تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۲۷۳۴۶۱

ساماندهی گلزار شهید «آمده» توسط خیر کهگیلویه و بویراحمدی (+تصاویر)

۶
۰
کبنا ؛گلزار شهید «محمد آمده» بعد از ساماندهی توسط یک خیر کهگیلویه و بویراحمدی توسط مسوولان استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا از دیشموک، به همت «ولی‌الله شکوهی» خیر کهگیلویه و بویراحمدی گلزار شهید «محمد آمده» ساماندهی شد که با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسوولان افتتاح شد.
این خیر کهگیلویه و بویراحمدی در صفحه شخصی اینستاگرام در رابطه با این اقدامش اینگونه نوشت؛
خداوندا سپاسگذارم که توفیق خدمت داد تا بتوانم گلزار شهید «محمد آمده» را که سند افتخارم هست ساماندهی آن را انجام دهم. هرچند بنده هیچ منتی ندارم شاید تنها گوشه ای از دین خودم را به این عزیزان ادا کردم. برای همه ملت ایران ثابت شده است که پیشکسوتان دفاع مقدس سند افتخارکشور هستند وباید ازدانش وتجربه ارزشمند این عزیزان در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. و تا می‌توانیم باید شهدارا درهمه زمینه‌ها یاد کنیم
همانطور که یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است، و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است. یاد شهیدان باید با تدبر و عبرت‌گیری همراه باشد. آنان همان فرزانگانی هستند که جان عاریت را که کالایی تمام شدنی و رو به زوال است، با نعیم پایدار الهی سودا کردند و خود را از خسرانی که هر انسانی خواه ناخواه دچار آن است یعنی اضمحلال تدریجی سرمایه‌ی زندگی، به نیکوترین وجه رها ساختند. عمل صالح آنان که از ایمانی پایدار ریشه می‌گرفته است، برترین عملهای صالح است.
این درس بزرگ را شهید، با حضور خود، با کرامت خود، با اجر عظیمی که بدو وعده داده شده است به طور پیوسته به ما که هنوز در پشت حصارهای مادیت و خود پرستی زندانی می‌باشیم، می‌دهد و ما را به جهاد، به هجرت الی الله، به تلاش مخلصانه در راه خدا که همان انجام تکلیف هر زمان و پاسخ به نیاز هر لحظه است، فرامی خواند. رحمت خدا بر آنان و تفضل و اجر الهی شامل حال خانواده‌های صبور و سرافراز آنان باد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سیوواحداذریون
Iran, Islamic Republic of
انشالله که اقای حاج ولی شکوهی هرجا خداوند پشت پناهش باشه..و با این کارش نشان داد که شهدا را هرچه کار کنیم باز هم مدیونشون هستیم.
موسوی استانداری
Iran, Islamic Republic of
انشالله سالار شهیدان پشت وپناه جناب حاج ولی شکوهی باشد هرچند ایشان چهره ای محبوب در استان هست و همیشه و درهمه جا نیتش خیر است و از همه مهمتر انسانی بی ادعا و خاکی که دربین ادمین ومسولین احترام خاصی دارد برای سلامتی این مرد بزرگ بر محمد وال محمد صلوات
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود خدا برشکوهی عزیز
رستگار
Iran, Islamic Republic of
کاش بخش چاروسا چند نفر پیگیر همانند شکوهی داشت حداقل گوشه ای از مشکلات ان برطرف میشد
متاسف
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف شدید داره ، ضمن تشکر از جناب خیر ، اما توان اقتصادی دولت و بنیاد شهید ما اینقدر ضعیف است که امکان هزینه ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومان برای قبر یک شهید بزرگواری را نداره .
خرمی شیراز
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
حرکت ارزشمندی بود ولی نیازی به رسانه ای کردن نبود زیرا با این اقدام در ساز و دهل گذاشتن، اصالت کار نیک، ضربه مغزی میشود.
.
کار خوب را نباید رسانه ای کرد زیرا اجر واقعی نزد خداوند بزرگ است و بس.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1