تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۲۷۳۷۲۸

تاجگردون: عملکرد «استاندار» مثبت است / به «خادمی» چندین پیشنهاد داده شده است / گزینه استانداری قطعی نیست / خادمی به کجا می‌رود؟

۴
۰
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ارزیابی مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد از عملکرد «خادمی» استاندار فعلی استان مثبت است.
به گزارش کبنا از یاسوج، غلام‌رضا تاجگردون امروز در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، در پاسخ به سئوالی مبنی بر تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دولت در خصوص تغییر استاندار استان تصمیم می‌گیرد، اما آنطوری که مشخص است، آقای خادمی جزء محدود استانداران بومی هستند که بیشترین مدت مدیریت را به خود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه آقای خادمی دو انتخابات را در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی و با کمترین تنش برگزار کرد، گفت: جریان‌های سیاسی در دوره مدیریت استاندار فعلی کمتر دچار تنش و رفتارهای تند و افراط گری شدند.
نماینده گچساران و باشت در ادامه صحبت‌های خود، افزود: به آقای «خادمی» در حال حاضر چندین پیشنهاد مسوولیت داده شده است که هنوز هیچ کدام قطعی نیست و چند گزینه برای استانداری استان نیز مطرح است که آن‌ها هم قطعی نیستند.
وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان به دنبال پیشنهاد گزینه به دولت نیستند؛ اما منتظر هستیم که وزارت کشور پیشنهادات خود را ارائه دهد و در صورت نظرخواهی ما هم نظر خودمان را ارائه می‌دهیم.
تاجگردون تصریح کرد: رفتار و تعامل آقای خادمی موجب توسعه‌گرایی و همراه با آرامش در جامعه بوده است.

نماینده مردم گچساران و باشت اذعان کرد: دولت و ارزیابی‌هایی که انجام شده آقای خادمی جز افرادی است که باید انتقال پیدا کند و این مورد هنوز به صورت قطعی که به کجا جا به جا خواهد شد اعلام نشده است.

تاجگردون بیان کرد: دولت به دنبال ارزیابی گزینه‌ها است و ما به دنبال شخص خاصی برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیستیم و آن چیزی که این روزها در فضای مجازی و رسانه‌ها گفته می‌شود  واقعیت ندارد.

وی به خبرهایی که در رسانه‌ها در خصوص تغییر استاندار و گزینه‌های احتمالی منتشر شده‌اند، اشاره و تاکید کرد: این اسامی که این روزها در رسانه‌ها به عنوان گزینه استانداری مطرح می‌شوند در حد گمانه زنی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یازهرا
Iran, Islamic Republic of
بهرحال ماندن خادمی /مضاعفی است برای استان که هرچه سریعتر باید تغییر کند
جیپ شهباز
Iran, Islamic Republic of
یک فرد بومی مجبور به نگاه کردن به اطراف خود میباشد ولی فرد غیره بومی فقط و فقط نگاهش به جلو. لذا عقل سلیم حکم میکند که نگاه به جلو این استان را رو به جلو و پیشرفت هدایت میکند.
Iran, Islamic Republic of
ما که کار کثبتی از خادمی ندیدیم .فقط بستگانش کار مثبت ازش دیدند.
علی
استاندار باید غیره بومی باشد که نتواند همه بستگان خود رو مدیر کند وسهمش از همه نمایندگان وهمه مناطق استان بیشتر باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1