تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۷۳۴۲۵

کلنگ زنی ۳ واحد درمانگاهی در شهرستان های چرام و کهگیلویه(+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛با حضور نماینده شهرستان های چهارگانه ٖکلنگ زنی ۲واحد بهداشتی درمانی با حمایت خیرین در چرام و کهگیلویه انجام شد.

 به گزارش کبنا نیوز از چرام , ظهر امروز با حضور نماینده مردم چرام  در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه ،سرپرست فرمانداری،رئیس مرکز خیرین استان، رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام  آئین کلنگ زنی یک واحد بهداشتی و درمانگاهی در روستای بردیان بردیان از توبع بخش چرام با حمایت و کمک مالی یک خیر انجام شد.

عدل هاشمی پور بیان کرد: این درمانگاه با زیربنای ۴۲۰مترمربع و با اعتباریبالغ بر۵۰۰ میلیون تومان می باشد که طی مدت ۸ ماه با حمایت خیر سلامت ساخته می شود.

وی با اشاره به این کلنگ زنی با حمایت یک خیر سلامت گفت: استفاده از ظرفیت خیران برای ساخت سه واحد درمانگاه در روستاهای حوزه انتخابیه را در ادامه ی توجه بخش های غیردولتی به این مناطق محروم بیان کرد.

وی، با بیان اینکه تاکنون ۱۱ میلیارد تومان به کمک خیران در شهرستان‌های چهارگانه هزینه شده است، گفت: خیری که این درمانگاه‌ها را تقبل کرده تاکنون کمک‌های خوبی در حوزه‌های آموزش و آبرسانی به مناطق محروم انجام داده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با تشکر از رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام که  اقدامات خوبی از زمان آمدنش انجام داده بیان کرد:دولت های پنهانی هستند که ما باید از آنها کمک بگیریم و نباید به این چیزها بسنده کنیم چرا که عمق محرومیت در کهگیلویه بزرگ زیاد است.
هاشمی‌پور یادآور شد: تأمین ۱۷ کانکس برای روستاهای دورافتاده، ساخت مدرسه سه کلاسه در روستاهای مورخانی، بی‌منجگان، سرپری،سادات امامزاده علی(ع)و کمک ۲۵۰ میلیون تومانی برای آبرسانی به توگبری از جمله کارهای عام‌المنفعه این خیر گرانقدر است.

وی با اشاره دیگر کارهای انجام شده گفت:پتروشیمی دهدشت همان پتروشیمی است که در مسجد سلیمان ساخته شده و ۱۵۰۰نفر نیرو بکار گرفته است.
نماینده کهگیلویه و چرام خطاب به مسئولان شبکه بهداشت و درمان و مجری ساخت این دو درمانگاه تاکید کرد:از بهترین و مرغوب ترین مصالح برای ساخت این درمانگاه ها استفاده کنید و اگر ببینم که جایی ضعف دارد تخریب می شود.
امام جمعه چرام در این مراسم با اشاره به اینکه یکی از کارهای خوب و صالحات و باقیات نماینده محترم پیگیری ایشان برای کلنگ زنی این درمانگاه در روستای بردیان گفت:امیدواریم که ساخت این درمانگاه با تامین اعتبار از طرف خیر محترم انجام خواهد شد.
وی بیان کرد:به نیابت از مردم بردیان و چرام از تلاش های این بزرگوار و همچنین مسئولانی که در این کلنگ زنی حضور دارند تقدیر و تشکر می نمایم.
براساس این گزارش ،با اهدا زمین توسط یک خیر جهت احداث سالن چندمنظوره ورزشی در کلایه سفلی این سالن کلنگ زنی شد و همچنین به هر سه تیم فوتبال روستای کلایه هر کدام مبلغ ۵میلیون تومان و در مجموع ۱۵میلیون تومان اهدا شد.
تصاویر:
نام شما

آدرس ايميل شما

ليسانس بيكار
Iran, Islamic Republic of
افراد بالا ی٣٠سال کار را در شرکت برق چرام بازنشست کنید تا اشتغال زایی و جذب نیروی جوان و تحصیلکرده فراهم بشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1