تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۷۴۲۴۹

استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد / هیچ پروژه عمرانی حوزه بهداشت و درمان تعطیل نیست

۱۲
۰
کبنا ؛معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از صدور مجوز استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.


رحیم استوار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اخذ مجوزهای لازم بزودی آزمون استخدام ۷۳۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد: از این تعداد ۳۴۵ نفر برای بیمارستان شهید جلیل یاسوج، ۳۲ نفر بیمارستان بی بی حکیمه، ۴۰ نفر بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان باشت، ۹۳ نفر باقی مانده مجوز قبلی و ۱۸۰ نفر نیروی خدماتی شرکت پرستاری و عمومی استخدام می‌شود.
استوار با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای مورد نیاز حتی نیروهای شرکتی از طریق آزمون جذب می‌شود، افزود: در دوره مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نیروی بدون ضابطه و رعایت قانون وارد سیستم دانشگاه نشد.
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امیدواریم با حمایت وزارت بهداشت تمامی چارت‌های خالی دانشگاه بدون تصدی نباشد، ادامه داد: هم اکنون بدون نیروهای شرکتی-خدماتی ۶ هزار و ۱۵۰ نفر به صورت رسمی، پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خدمت می‌کنند.
استوار ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده ۱۰ نرم افزار نقل و انتقالات و ۷ سایت تحت وب طراحی کردیم که سبب ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و کاهش ائتلاف وقت و هزینه شده است.
وی در واکنش به برخی حرف و حدیث‌ها در زمینه استخدام‌های شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: طی چند ماه اخیر حتی یک نیروی بدون ضابطه وارد سیستم بهداشت و درمان نشده و در برخی مواقع برخی مراکز برخی افراد را به عنوان نیروی روزمزد برای یک یا چند روز بکار می‌گیرند که برخی همین موارد را بزرگ نمایی می‌کنند.
آمادگی علوم پزشکی برای اتمام عملیات اجرایی ۸۰ پروژه عمرانی در سال آینده
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورت تامین اعتبار پیش بینی شده از محل استانی پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان، آمادگی داریم تمامی ۸۰ پروژه در دست اجرای این حوزه را تا سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.
استوار با بیان اینکه برای به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی ۴۶ میلیارد تومان نیاز داریم، ادامه داد: ۸۰ پروژه عمرانی با پیشرفت فیزیکی ۱۵ تا ۱۰۰ درصد در نقاط مختلف استان در دست اجرا بوده که از این تعداد ۳۳ پروژه بالای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در صورت ابلاغ به موقع تخصیص‌ها تا دهه فجر افتتاح می‌شوند.
وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان تعطیل نیست، بیان کرد: برخی پروژه‌ها عمر ۱۰ ساله دارند که بزودی عملیات اجرایی آن‌ها به اتمام می‌رسد.
استوار با بیان اینکه در برخی مواقع هزینه تجهیز یک مرکز درمانی بیش از هزینه ساخت ابنیه مورد نیاز آن مرکز است، تصریح کرد: اینکه برخی انتقاد می‌کنند بیمارستان گچساران افتتاح ولی هنوز خدمات ارائه نمی‌دهد بحث درستی نیست زیرا مراسم افتتاحیه مربوط به ساختمان مورد نیاز بوده و بزودی نیز تجهیز و خدمات به بیماران ارائه می‌کند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای استوار چرا واقعیت رو نمیگید همین ماه قبلی ۱۰نفر در بیمارستان و شبکه گجساران به کار گرفته شدن
خرامان
Iran, Islamic Republic of
اگر از نیروهای بومی جذب شود تحولی در حوزه بیکاران بخش سلامت داریم اما اگر قرار باشه با برادران استان فارس و اسنمتانهای دیگه شریک بشیم طبق معمول در اقلیت هستیم.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای استوار عزیز خدا قوت
ارشد عمران
Iran, Islamic Republic of
پروژه هایی که قرار بود اردیبهشت به بهره برداری برسند همه عملا تعطیل هستند جناب استوار کلینیک تخصصی یاسوج، سلف دانشگاه، کلینیک تخصصی دهدشت، اورژانس دهدشت و دهها پروژه دیگه.
چرا نمی خواهید اعتراف کنید که شش ماه هست که دانشگاه علوم پزشکی نیمه فعال شده.
خبردار
Iran, Islamic Republic of
کرو شعار نده فردا همین رسانه ها لیست اون نیروهایی که سفارشی بکار گرفتید و اسمش را روزمزد و یا هر چی گذاشتید را منتشر می کنن!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر استوار, مرد عمل, مرد مدیریت, و انسان وارسته و شجاع. ای کاش همه مدیران ما مثل ایشون بودن
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای دکترعزیز و دوست داشتنی درست فرمودی یک نفر نیروی خدماتی وارد نشده چون چند ده نفر نورچشمی بکار گرفته شده شایدم جنابعالی خبر نداری !!!!
ناشناسکارگر اخراجی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا ما تعداد چهل نفر از نیروهای شهرداری هستیم که توسط شورا واقای اقیی سرپرست شهردای اخراج شودیم در این اوعضاع بد شهرمان گچساران ما رو با بیکاری اشنا کردن که خانوادههای ما از شما مسولین درخواست برگشت به کار داریم زیرا که جامعه از مردم کورش پورسیامک مسازد دزدان کار داشتند دزدی میکردن جانمان فدای اسلام ورهبرمان باشد که هم نسبت به این سفره پهن شده حقی داریم
ناشناسکارگر اخراجی
Iran, Islamic Republic of
ما چهل نفر از شهردای گچساران اخراج شودیم به دادمان برسید ای مسولین جانمان فدای رهبر واسلام باشد
سعيد
Iran, Islamic Republic of
خیته نباشید اقای استوار ولی تو بعضی از پروژه ها پیمانکارانی داریم که واقعا و به نحو احسن و تو مدت زمان تایید شده کار رو تحویل میدن لطفا به این چیزا دقت کنید و بهترین ها رو برا پروژه های علوم پزشکی انتخاب کنید
ماما
Iran, Islamic Republic of
پس اگه قرار بود ساختمان بیمارستان گچساران افتتاح شده هدفتون از پوشاندن روپوش بر تن کار گر و نیروی خدماتی و نیروهای طرحی چیبود, دکتر عزیز شما ادم خوب و سالمی هستی وارد بازی مسخره دیگران نشو و سخنگوی مسائل ناحق نباش
باوی
Iran, Islamic Republic of
بی شک آقای استوار بدون در نظر گرفتن باند بازی و فامیل بازی نیروهای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی را جذب خواهد کرد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1