تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۲۷۳۵۹۹

حال این روزهای مدیریت بهداشت و درمان گچساران خوب نیست

۶۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ش*
بهداشت و درمان از مهم‌ترین نیازهای جامعه بوده و توجه به سلامتی از مهم‌ترین بخش‌های یک اجتماع می‌باشد. هر یک از ما در اطرافیان خود بارها افراد بیمار داشته و به درستی اهمیت سلامتی را درک می‌کنیم. اما این مسئله بسیار مهم در شهر گچساران مدت‌هاست که به علت شیوه مدیریت با چالش‌های روبرو بوده که به طور ویژه نوک پیکان آن به سمت حافظ قرآن به‌عنوان مدیر نه چندان قوی شبکه بهداشت است. در زیر به‌صورت مختصر به بخش‌های مهمی از چالش‌ها که همه به‌صورت تحقیق و مستدل به دست آمده اشاره خواهد شد و در ادامه هدف از نگارش موارد ذکر خواهد شد.
۱- اول از همه اگر تغییرات در مساطل سلامتی در این چند سال بیش از همیشه مشهود بوده حاصل طرح تحول سلامت است که بخش عظیمی از بودجه مملکت را صرف خود کرده؛ پس اگر عملکردی متفاوت از همیشه در برخی بخش‌های درمانی در گچساران دیده می‌شود حاصل این موج ایجاد شده در کشور بوده و نوع آوری در کار نیست که مدیریت شبکه بهداشت ادعایی در خصوص فعالیت ممتاز خود داشته باشد.
۲- اگر در طرح تحول سلامت گچساران در یک سری بخش‌ها از برخی مناطق دیگر جلوتر بوده همه مرهون وجود دکتر تاجگردون بوده که نگاه حساس و ویژه ای به مقوله سلامتی دارد و رقابت وزارتی‌ها جهت جلب رضایت ایشان منتج به توجه خاص به گچساران شده است.
۳- حافظ قرآن اگر چه به پاس طرح تحول موفقیت‌هایی نسبی در اداره بیمارستان گچساران داشت که آن هم نتایج چند عامل بود که خارج حوصله بحث است؛ اما هیچ گاه در مدیزیت شبکه بهداشت چندان موفق عمل نکرد که این را خیلی راحت با مراجعه به برخی مراکز و ستاد شبکه‌ها و صحبت با مردم در مورد مشکلات و پرسنل، به‌صورت نامحسوس خیلی راحت می‌توان فهمید.
۴- عدم اجرای کامل بسیاری از طرح‌هایی که در وزارتخانه تدوین و ارسال می‌شود. با یک مراجعه ساده به ستاد شبکه بهداشت و بررسی تمام برنامه‌هایی که از وزارتخانه ارسال می‌شود وقتی اجرای آن را با نگاه کارشناسی مورد بررسی قرار دهید کاملاً متوجه خواهید شد که علی رغم تلاش کارشناسان و بهورزان، اما توفیقی در اجرا به دست نیامده است. جامعه سرشار مشکلات بهداشتی بوده که عدم شناخت کافی آن‌ها و نداشتن برنامه‌های بومی و نوع آورانه جهت حل آن توسط خود مدیریت نمی‌توان آن‌ها را برطرف نمود. قطعاً برای همه آن‌ها استدلال داشته و آمادگی بیان همه آن‌ها می‌باشم.
۵- ایجاد سدهایی نامناسب در برابر ورود نخبگان جوان و علمی به مدیریت سلامت در شهرستان. در حالی که مدتی آقای امین رضایی از جوانان نخبه و همشهری‌مان که نگاه مدیریتی و عملکردی و سابقه درخشان در علوم پزشکی شیراز و حتی دوران دانشجویی در یاسوج بر همه کسانیکه او را می‌شناسند پوشیده نیست؛ از گزینه‌های جدی مدیریت شبکه و مرکز بهداشت بود اما متاسفانه کما فی سابق که برخی تیره نگری های ما مدیران جوان، با انگیزه، و مدبر را از صحنه خارج می‌کند، بعد از مهدی اکبری، ایوب مقیمی، امید مرادی و.. اینبار نیز اتفاق دیگری در این خصوص توسط مدیر فعلی شبکه بهداشت افتاد که قطعاً اثرات بدی را در ادامه خواهند دید. (قابل به ذکر است حقیر هیچگونه رابطه خویشاوندی و دوستانه نزدیکی با آقای رضایی و دیگر نامبردگان نداشته و آوردن اسم ایشان و امثال او دردی بزرگ در عدم توجه به جوانگرایی به همراه تخصص در مدیریت استان است)
۶- عدم مدیریت مناسب بر پرداخت حقوق و یا مزایای بخشی از پرسنل که موجب بی انگیزیگی و رخوت در اجرای برنامه‌های سلامتی می‌شود. اما یک مدیر با عدم اشراف کامل بر مشکلات بهداشتی جامعه فاقد درک این نوع مسائل ا ست.
۷- عدم تلاش کافی جهت افتتاح بیمارستان بی بی حکیمه که بیش از دوسال از استخدام نیروهای آن گذشته باعث افزایش نارضایتی‌ها گشته است. عدم پاسخگویی در برابر آن و افتتاح ساختگی که در برابر وزیر بهداشت صورت گرفت بیش از گذشته موجب ناراحتی بسیاری از مردم شده است. (قابل به ذکر است که در افتتاح ساختگی بر تن نیروهای خدماتی و ... روپوش کرده و نوک پیکان این بی تدبیری که مستندات آن موجود است و در صورت آگاه شده شخص وزیر تبعات بدی به دنبال دارد مستقیماً سمت مدیر شبکه بهداشت گچساران است.)
۸- اظهار نظرهای رسانه ای در مورد مسائلی که اولویت محسوب نمی‌شود، در حالی که جامعه پر از مواد غذایی و آرایش بهداشتی خطرناک بوده و صحبت از برخی مسائل مهم شاید کمی کمک کننده باشد، صحبت در مورد شامپو کلییر شاید برازنده جایگاه ایشان نباشد.
۹-عدم پاسخگویی همیشگی و حضوری به ارباب رجوع و کسانیکه برای حل مشکل خود به شبکه مراجعه می‌کنند از دیگر نواقص جدی است. آن هم در روزی که طبق قانون کاری به‌عنوان ملاقات حضوری پیش بینی شده است.
هدف از نگارش موضوع:
اول اینکه با نوشتن این موارد به هیچ وجه به دنبال تخریب و رسیدن به منافع و هدف خاصی نیستم. در ثانی بنده مدت‌هاست که دغدغه موضوع بهداشت و سلامتی را در شهرم داشته و در کنار بسیاری از افراد دیگر که بارها فریاد مطالبه گری سرداده به بیان مشکلات روی آورده و گفتن این مسائل در حال حاضر بحث عجیب و جدیدی نیست. هیچگاه به دنیال کسب قدرت و صندلی نبوده و معتقدم تا زمانیکه صاحب نظران و بزرگانی همچون رحیم استوار، ستار اسدپور، امین رضایی، فرشاد رستمی، امام بخش قاعدی، کریم باوی، مرتضی گندمکار هستند امثال ما به نشستن به بر صندلی سلامت مردم فکر هم نخواهیم کرد چراکه موضوع سلامت جامعه چیزی نبوده که هر کسی بدون داشتن اشراف کامل بر مدیریت آن بتواند با تکیه بر مساول سیاسی آن را به دست آورد. و این بار معتقدم که آنقدر باید بنویسم و فریاد بزنم تا وضع دگرگون شود حتی ذره ای.
در ضمن پیرو صحبت‌هایم عرض کنم که برای مسائلی که مطرح شد دلیل و استدلال داشته و در صورتی که سرکار خانم حافظ قران و یا نماینده‌شان آمادگی داشته باشند حاضرم در تمام موارد و انتقادات با حضور رسانه‌ها یا مردم به‌صورت رودر رو و منطقی به بحث نشسته و مناظره نمایم. از آنجاییکه مسئله بهداشت و درمان تخصصی بوده گاها مشاهده کرده‌ام که برخی متولیان سلامت عملکرد خود را توجیه کردن مشکلات موجود و با  ایهام  حرف زدن سعی در تاثیر بر افکار مردم داشته و خود را به راحتی تبرئه کرده‌اند. اما این بار اجازه چنین کاری صورت نمی‌گیرد و در برابر هرگونه موضع گیری آن‌ها در پاسخ به انتقادات انقدر قلم می‌زنم و فریاد تا وضع سلامت مردم درست شود.
((خداوند لعنت کند بنده ای را که با زدن حرفی قصد و نیت خیری نداشته و با تخریب دیگران به دنبال منافع خود باشد.))

*کارشناس ارشد مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز تا الان کجا بودی که حالا دغدغه بهداشت و درمان گچساران را داری، بابا بس دیگه، دست از سیاسی کاری و......بردارید، بذارید مدیران توانمند با انگیزه بیشتر برای شهر کارکنند
@
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شجاعت شما که حرف دل پرسنل جدید و قدیم بهداشت و درمان و مردم رو بیان کردید. اگر ده نفر مثل نویسنده این متن شجاعانه حرف دلشون رو به زبون بیاورند شاید شاید برای مسئولین محترم تلنگری باشد و یادآوری شود که در قبال این مردم و پرسنل مسئولند. به امید آنکه انتقادپذیر هم باشند... به امید روزهای خوب و خوبتر
فرزاد
Iran, Islamic Republic of
افرادی که اول متن از اونها نام بردی اصلا در حد مدیریت بهداشت و درمان یک شهرستان نیستند. برخی از اینها را که میشناسیم مدیر یک مدرسه هستن که در اون سطح هم موفق نبودن. ضمن اینکه حوزه کاریشون هیچ ربطی به بهداشت و درمان نداره. لطفا منطقی باشیم.
دروغ
Iran, Islamic Republic of
تحلیل ابکی تخریبیتون به درد خودتون میخوره،این اسم هایی که اوردید ضعیف ترین مدیران هستن مخصوصا اون گندمه،خانم دکتر فقط یه اشتباه کرد اون انتخاب کهزادی و گندمکار بود
؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلمت, حرف دل ما رو.زدی به خدا, کسی نییت ما رو.از دست این خانم.نجات بده
باوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه جلوگیری از ورود.جوانان باب شده, ما عادت داریم به حذف نیروهای به درد بخور
شبکه
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم بفهمم اینو کی نوشته دستاشو ببوسم. بند بند حرفاش حرف دل ماست
رضا حبیبی
Iran, Islamic Republic of
این خانم دیگه شورش رو دراورده. گویا از استحکام جاش خیالش راحته. روز ملاقات عمومی یساعت پشت در مارو گذاشت بعد حاضر نشد از نزدیک مارو ببینه,لعنت بر این زندگی
دکتر یوسف
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید امین رضایی,انشالله به زودی با ورودش به سلامت شاهد وزش نسیم اعتدال باشیم
الهام
Iran, Islamic Republic of
بخدا اون روز که خوندم مدیر بهداشت گچساران در مورد شامپو اظهار نظر کرده از همه چی نا امید شدم, این همه مشکل سلامتی و بیماری اخه این چیبود, یکی جواب بده خواهشا
ماهان
Iran, Islamic Republic of
عالی نوشتی, همش واقعیته, بی تدبیری,عدم ورود جوانان,مدیران ضعیف, این خانم عملکردش چیه
شهریار
Iran, Islamic Republic of
بهترین تیم اجرایی و جوان شهرستان:
ایوب مقیمی ریاست اموزش و پرورش
مهدی اکبری ریاست اداره کار
ایمان محمدپور ریاست اداره ورزش و جوانان
سید امین رضایی ریاست شبکه بهداشت و درمان
کیانوش مرتضوی ریاست دانشگاه ازاد
ناصر فتحی معاونت شهرداری
ایمان شفیعی ریاست دانشگاه پیام نور
امیر نوروزی ریاست فرهنگ و ارشاد
محمدی ریاست بانک تجارت
سعید دارابی منابع طبیعی
بهنام پاد ریاست اداره اب و فاضلاب
سعید گندمکار ریاست راه و شهرسازی
و...
این گزینه های عالی,احتمال و فوق العاده هستن که شهر رو از این وضع نجات بدن
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
اوضاع خرابه
....
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
خنده
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این متن کار مسئول اورژانسه یا یه نفر از طرف ایشونه که خودشونو مطرح کنه،چون ارتباطش خوبه با اون اسامی که نام برده شده!
علی
Romania
مگه قرتاجگردون ردون مدیر عوض کنه حتما باز حرف گوش نداده
راننده
Iran, Islamic Republic of
اقای قلندری خاانمتو اخراج کردن زدی تو کار تخریب شبکه بهداشت،مگه حافظ قران مقصره؟
یازهرا
Iran, Islamic Republic of
حال و روز بهداشت و درمان استان درکل خوب نیست .تو رو خدا بیایید بیمارستانهای مرکز استان را ببینید .انصافا بیمارستانهای ما جایگاه انسان نیستند اگر تعطیل کنند بهتره
حسن
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنتهارو نمیزنید؟میخواید باج بگیرید از مدیر شبکه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
اگه کارشناس ارشد مدیریت بهداشت بودی میدونستی این مطالب همه نوشتی ربطی به مدیر شبکه نداره،آدم بی خبر افتتاح بیمارستان یه مقوله دست جمعیه نه فردی که ربطی به مدیر شبکه نداره البته اینم بگم من امروز به ایشون زنگ زدم و ایشون فقط به این مطالب میخندید خیلی هم تلاشهاتون روش تاثیر نداره چون اون با اصول خودش و حسب وجدانش کار میکنه.انشاالله سایت کبنا که اصول بیطرفی رو زیر پا گذاشته مطالب رو بزنه
گچ
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شهرم که ظرفیت مدیر زن رو نداره ضمنا شماکه هفته قبل تعریف وتمجدید میکردید حالا چطور یه هفته ای دوباره بد شد لطفا شماهم موضعتون رو مشخص کنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احتمالا کار یکی از پرسنل باشته که قبلا با خ دکتر مشکل داشت و زمان کریم رضایی تو باشت مسئولیت داشت
کاظمی
Iran, Islamic Republic of
بنده این متن را خواندم چندان نکات مهم و باارزشی نداشت.
ابتدا باید خدمت همه ی دوستان عرض کنم که مدیریت شبکه بهداشت و درمان و مدیریت مرکز بهداشت و ریاست محترم بیمارستان طبق بخشنامه وزارت بهداشت و درمان بایستی از پزشکان متخصص و عمومی استفاده گردد در ثانی آنهم این افراد باید بصورت استخدام رسمی در وزارت بهداشت باشند.
پزشکانی چون دکتر فرشاد رستمی (پزشک عمومی و استخدام رسمی)دکتر هایده حافظ قرآن(پزشک عمومی و استخدام رسمی) دکتر ستار اسدپور(پزشک عمومی و استخدام رسمی)دکتر بهادر غصنفری (متخصص داخلی و استخدام رسمی)دکتر علی گرامی زاده(متخصص بیهوشی و استخدام رسمی)دکتر رصا عکاشه(پزشک عمومی و استخدام رسمی)دکتر سیدطاهرحسینی(پزشک عمومی و استخدام رسمی)دکتر موحدیان(متخصص پاتولوژی و استخدام رسمی)و دیگر پزشکان عمومی و متخصص و مستخدم رسمی دولت نه یک فرد با کارشناسی تعذیه از علوم پزشکی یاسوج و استخدام هیچ ارگانی نیست.خواهشا برای معروف شدن به ظاهر ولیکن تمسخر خودتان در ملاعام دیگر اینگونه مطلب ننویسید.خودتان را با پزشکان قیاس نکنید خواهشا مدرک لیسانس تعذیه دانشگاه یاسوج چه به این حرفها!!آخه آدم باید اینقد جوگیرباشه که الان هرکس این متن جوک و صاحب نظر رو میخونه از خنده عش می کنه آقا پسر لیسانسه از یاسوج .خدایی بزار یه پزشک اینگونه متن هایی رو بنویسه آقای مثلا صاحب نظر
عباس حسینی
Iran, Islamic Republic of
خوب نوشته
واقعا حرف دلمون رو زدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرف دلمون رو زدی
علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
اقای رضایی از نیروهای خوش فکر و کاری است, متاسفم که نگاههای تنگ نظرانه اجازه پیشرفت مسائل مربوط به سلامت رو نمیدن
محمدی
Iran, Islamic Republic of
. وضعش مشخصه با مدیریتش, ضمنا اقای رضایی از افراد مسلط بر حوزه بهداشتی و درمان است که هم اکنون مشاور علوم پزشکی شیراز و پژوهشگر فوق العاده اییت, به امید روزی که مدیران ما از نخبگان باشن
....
Iran, Islamic Republic of
چرا تایید نمیکنید نظراتو
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باید جوابگو باشد، وقتی مدیری خوشنام و لایق مانند دکتر اسدپور را برکنار کرد پیش بینی این روزها را می کردیم
ناصر
Iran, Islamic Republic of
کبنا دیگ کسی رو نداره که رو کامنتا کار کنه پس دوستان کامنت نذارن بهتره،
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
حال و روز بهداشت و درمان کجای استان خوب است که گچساران خوب نیست ؟
کارمند شبکه
Iran, Islamic Republic of
یعنی بند به بند حرفات درسته,خدارحمت کنه اموتتو, فقط کاش سایت اسم کاملتو مینوشت تا تشکر ویژه ازت کنم, دوساله داریم فریاد میزنیم این حرفارو ولی کو گوش شنوا
مسئول
Iran, Islamic Republic of
انضافا بنده هفت سالی هست تو مجموعه بهداشت و درمان هستم ولی اولین بار اسم امین رضایی رو میشنوم.متاسفم که برخی افراد بجای نشون دادن پتانسیل خود به مدیران مافوق سعی در بازی رسانه ای جهت گرفتن پست رو دارند.
برادر عزیز خانم دکتر قوی عمل کرده مدیر وریاست قبلی شبکه ومرکز بهداشت نتوانستن قوی عمل نمایند
نرس
Iran, Islamic Republic of
و همچنیین از وقتی حیدر پور امده حتی یک حقوق و کارانه درست حسابی هیچ کدام از پرسنل نگرفته اند و همش رفته .. و پزشکان متخصص.
بهورز
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان خط مقدم جبخه سلامت,بقول خودشون که ما رو... میکنن, میگم که ..,ضعیف, و غیر علمیه... اینو حاضرم اثبات کنم فقط نمیدونم به کی بگم
دکتر فلاحت
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که خودت رو کاظمی معرفی کردی : من کاری ندارم که کدوم بند از این نوشته درسته یا نیست. اما در قبال صحبت های شما که بازم مثل همیشه حرف های غلط. اول اینکه بنده بعنوان پزشک هیچگاه قبول ندارم که مدیریت بهداشت و درمان باید پزشک باشد. دوم اینکه همین الان تو استان ما فقط رییس شبکه گچساران پزشک هست و سایر شهرستان ها از جمله دهدشت پزشک نیست پ گویا اطلاعات بسیار ناقصی داری. اما در خصوص اقای رضایی که از مردان گل روزگار هست خدمتتان عرض کنم تا کسی رو نمیشناسی در موردش اظهار نظر نکن, ایشان با رتبه تک رقمی در ارشد بالینی رژیم درمانی علوم.پزشکی شیراز قبول شدن.و.در کنار اون نیز ارشد مدیریت دانشگاه اصفهان رو دارن. در ضمن ایشان استخدام وزارت بهداشت نیز هستن پس نشون میده در این زمینه هم اطلاعاتت صفره, بجای منفعت طلبی واقع بین باش. با ایشان صحبت کردم خیلی ادمی نیست دنبال این چیزا باشه. در ضمن الان بعنوان مشاور در علوم پزشکی شیراز مشغول هست. عضو هسته مرکزی پزشکی ورزشی استان فارس, نویسنده چندین کتاب , مجری چندین طرح تحقیقاتی, رییس هییت موسس انجمن های علمی و... جزیی از رزومه ایشون هست. در ضمن بد نیست گاهی جهت تسلط عالی ایشون بر حوزه سلامت برنامه های تلویزیونی استان فارس و دنا رو هم نگاه کنی. من اصلا صلاح نمیدونم ایشون وارد مسایل کثیف سیاسی بشه. اگه دوست داری مدیر فعلی شبکه بمونه تا به منافعت برسی عیب نداره ولی خواهشا بدون شناخت کسی نخبه هارو نسوزونید که موجب خشم جامعه علمی خواهید شد
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه خندید ..
سید عیسی از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب مسئول که هفت ساله تو مجموعه بهداشت و درمانی اسمی نشنیدی ,مگه وقتی حافظ قران اومد گچساران کسی اسمشو شنیده بود, مگه وقتی چمن میخواست بیاد استان یا وقتی هاشمی خواست وزیر بهداشت بشه نا اگاهانی مثل شما اسمشو شنیده بود, اگه شما هفت ساله من الان بیست ساله بهداشت و درمانم, میتونی با مراجعه به علوم پزشکی یاسوج اسمایی رو که نشنیدی به خوبی بشنوی که کی هستن و چیکاره, تا شخصیت واقعی افراد رو نشناختی برچسب نزن که با بازی رسانه ای دنبال گرفتن پست هست, اونیکه این برچسب و بش میزنی شخصیتش فراتر از این حرفاست که انشالله ازین ببعد خوب باش اشنا میشی, فقط ای کاش خودتو معرفی میکردی تا ماهیت برخی به اصطلاح مسئولان مشخص میشد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
از مدیر محترم سایت تقاضا دارم ضمن انتشار همه کامنتها ، این موضوع را جدی تر و با فاصله زمانی خوبی ادامه دهید تا امکان اظهار نظر همه گروه ها بخصوص افراد مطلع و آگاه فراهم شود .

انشاءالله متن منتشره با فشارهای بیخود و بی جهت محو نگردد .
رضانژاد
Iran, Islamic Republic of
تو رو به قران حرف .., اینکه پزشک باید حتما رییس باشه حرف منسوخی شده که الان در خیلی شهرها ریاست شبکه پزشک نیست.
....
Italy
چرا حقوقا و کارانه ها رو نمیدن واقعا؟؟فقط انتظار دارین همه کارشون رو به بهترین شکل انجام بدن خودتونم نشستین فقط غر میزنین.حداقل پولمونو بدین انگیزه کار کردن داشته باشیم
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا این افراد بیشتر بزای مطرح کردن خودشان هستند قطعا اگر خانم دکتر هایده حافظ قرآن از این مسئولیت بروند در سالیان آتی باز یک پزشک ریاست بهداشت و درمان را خواهد گرفت قطعا خانم دکتر سالیان سال ریاست را بر عهده خواهند داشت.هیچ گاه لیسانس تعذیه یاسوج با رتبه ۱۰هزار یا بهداشت ورودی ۸۸یاسوج با پزشکان نخبه خودشان را قیاس نکنند.برنامه تلویزیون و مدرک بهداشت تعذیه رو بزار .. .خودت و دوستات رو با این .
نکن دوست عزیز.ف..
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره لطفا یکی از کتابها و مقالات آقای امین رضایی رو همین امروز از طریق همین کبنانیوز معرفی بفرمایید تا ما هم از علم ایشان فیض ببریم.
ستاد علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کاظمی مثلا, تو را به قران حرف های جهان سومی نزن, مدیریت باید حتما پزشک باشه چه صیغه ایه دیگه, اولا تو استان خودمون چرام,دهدشت,لنده,دنا, بهمئی ریاست شبکه و مرکز پزشک نیست, در ثانی هر کی مدیریتش خوبه باید مدیر شه چه ربطی داره چی خونده, مگه مهندس غفاری و نعیمی که معاون بهداشتی هستن و خودشون ریاست شبکه رو معرفی پزشکن, این حرفای طبقاتی مال قبلنا بود که همه نااگاه الان دیگه عصر فهم و شعوره, در ضمن خود وزیر بهداشت اعلام کرد کسانی مدیر شن که شاخص های مدیریتی دارن پس ازین ببعد از این مدل حرفای عقده ایانه نزن,زشته در شان جامعه سلامت نیست
باوي
Iran, Islamic Republic of
در اینکه مدیریت شبکه ضعیف است شکی نیست اما شما کی باشی که مدیر معرفی میکنی . مدیر شبکه باید پزشک باشد نه هیچ رشته دیگری.اینو هم بدونید که پذیرش هر فردی غیر از صنف پزشکی، برای پزشکان مقدور نیست
دکتر اسماعیلی فوق تخصص جراحی قلب اطفال
Iran, Islamic Republic of
سلام بنده در اصل کازرونی هستم ولی شیراز مشغول بکارم جالبه من تا کنون سعادت دیدار خانم دکتر حافظ قرآن را نداشتم ولی کارهای ایشون رو رصد می کردم چون میدونستم مدیریت کردن در شهری مثل گچساران واقعا بسیار بسیار مشکله و از اونجایی که ایشون پزشکی حاذق و زبردست بودند از قول دوستان البته که با ایشون کار کردند لیاقت دکتر حافظ قرآن بسیار بسیار بالاست تا جایی که همکار پزشک ما می گفت یک اسطوره است که بعد از سالیان دراز و متمادی خداوند نصیب بهداشت و درمان پوسیده گچساران کرد حال به نظر من بعد از این همه جسارت و زیرکی که برای بهداشت و درمان شهرستان انجام دادند واقعا کم لطفی است که عده ای معدود و انگشت شمار بر علیه این اسطوره بهداشت و درمان شهرستان به پا خواستند غافل از اینکه ایشون علاوه بر مدیریت کلان سلامت پزشکی بسیار با تجربه و حاذق هستند به نظر من قدر این گوهر گرانبها و گرانقدر را بدانید و دست از این بغض و کینه و حسادت بردارید و دست در دست هم حمایت کنید این اسطوره مدیریت را در دنیایی که خیلی ها فقط اسم مدیر را یدک می کشند ولی بویی از مدیریت کلان نبرده اند ببخشید اگه اظهار نظر کردم چون برا مردم منطقه ام همسایه ام دلم میسوزه حالا که خانم مدیری پیدا شده و این همه نقل قول از دوستان داره زحمت می کشه بدرود
شبکه
Iran, Islamic Republic of
دکتر حافظ قرآن به هیچ وجه اهل پست و مقام نیست ولی همیشه صحبتش اینه تا افتخار خدمتگزاری به مردم فهیم قدردان و مخلص گچساران را دارم چون توفیق پیدا کرده ام مطمئنا از هیچ تلاشی و کوششی دریغ نخواهم کرد و بیدی نیستم که با این بادها بلرزم و تا کرسی خدمتگزاری را به مدیر دیگری نسپارم در خدمت شما دوستان و بزرگواران قدردان هستم واقعا من که با این جملات خانم دکتر از خودم خجالت کشیدم که ایشون با توجه به اینکه مدیری غیر بومی است چطور با عشق و علاقه داره به مردم گچساران بی منت خدمت می کنه درود بر شما دکتر بزرگوار
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر اسماعیلی عزیز شما به جمع اوری درامد بالای خود مشغول باش, درد ما رو نمیفهمی و با بهترین شرایط کار میکنی, و چیزهایی رو نمیبینی که ما میبینیم, در ضمن شما به چه حقی از راه دور میگین عده ای معدود و انگشت شمار؟ اول اینکه کسی به پا نخواسته فقط دارن حقایق رو بیان و به قلم میارن در ثانی تعداد صدها برابر بیشتر از مخیله شماست, پس حرمت ها رو حفظ کنید خواهشا
سهیلا
Iran, Islamic Republic of
عوض کنن مدیر شبکه رو, باور کنید راضی هستیم یه بهورز و بذارن رییس
Romania
تمام ر...بهداشت و درمان ..دیگه درک نمیکنن وضعیت اون کارگر یا پرستاری رو که ۶ ماهه حقوق نگرفته حالا پرکیس بماند که بیشتر از یکساله عقبیم،فقط کارشون شده ر... . و بس...م اینا هیچوقت تو .. نمیبینن
پرستار2
Iran, Islamic Republic of
الان دیگه از پزشکان جهت مدیریت استفاده نمی کنند فقط مدرک کارشناسی به بالای علوم پزشکی را داشته باشی و شرایط مدیریت را داشته باشی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم حافظ قران تا مدت دیگر باید خداحافظی کنه و بره .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
جواب دکتر اسناعیلی ؛

جناب دکتر گفته اید مدیریت کردن در گچساران بسیار بسیار مشکله !!! چرا ؟؟؟
چون اکثرا فرق بین مدیریت کردن با.. رو خیلی خیلی خوب می دونند!
بنابراین نسبت به کسی که ویژگیهای مد.. حساس هستند !
.. رو اسطوره خطاب کرده اید !!
پیشنهاد می کنم این اس... رو به شیراز ببرید تا ببینید در همون اطلاعات پزشکی عمومی هم چه وضعیتی داره !!!
داستان بازدید از کشتارگاه در روزی که هیچ کشتاری ( اعم از گاو یا گوسفند) و اظهار نظر در خصوص شامپوی کلیر ، رو همه می دونند !!
البته ایشون هم یه ... خود به شیوه های مختلف !!!
همچنین در.. از موضوع.. اسفند ۹۴ بیمارستان هم اسطوره هستند !!

کبنا جان ، لطفا منتشر کن و اجازه نده کسانی در قالب متخصص و غیره ، مردم وکارمندان فهیم گچساران رو در ادبیات خود ، غیرعادی نشون بدن !
پرسنل شبکه
Iran, Islamic Republic of
خانم دکتر یادت نرفته که خودت یک فرد ناشناخته بودی و به یکباره بدون هیچ شناختی به مدیریت درمان گچساران .. فقط چ...و شرایط بهداشت و درمان کل کشور منقلب شد شما هم یکم اومدی ..م. حال به چه حقی می خواهی جلوی پیشرفت و مدیریت سالم جوانان شهرم را ... یادمه زمانی که اومدی ...ی به مدیریت وقت ، حال دم از دخالت سیاسیون میزنی. مگه یادت رفته همین سیاسیون تو رو آوردن. دود . تو چشمم میره به زودی فقط عجله نکن
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر اسماعیلی .. شما اگه واقعا دل سوزی بیا چندسالی در منطقه محروم ما خدمت کن به جای ابراز نظ... د. در ضمن بکار بردن واژه شبکه پوسیده درست نیست و بهتره حرف ده...کنی هر چند معتقدم این تفکر و حرف مربوط به..بهداشت است. شما.. که از راه دور رصد میکنی و با لفظ...ز اظهار نظر میکنی
شهروند
Italy
جالبه همه ناراضین ولی تا حالا هیچ کس اعتراضی نکرده.وقتی توی جامعه ی کوچیکی در ح.ت گچساران کسی. اعتراض(البته اعتراض به جا)رو نداره چه انتظاری داریم حقوق شهروندی از دست رفتمون رو بهمون بدن..هرچند من خودم از ایشون به دلایل منطقی ناراضی هستم.و بیشتر از اون از تعدادی از پرسنل ناراضی هستم.ولی فکر میکنم بیشتر نارضایتی پرسنل از این باشه که نمیتونن ببینن یک خانم دکتر رییسشون باشه.بیاین منطقی باشیم..سرنوشت هیچ جامعه ای رو کسی جز مردم اون جامعه تعیین نمیکنن..اول از خودمون شروع کنیم ببینیم کارمون چقدر درسته..
باوي
Iran, Islamic Republic of
رضاییتونو بذارید همون استان فارس.اخه به مدیریت ایشان در استان فارس نیاز مبرم دارند.ههههه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ش-ف عزیز با این مطالب خواسته ای خودته نشون بدی این مطالبی که نوشته ای مصداق این ضرب المثله : کنار گود نشسته میگه لنگش کن . اظهارنظرکردن که کارنداره ، واقعا"کار درشبکه بهداشت ودرمان سخته ،درمجموع عملکرد دکترحافظ قران بعنوان مدیرشبکه بهداشت ودرمان خوب بوده درهر حال فکر نان کن خربزه اب است
ناصر
Iran, Islamic Republic of
ا.. بیمارستان رو ورشکسته و با بیش از بیست میلیارد بدهی به نفر بعد سپردن با شبکه بهداشت هم همین کارو میکنم
اما انصافاً از رییس کنونی بیمارستان و مدیر قبلی شبکه فعالتره
از همه اینها بگذریم اصل آینه که جناب تاجگردون قبولش داره و این یعنی هر کسی هر چیزی بگه آب در هاون کوبیدنه
شبکه
Iran, Islamic Republic of
دکتر حافظ قرآن افتخار استان و شهرستان ما فرهنگیان حمایت همه جانبه خود را از سرکار خانم دکتر حافظ قرآن اعلام میداریم
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دکتر عکاشه باید بیاد تا به وضعیت بیمارستان شهید رجایی سر و سامان بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1