل تاج گردون هم مسوولیت داشت چرا ان موقع کار نکر د بودجه ونظارت کارساز بود
احمدي
Iran, Islamic Republic of
اینقد زینل زاده رو بزرگ نکنید .ماهیت و شخصیت و منش ایشون رو در روز اخر و عزل و نصباش میشه فهمید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خودش هم شهردار هم فرماندار چون اگه اون فشار نیاره هیچ کس کاری نمیکنه شهردار خوب باقری بود که رفت مومنی دلسوز بود که خدا بیامرزش برا تاجگردون فرقی نداره کی شهردار باشه چون اون کاری یا اون طرحی که تاج میخواد باید انجام بشه.
گچسارانی
بودجه هایی که از طرف تاجگردون در اختیار زینل زاده قرار می گرفت ایشان را این قدر معروف کرد مگه قراره همیشه یک نفر شهردار باشه شورای شهر میخواهند با شهر دار کار کنند زینل زاده هم ماشااله خیلی زرنگ بود بیشتر کارهای آ سفالت خیابونها وکوچه ها را گذاشت آخر سر که بتونه از این مسئله استفاده کنه ما به برکت نمایندگان قبلی و شهرداران قبلی عمران آبادی ندیده بودیم وحالا کارهای آقای زینل زاده به نظرمان خیلی بزرگ میآید انشاءاله امیدواریم شورای شهر وشهردار جدید بتوانند با ارائه ایدههای نو شهری تاریخی بسازند
جعفر زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده مرد خستگی ناپذیر
تاجگردون تمایل نداره افراد توانمند مدیر شوند مدیران
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
خو معلومه چون غلام حلقه به گوش میخواد.کسی که چرا نگویید.فقط بگوید چشم.بعدشم میترسه کسی روی دستش بلند شه نیست بشه.می دونه امثال ... هیچوقت عرضه ندارن روی دستش بلند شه. .... انتظار دیگه نباید داشت.
مطلع سیاسی
Iran, Islamic Republic of
باید ی شهرداری بیاد گوشش دست .... باشه...تا زینل زاده شهردار بود ....بنوشکه و رئیس دفتر و خود تاجگردون جرات نداشتن زنگ بزنن به زینل زاده ی کار و سفارش بخان بکنن الان بعدن مردم میفهمن چ خبره و زینل زاده ی سدی محکم برای شهر و شهروندان بود.
باوی
Iran, Islamic Republic of
خدایا به حق پیامبرت قسم این....عا را رو کن درود بر نویسنده
آرو
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون دیگه دستت برا مردم رو شده ..دیگه حنات رنگی نداره بخصدص برای بویراحمد گرمسیر و خیای از مردم شهر..انشاله دوسال دیگه جواب کوبنده ای از بویراحمد گرمسیر دریافت میکنی البته اگه تایید بشی.
ارجلو محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
فقط اتحاد بین ترکها و بویراحمد گرمسیر ..انشاله همچی دوسال دیگه درست میشه.
احمدی ۱۰۸ دستگاه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مدیری میخاد گوشش دستش باشه ..زینل زاده مدیری نبود ک باج بده به تاج و ....بنوشکه
ناهید و همسر
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد گرمسیر و بویراحمدیهای شهر انشاله دیگه فهمیده باشید راه رو باید دو سال دیگه درست انتخاب کرد.
ناهید
Iran, Islamic Republic of
سیاست تاجگردون مدیران ضعیف هست.... چون خودش شخصیت ...
مردم
Iran, Islamic Republic of
نماینده اینده فقط زینل زاده مردم رو...
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
آقای .. اگر ... شدی اونوقت.. بویراحمد رو دور بعد خواهی دید.
کادر جهادی و دستپاک
Iran, Islamic Republic of
تیم تکرار نشدنی زینل زاده که همیشه به یادگار خواهد ماند.۱-حاج پناهپوری،۲-منصور فتحی،۳-رمضان زاده،۴-ناصر فتحی،۵-بهنام امینی،۶-علی نژاد۷-حاج شریفی حراست،۸-متولی.
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده باج نمیداد..و آقایان سفره کش و کارت شارژی باید ی طور پول انتخاباتشون رو در بیارن..پس بهترین راه برداشتن زینل زاده بود تا بتونن به اهداف ...و .... ب .... بیت المال داشته باشند.
شهروند دلسوز
Iran, Islamic Republic of
میگن دقیقا روز بعد از زینل زاده زمین خواران بیل مکانیکی بردن کارکنان و کوهها رو تراشیده و زمین گیری میکردند...حالا اولشه شهروندان بعدن میفهمن چ خبره
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون فقط ا....
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
متن بسیار ..د.پس این چند سال که زینل زاده در شهرداری ..د بجز دکتر تاجگردون مگر کسی نماینده این شهر بود؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن وقتی بودجه یک میلیاری شهرداری به ۱۶ میلیارد اضافه شد کدام نماینده در مجلس بود.این کار حمایت نبود؟؟؟؟؟؟؟

مگر در این شهرستان قحط الرجال است که حتما زینل زاده باید شهردار باشد.تا دلتان بخواهد نیروهای جوان و تحصیلکرده هست.
کرمی
Iran, Islamic Republic of
بعد از زینل زاده مردم میفهمن چطو .... شهر رو میقاپن
Iran, Islamic Republic of
جمله آخر قابل تامل بود
((شما خودتان نمی خواهید با مدیران مستقل و صاحب نظر و قوی کار کنید، پس لطفاً با آسمان ریسمان بافتن، سعی در منحرف کردن افکار عمومی را نداشته باشید که دستتان بیش از پیش برای همه رو شده است!))
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال باشد ای نویسنده ، عجب متنی ، عجب هوشی
دلباز
Iran, Islamic Republic of
شهروند.زینل زاده مدیری بود که شهرداری دا پیشش .... بردند خبر دار وانبی بنظرتان ایتره تو ایهمه گرگ نماینده بشه وکاری برا شهر کنه.فکر نکنم مرد وفکر ایخا که تو این بی پولی پول سرازیر کنه تو گچساران.دکتر تاجگردون مخلشتیم تا خودت بخای وتو صحنه باشی به کوری چشم بدخواهان نماینده هستی.میرشکال.نظرتان چیست.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر زینل زاده ؛ نماینده آینده گچساران وباشت
نور باشت
Europe
متن نظر نشانگر هر کی تحصیل کرده وجوان بود میتونه شهردار بشه درود بر زینل زاده
اسفند94
Iran, Islamic Republic of
این مطلب ازکیست????? بگذارید رقیب من صحبت کندنه رقیف رقیب من
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تمام
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تمام شهرش از بیکاری دارن سرقت مسلحانه میکنند بعد باعث بیکاری چند کارگر شهرداری هم میشه دیگه گذشت تا دوره بعدی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اساسی ترین مشکل آقای تاجگردون اینه که متاسفانه در نظامی که عنوان جمهوری اسلامی دارد حلقه ی اطراف تاجگردون و افراد موثر بر تصمیمات ایشان افراد... هستند که از دیرباز کوچکترین اعتقادی به حق مردم نداشته اند
فرمانده
Iran, Islamic Republic of
واقعا متن خوبی نوشته شده...احسنت بر نگارنده متن...دست مریزاد
همشهری
یادتون باشه که همین آقای زینل زاده قبل از نمایندگی آقای تاجگردون هم شهردار بود ، چرا اون موقع مثل این چند سال فعال و پرکار نبود ؟ چون پول نداشت . بودجه نداشت . اما این چند ساله به یمن وجود دکتر تاجگردون کیسه پول شهرداری پر و پیمون شد . هر مدیر دیگری هم جای آقای زینل زاده میبود موفق میبود .
ناشناس
تاجگردون داره با همه ... میگه من کاملآ اطلاع دارم.
مردم
هر رفتنی یه اومدنی داره....مگه قراره تا اخر عمر بمونه؟؟؟اب هم که زیاد یجا بمونه گند میکنه....
بازاري
Iran, Islamic Republic of
کامنت۴۶خدمات دکترزینل زاده درهمه دورانش چشم گیروبی نظیربوده وفراموش شدنی نیست چرابرای باقی ادرات بوجه نمیاره شهرشهرداری خودش درامد دارد شهردارپاک وتوانمند وشجاع میخواد که جلواختلاسا بگیره اونم زینل زاده شجاع ونترس بود
....
Iran, Islamic Republic of
تاج بای
نور باشت
Europe
متن نظر شما من یادمه زینل زاده پارک دوستی فلکه نرگس مهر ورزی و خیلی کارهای دیگه یادم رفته دوران قبل ک شهردار بود زد
واقع بين
Norway
احسنت بر نگارنده که واقعا با روشنگرى بجا دل مخاطبان را آرام کردى
شهروند
دقیقا درسته تاج گردون تحمل مدیر قوی را ندارد
شهروند
تاج گردون تحمل مدیرقوی ندارد
گچساران شهر من
Iran, Islamic Republic of
از متن بالا و اینجور تخریب ها علیه دکتر تاجگردون و مهندس ظفری هیچ کسی بجز شما آقای قلندری نمیتونه این متن رو نوشته باشه، مهندس ظفری دیگه شده شهردار گچساران پس زیادی به خودت فشار نیار برادر
سید د
Iran, Islamic Republic of
.. باید با مدیر ضعیف کار کنه خلاص
جواد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون پول اورد فامیل های زینل زا ده کامنت می زارن وپز میدن
کارشناس ارشد
Netherlands
چرا الکی دارید زین الزاده را بزرگ می کنید اگه صاحبی گچساران داشت برای این همه بودجه ای که در گچساران امد و با بی سلیقگی زین الزاده برباد رفت باید..د.
بخدا .. بود اگر زین الزاده می ماند.
سیاوش
Europe
نماینده ای به کاردانی و بزرگی تاجگردون برا گچساران نه امده و نه خواهد امد.دوره اقای تاجگردون هم تمام میشود بعد میبینید چه به روز این شهر میاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام بنظر بتده که از دور پیگیر هستم اقای تاجگردون انسانی هست که تکرار شدنش خیلی سخت باید با واقیعت روبرو شد
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1