تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۲۷۳۶۹۸

پیام تبریک مسوولان استان بمناسبت عید «غدیر خم»

۱
۰
کبنا ؛مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه عید غدیرخم را تبریک گفتند.
به گزارش کبنا، این پیام ها به شرح زیر است؛
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
بسم‌الله الرحمن الرحیم
غدیر تجلی‌گاه عشق به ولایت و امامت و رمز پایدار تبعیت از حقانیت و عدالت است.
غدیر چشمه جوشان معنویت و بندگی و گنجینه سراسر عشق حضرت ربوبیت است.
عید غدیر بی‌شک دریایی است بیکران که همه عاشقان و صالحان عالم از آن سیراب می‌شوند و نقطه اتصال زمینیان و آسمانیان برای عبادت و بندگی است.
غدیر ظرفیتی عظیم برای اثبات حقانیت ولایت و آغازگر حکومت الله بر زمین است تا آنگاه‌که ناخالصی‌ها و شیطان‌صفتی‌ها از زمین رخت برچیند و عدل و مساوات حکم‌فرما شود.
این‌جانب فرارسیدن این عید فرخنده و سعید و عید بزرگ مسلمانان را که عید اتمام نعمت الهی و اکمال دین است را به همه شیعیان و مسلمانان عالم، به‌ویژه مردم مؤمن و شریف استان کهگیلویه وبویراحمد
تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
واژه پرمغز و عمیق غدیر با کلیدواژه حیدر کرار و ستون خیمه پیامبر توأم است، امام رئوفی که زاده خانه خدا و حامی یتیمان و مستضعفان و خار چشم دشمنان دین و اسلام است.
از درگاه حضرت احدیت پیروزی، عزت و سرافرازی مسلمانان و رهایی سرزمین‌ها و مناطق اشغالی از چنگال دیوصفتان و داعشیان را خواهانم.
 عدل هاشمی پور  نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه٬ بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
قال رسول‌الله صلی‌الله علیه واله:
«یومُ غَدیرِ خُمٍّ أفضَلُ أعیادِ اُمَّتی »
روز غدیر خم برترین عید امّت من است.
عینیت تداوم رسالت نبوی در سال دهم ذی‌حجه در غدیر خم ٬ تجلی اراده الهی و تبلور ولایت‌پذیری است.
بی‌شک واقعه غدیر یک حادثه صرفاً تاریخی نیست بلکه یک فرهنگ ٬ تفکر و ترجمان کلام ماندگارِ وحی معجزه جاوید رسول خاتم (ص) است.
«الْیوْمَ أَکمَلْتُ لَکمْ دِینَکمْ»
توجه عمیق طبقات مختلف جامعه بشری در هر عصر و قرنی از متکلم ٬ مفسّر ٬ محدّث ٬ خطیب ٬ فیلسوف٬ مورخ ٬ شاعر٬ هنرمند و ... دلیل جاودانگی و پویایی واقعه عظیم غدیر است.
غدیر، خورشید تابان و چشمه زلال معرفت است که روشنایی و ثمره‌اش
«مَنْ کنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِی مَوْلاهُ » از زبان رسول اکرم و در حضور ده‌ها هزار نفر از همراهانش در حجه الوداع بوده است.
عید سعید غدیر، تجدید بیعت با فرزند غدیر ٬ حضرت بقیه‌الله الاعظم ٬ مهدی موعود (عج) و خلف صالحش حضرت آیه الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.
این‌جانب ضمن گرامیداشت این واقعه فرخنده ٬ فرارسیدن عید سعید امامت و ولایت را به محضر امام عصر حضرت مهدی موعود ٬ مقام معظم رهبری ٬ تمامی شیعیان عالم ٬ملت شریف ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار استان و حوزه انتخابیه تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق پیروی بیش‌ازپیش همگان از ولی امر مسلمین جهان را از خدای سبحان مسئلت دارم.
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ عَلیِّ بنِ أَبِی طالِب وَ الْأَئِمَّه عَلَیْهِمُ السَّلاَم.
رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
بسمه تعالی «من کنت مولا فهذا علی مولا» مراغدیر نه برکه، بلکه بیکران دریاست علی نه فاتح خیبر که فاتح دل‌هاست واقعه غدیر نشانه و رمزی است که از تداوم حفظ نبوت حکایت می‌کند و غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است. بی تردید غدیر خم، آغازی دیگر برای نوشیدن از چشمه زلال راستی، پاکدستی و انسانیت است که درست پس از مناسک حج، عیار تهذیب نفس سنجیده شده و امید داریم همگان با درک صحیح از این واقعه عظیم، علی وار آزاده فکر و عمل کنند چرا که هیچ سرمایه ای بالاتر از زندگی در مکتب امیر مؤمنان (ع) وجود ندارد. اینجانب فرصت را مغتنم شمرده روز عظیم و سراسر شادی، عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت علوی، چراغ هدایت و روشنایی بخش زندگی بشری را به هموطنان عزیز، هم استانی‌های غیور و همکاران تلاشگر صنعت نفت و گاز و خانواده‌های محترم تبریک عرض نموده و توفیقات روزافزون الهی را در این ایام سراسر صفا و معنویت برای همه شما عزیزان از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
عباس بهشتی روی فرماندار دنا
((اَلْحَمْدُ لِلّهِ الّذی جَعَلَنا مِنَ الْمُتَمَسِّکینَ بِوِلایَهِ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ وَالاْئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلامُ))
هان!
ای مردمان! علی را برتر بدانید که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است…
هر که با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد.
(خطبه غدیریه)
غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) است. غدیر تکرار اولین است در کلام آخرین، همان کلام نورانی که در اولین پیام علی (ع) را به برادری خواند و در غدیر اعلام ولایت و امامت او را فرمود.
غدیر، همان تکمیل شریعت اسلام و بلوغ دین است، واقعه ای که شجره طیبه نبوت را، به بار نشاند و به مصداق: اکملت لکم دینکم؛ اصول دین را به اصول مذهب شیعه‌ی علوی و ظهور گوهر امامت مزین فرمود
بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه است، درس آزادی و دینداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم...
اینجانب این را برخود لازم میدانم این دو عیدفرخنده و آغاز دهه‌ی ولایت و امامت مولود کعبه امیرالمؤمنین علی (ع) را به مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری ایران اسلامی و همه‌ی دوستداران آن امام همام، به ویژه مردم شریف و بزرگوار شهرستان دنا تبریک و شاد باش عرض نمایم.
علی محمدحسینی شهردار سی سخت
بسم الله الرحمن الرحیم
غدیر نه برکه ای که دریایی است خروشنده، آسمانی است پر ستاره، تاکیدی است بر حقانیت حقیقت مطلق، مظهری است بر قداست حق، دنیایی است به گستردگی قلب‌های حق طلب و فضایی است سرشار از ترنم ایمان. ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم.
فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم را به محضر مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عموم مردم مسلمان و مردم شهید پرور و ولایی شهر سی سخت تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت داریم ما را از متمسکین راستین به ولایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام محسوب فرماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

یازهرا
Iran, Islamic Republic of
عجب ..فرماندار کار و پروژه وگزارش کار نمیده فقط تبریک و تسلیت میگوید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1