تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۲۷۳۶۳۳

گزینه‌های جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد / «خادمی» استاندار کدام استان می‌شود؟

۱۴
۰
کبنا ؛این روزها و بعد از اظهار نظر وزیر کشور مبنی بر تغییر و جابه جایی استانداران، بازار گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییر و گزینه‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد رونق گرفته است.
به گزارش کبنا از یاسوج، بعد از اظهار نظر وزیر کشور مبنی بر تغییر و جابه جایی استانداران، بازار گمانه‌زنی‌ها در خصوص تغییر و گزینه‌های استانداری سراسر کشور داغ شده است و در این بین برای استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی نیز وجود دارد.
افتونیوز اینگونه نوشت؛ علیرغم اینکه نماینده کهگیلویه از عدم تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داده بود اما در تازه‌ترین خبر و به نقل از منابع آگاه در تهران، از «جعفر علی پور بهزادی» که از مدیران اصلاح طلب غیر بومی است برای تصدی استانداری نام می‌برند.
علی پور متولد ۱۳۴۹ لردگان استان چهارمحال و بختیاری است که علی رغم پیروزی در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۸۷ (دور دوم) در حوزه انتخابیه لردگان با ابطال انتخابات توسط شورای نگهبان از راهیابی به مجلس بازماند.
عضویت در هیات مدیره شرکت‌های دولتی، رییس حراست وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی، معاون معاونت امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله سوابق این مدیر اصلاح طلب است.
علی‌پور همچنین مدیرکل اتباع خارجی وزارت کار و نماینده وزیر و رییس هیات فنی اشتغال اتباع خارجی، مشاور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، مدیرکل امور عشایری چهارمحال و بختیاری و مشاور مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران را در کارنامه کاری خود دارد.
وی هم اینک عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و دارای تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مهندسی کشاورزی و مدیریت امنیت ملی بوده و دارای ارتباطات نزدیک با جمعی از اصلاح طلبان استان است.
علی پور از مدیران اصلاح طلبان نزدیک به دفتر سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات و بنیاد باران نیز می‌باشد.
به گزارش کبنا، برخی از منابع نیز از تماس وزارت کشور با سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر دادند و بیان می‌کنند که وزارت کشور از «خادمی» برای جایگاه آینده‌اش با او صحبت کرده است.
گفته می‌شود، از خادمی استاندار فعلی استان کهگیلویه و بویراحمد خواسته در بین استان‌های همانند؛ فارس، ایلام، یزد و کهگیلویه و بویراحمد یکی را انتخاب کند، که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته است کارهای نیمه تمام وجود دارد که باید به پایان برسد.
نزدیکان خادمی این مسئله را رد کرده‌اند و البته گفته‌اند که مسائل مبنی بر جابجایی و ماندن و یا تغییر استانداران وجود دارد.
دو تن از نمایندگان استان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمایت ویژه‌ای کرده‌اند که کارشناسان می‌گویند، احتمال ابقاء خادمی زیاد است.
به گزارش کبنا، نام «فتاح محمدی»، «حسن فیاضی»، «عیسی فرهادی»، «علی یار اسماعیلی»، «سید باقر موسوی»، «حسن فیاضی»، «خداداد غریب پور» نیز برای استانداری این استان مطرح هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسنزاده
Iran, Islamic Republic of
قوی ترین گزینه در همه زمینه هاشخص سید باقر هست که به هیچ احدی امتیاز نداده و نخواهد داد...
حسین
Iran, Islamic Republic of
خادمی بهتر از همه اینهاست
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
هرچه زودت بهتر
Iran, Islamic Republic of
مصلخت آقای خادمی رفتن از استان وزتدگی در تهران است چون خانواده اش گویا نیز درتهران زتدگی میکنند
علی
Romania
به همین خیال باشید
بویراحمد گر
Iran, Islamic Republic of
خادمی برود که بازار قوم گرایی در این استان بخوابد بهتراست ..خادمی با انتخاب فرمانداران و بخشداران بسیار ضعیف مردم را به ستوه آورده است
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
محمدی درحد واندازه استاتدارشدن نیست
کمره
Iran, Islamic Republic of
خادمی استاندار فارس میشود
فردا
Iran, Islamic Republic of
محمدی باید وزیر بشه نه استاندار اون موقع که اقای محمدی در اسارت رژیم بعثی عراق بود.ا راحت می خوردید و می خوابیدید حالا شماها هم نمی خواد تعین تکلیف بکنید ..درست کن .استاندار درست بنویس
مهسا
Netherlands
خخخ دقت کنید همه گزینه را .. معرفی کردند. ...جماعت چون حس ناسیونالیستی داره نمی تواند در جایگاهی قرار بگیرد که خودش هم منافعی از آن دارد در این صورت حقوق دیگران ضایع خواهد شد
اصلاحطلب بویر
Iran, Islamic Republic of
فقط سید باقر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
خادمی ..ویراحمد ..
100
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج فتاح
بويداحمد و باوى
Iran, Islamic Republic of
مرد لایق و دوست داشتنى فقط دکتر فتاح محمدى
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1