تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۲۷۳۷۲۹

رمز رشد برخی تخریب تاجگردون است / از عملکرد فرماندار گچساران راضی هستم / آقای «میرمحمدی» کارش را انجام بدهد، چکار به این کارها دارد / «سید ضیا هاشمی» گزینه اصلی وزرات

۱۱
۰
کبنا ؛نماینده گچساران و باشت گفت: رمز رشد برخی در استان کهگیلویه و بویراحمد تخریب و موضع‌گیری در مقابل تاجگردون است.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون قبل از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با تبریک عید سعید غدیر به برخی از مسائل سیاسی استان پرداخت و در ادامه با اشاره به برخی از نقدها و مقالات بر علیه خود، اظهار کرد: رمز رشد برخی‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد تعرض و موضع گیری در مقابل تاجگردون شده است.
نماینده گچساران و باشت در ادامه گفت: البته باید سعی شود که بیشتر کار و کمتر به دیگران حمله کنیم، چرا که برخی می‌خواهند حرفی زده باشند یا هم به دلایلی که خودشان می‌دانند، تحت فشار هستند.
تاجگردون به انتصاب یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست وزارت علوم اشاره کرد و گفت: یکی از فرزندان استان برای وزارت علوم مطرح شده که بنده او را از گزینه‌های توانمند جهت سکانداری وزارت علوم می‌دانم و از ایشان حمایت می‌کنم.
تاجگردون به شایستگی‌های سید ضیاء هاشمی هم اشاره کرد و افزود: سیگنال‌های خوبی از مجلس به دولت برای وزیر شدن آقای «هاشمی» ارسال شده است و او قطعاً از گزینه‌های اصلی وزارت است.
نماینده گچساران و باشت در ادامه در پاسخی به سووالی در باره ماندن و یا رفتن فرماندار گچساران، اظهار کرد: من خبر ندارم که فرماندار می‌رود یا نه؟ بستگی دارد چه کسی استاندار می‌شود و با چه کسی می‌تواند کار کند، اما بنده در مجموع از عملکرد فرماندار گچساران راضی هستم.
تاجگردون به رضایت از عملکرد اردلان زینل‌زاده نیز گریزی زد و گفت: زینل زاده قابلیت‌های خوبی دارد و به ایشان چند پیشنهاد داده‌ام، ولی گویا فعلاً خسته هستند.
وی تصریح کرد: بالاخره حق شورا است که شهرداری انتخاب کند که بتواند با آن کار کند و شورا به این نتیجه رسیده بود که تغییرات ایجاد کند. البته خود زینل زاده هم چندان مایل به کار کردن با شورای پنجم نبود و از قبل این موضوع را عنوان کرده بود.
نماینده گچساران و باشت به انتخاب شهردار جدید و تائید حکم وی، اشاره کرد و گفت: ظفری شخصی متخصص هستند، من پیگیر تأیید ابلاغ ظفری نیستم و شورا باید پیگیری کند، البته فکر نکنم مشکلی در تأییدیه ابلاغ ایشان وجود داشته باشد.
تاجگردون در پاسخ به سووالی مبنی بر زمان بهره برداری از پتروشیمی گچساران، بیان کرد: در عملیات اجرائی پتروشیمی گچساران از ابتدا تأخیر ۱۵ درصدی از لحاظ زمانی ایجاد شده بود و تلاش‌ها برای اتمام و بهره برداری از پتروشیمی ادامه دارد و زمانبندی دقیق باید از سوی دست اندرکاران مربوطه اعلام شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ سووالی مبنی بر اینکه مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد، گفته بود: ۸۰ هزار نفر حاشینه نشین در استان وجود دارد و انتظار می‌رود براساس شاخص جمعیت اعتبارات در استان توزیع شود، اظهار داشت: پولی که آقای میرمحمدی ادعا دارد به باشت و گچساران اختصاص داده شده است، وجود خارجی ندارد.
تاجگردون اضافه کرد: آقای «میرمحمدی» اطلاعاتش ناقص است، نه چنین پولی بوده نه اگر بوده گیر باشت و گچساران آمده است. فکر می‌کنم منظور ایشان یاسوج و سی‌سخت است. به نظرم ایشان برود کار خودش را انجام دهد چه کار دارد به این کارها؟
نام شما

آدرس ايميل شما

موفقیت
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به شما وهمه هم استانی های عزیزم خصوصا مس.ولین سایت کبنا نیوز به مناسبت عید غدیر
آرزوی موفقیت برای شما وهمه مدیران دولت تدبیر وامید دارم .امید دارم با جابجایی استاندار وتعویض بعضی از مدیران ضعیف شاهد رشد در استان باشیم .بیشتر در حوزه آموزش وپرورش که مادر همه نهاد ها می باشد .
محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب اقای تاجگردون نماینده فعال استان خدمت اقایانی که دنبال تخریب اقای دکتر هستند عرض کنم اگر این استان شخصی مثل اقای دکتر تاجگردون را نداشتند مطمئن باشید این استان اکنون یکی از محرومترین جاهای کشور بود شما ببینید در دوران نمایندگی ایشان چقدر خدمت به این استان شده چقدر پول اورده شده قدر این شخص را بدانیم واز زحمات ان بزرگوار تقدیر وتشکر کنیم کور کورانه و به دور از تعصبات از ایشان حمایت میکنیم و با چشم عقل به قضایا نگاه کنیم نه امیال شخصی با تشکر محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج فعلا فقط به طایفه مادریت بچسب و همه پستها رابشان بده و موقع رای به سراغ بقیه ی طوایف بیا.مدیر اموزش وپرورشت خودرای و مفرور است .حمید هم خودش را به کوچه علی چپ می زنه و می گوید والله من خبر ندارم.
محمد شمعی
Iran, Islamic Republic of
نامه سر گشاده به نماینده شهر گچساران



با سلام تحیت .
احتراما به عرض میرساند از آنجا که حضرتعالی دفاع منطقی و موجه در قبال امنیت جانی و مالی مردم شهر گچساران نداشته و از آنجایی که مردم این شهر به همه چی واقف میباشند
این نامه سفید جهت یاد آوری مسوولین در عدم انجام وظیفه ی قانونی خود تنظیم شده است .
آقای دکتر تاجگردون مردم شریف گچساران در چار چوب قانون اساسی و مستند به قانون
از حوادث پیش آمده و جنایت های رخ داده از جهت سلب امنیت و آسایش و صیانت سخن با شما دارند که آیا ،
شما چه جوابی دارید ؟ امروز چهره نفتی بام ایران تصویری ناپسند از نا امنی و درگیر ی مسلحانه سا رقی را همراه با بشکه های نفت به سراسر ایران و جهان صادر کرد .
آیا امنیت هم تحریم است
آیا آسایش نیز تحریم است
آیا انجام وظیفه ی حضرتعالی و مسوولین ربطی به تحریم دارد رعب و وحشت حاکم بر استان و خصوصاً گچساران که پیادروی نیز از مردم سلب شده ، جناب آقای دکتر تاجگردون قول ها و وعده های شما تعهد اخلاقی و اجتماعی در پی داشته و مردم گچساران انتظارات ناچیزی از شما داشتند ولیکن ایل باران به خون انجامید .نا امنی و صیانت عدم آسایش ،خلل در نظم عمومی ،رعب و وحشت همراه بااستفاده از سلاح توسط سارقین روز روشن ؛ مردم شریف گچساران کجا بروند تا زندگی را مجدداً آغاز کنند تا بلکه بتوانند لااقل برای خرید نان شب از منزل بیرون بروند .
علیهذا در پایان ضمن پوزش از تصدیع وایضا ضمن پرهیز از اطناب ممل و ایجاز مخل نظر به اینکه هریک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر هریک از ملت پاسخگو هستند .عنایت بفرمایید تمرکز خود را به سمت و سوی خواسته ی مردم مسلمان و شریف استان کهکیلویه و بویراحمد جهت دهید .
با کمال احترام .م.ی.
واقع بين
Norway
یکی نیست به آقای نماینده بگه این جمله آخر شما را بارها مردم تذکر داده اند.
جم)
United States
برو فکره امنیت باش .. تو گچساران از وقتی نماینده شدی بیداد میکنه
اهل سیاست
Iran, Islamic Republic of
بر عکس رمز رشد خود تاجگردون تخریب نیروهای نخبه هست که تاجگردون در این زمین..
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود برسید ضیا وتاجگرون اصلاح طلبان واقعی.
معلم
Iran, Islamic Republic of
جریان ...ن را افتخار می دانند
محمد
Iran, Islamic Republic of
فدای کت و شلوارتام تاجگردون. خوش به حالت
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به بعضی از طوایف نظر خاص دارد .زمین های کشاورزی را آبیاری میکند البته هنوز اجرایی وکاشتس صورت نگرفته بابعضی هم سر خصومت گرفته مانند بهره عنا که افراد زحمت کش او در انتخابات اخیر کنار زده شده اند وهیچ خبری هم از طرح ابرسانی به این منطقه ندارد .ای کاش یکی از دایی هایش در عنا زمین کشاورزی داشت الان اب پل بریم که فاصله کمی تا آنجا دارد سیراب میشدند.یف
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1