تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۲۷۳۶۸۹

واکنش علی محمد آقایی در خصوص کارگران اخراجی شهرداری دوگنبدان/ زینل زاده،هیچ نوع کار غیرقانونی انجام نداده است/هیچ انگیزه ای سیاسی و جناجی در رابطه با اخراج کارگران وجود ندارد

۱۸
۰
کبنا ؛ 
طی روزهای گذشته خبر اخراج تعدادی از کارگران شهرداری دوگنبدان و تجمع این کارگران جلوی فرمانداری گچساران در رسانه ها منتشر شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ علی محمد آقایی سرپرست شهرداری دوگنبدان در خصوص خبر اخراج کارگران شهرداری دوگنبدان گفت: در گذشته شهرداری جهت انجام کار خدماتی، عمرانی و... نیروهایی به کار می گرفت.اما در حال حاضر با توجه به تذکرات سازمان بازرسی و استانداری، بکارگیری هرگونه نیرو تخلف می باشد و به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد و بکارگیری هر نوع نیرو در شهرداری دوگنبدان کاملا غیر قانونی می باشد.
سرپرست شهرداری در مورد اخراج تعدادی از کارگران پیمانکاری شهرداری دوگنبدان افزود: کارگران مذکور در قالب یک پیمان حجمی یک ماهه که به پیمانکار واگذار شده بود توسط پیمانکار بکارگرفته  شده بودند و انتهای پیمان تاریخ ۱۳۹۶/۵/۳۰ بود .
علی محمد آقایی ادامه داد:با توجه به اینکه حجم و زمان پیمان این پیمانکار که  قابلیت افزایش۲۵درصدی داشت ۱۵روز دیگر به پیمان اضافه شد و نهایتأ پس از۴۵روز، قرارداد  این پیمانکار و به تبع کارگران خاتمه یافت.
سرپرست شهرداری دوگنبدان تصریح کرد: ارتباط کاری این کارگران با پیمانکار بوده و با شهرداری بعنوان کارفرما ارتباطی نداشته اند چرا که کار بصورت حجمی به پیمانکار واگذار شده بود.
علی محمد آقایی با اشاره به رضایت مجموعه شهرداری از کار این نیروهای زحمتکش در مدتی که کارهای واگذار شده به پیمانکار را انجام می دادند، افزود:ما هم بخاطر بیکار شدن این نیروها ناراحتیم و متأسفانه راهکار قانونی برای جذب این نیروها وجود ندارد.
وی ادامه داد:سعی ما بر این است در کارهای حجمی آینده که به پیمانکاران واگذار می شود با توجه به سختکوشی و تجربه کاری که این نیروها دارند از آنها استفاده کنیم.
آقایی در خصوص شایعات چند روز گذشه ، عنوان کرد: زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان به هیچ عنوان کار غیر قانونی انجام نداده و همچنین در رابطه با اخراج کارگران پیمانکاری شهرداری دوگنبدان هیچ گونه انگیزه سیاسی و جناحی وجود ندارد و مسائل مطرح شده کذب محض می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قیطاس
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر زینل زاده، شهردار تکرار نشدنی گچساران
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینل زاده عزیز با رفتنت عمران و آبادانی شهر هم راکد شد، کجایی؟ فراموشت نخواهیم کرد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
در قیامت جوابگوی این کارگران بیکار شده از کارخواهید بود و شک نکن حقشون میزنتون و اه خانوادشون میگیره شمارو.چون اینهارو دکتر زینل زاده اورده بود خواستید اخراج کنید تا نیروهای ایشون اینجا نباشه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
این عیدبزرگ غدیر را در کام این کارگران زهر کردید خدا خودش جوابتون میده.البته تو که نیروی ....... هستی باید هم مثل خودش با سیاست دوپهلو عمل کنی و فقط حرف بزنی
امیری
Iran, Islamic Republic of
مگه از خدا ترس ندارید شما؟چرا آخه مگه کارگر بیچاره چیکارکرده.بخدا میدونستم اگر اقایی به جایگاهی برسه توی کارش آبادانی نیست یه غلطی کردیم بهش رای دادیم بازهم خداروشکر شورا نشد الان هم نمیدونم چطور ایشون را گذاشتن سرپرست احتمالا به سفارش ....
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
اگه جناحی نبوده پس چرا با شروع به کار شورا جدید نیروها اخراج شدن
حیدری
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس زینل زاده عزیز
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج علی محمد آقایی
احسان قاسمی
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده مدیر تواتمند‌ وکارکشته بود‌
بابک
Netherlands
چرا الکی اسم زین الزاده را بزرگ می کنید. حیف این همه پولی که در زمان زین الزاده در شهر دوگنبدان از بی تدبیری. شد. همه خیابان ها درب و داغون شهر شده خونه خاله که هر کسی به دلخواه خودش هر ده متر در خیابان یک دست انداز و مانع درست کردهو جگر ادم خون میشه بخاد در این خیابان ها رانندگی کنه. فضای سبزی وجود نداره اگه داشته باشه بصورت دیمی و اللاهی هست و سلیقه و مدیریت خاصی در این فضای سبز وجود نداد و اگر جای شهردار جدید بودم همه این فضای سبزی ها را بدلیل بی مسئولیتی و بی تخصصی اخراج می کردم. هر که .. را پر کنه به نام فضای سبز.
عباسی از استانداری
فقط میتوانم بگویم از رفتن مهندس زینل زاده از شهرداری گچساران متاسفم زیرا با توان مدیریتی که از ایشان در عمران شهری و تسلطش بر راهکارها و راهبردهای کسب منابع برای پیشرفت طرحهای بزرگ عمرانی و همچنین زیرساخت های مورد نیاز ان شهر را داشت سراغ داریم اقدام شورای محترم شهر گچساران راهر چند که این حق را بر اساس قانون دارند تا بر اساس اختیارات قانونی دست به تغیر و یا ابقای شهردار بزنند ولی زینل زاده نیرویی توانمند و کاردان و اشنا به نقاط قوت و ضعف شهر گچساران بود و در صورت ادامه خدمت میتوانست فضای امید به زندگی در ان شهر را به حد قابل قبولی برساند
شهروند گچسارانی
اقای اقای چون .. این حرفای .. را میزنی جواب مردم را در اون دنیا باید بدی
شهروند گچسارانی
.. سر جلسه امتحان دانشگاه آزاد فقط تقلبی میکرد وای به حال شهر ما که ح... ایشان باشند
مهمان
Iran, Islamic Republic of
اقای میتواند جایگزین خوبی برا زینل زاده باشد
روح الله
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف اگر یک بار با آقای آقایی برخورد داشته باشید متوجه خواهید شد که دلسوزانه به مشکلات مردم رسیدگی می کند.
تلخاب
Iran, Islamic Republic of
آقایی یک مرد انقلابیست.
اگه برخی ها تخریب نکنند و اجازه دهند همه چی درست میشه.
سجاد سینا
Iran, Islamic Republic of
قضاوت کردن و نظر دادن کار آسونی نیست.
اما میدونم که سیاست جای اعتقاد و ایمان رو گرفته
و کسی رو در شهرداری نمیبینم که خالصانه و برای رضای خدا قدم برداره.
امیدوارم روزی برسه که مسولین در شهرمون فقط و فقط برای رفاه همشریانشون تلاش کنن.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1