تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۷۳۳۷۴

صفایی‌نیا: آرامش شهرداری یاسوج را مدیون «جاوید» هستیم / اسناد مالی شهردار در حال بررسی است / دست یاری به سوی مدیران دراز می‌کنم

۵
۰
کبنا ؛سرپرست شهرداری یاسوج گفت: آرامش شهرداری یاسوج را مدیون عملکرد جاوید هستیم.
آذر صفایی‌نیا در گفت‌وگو با کبنا با بیان اینکه آرامشی که در شهرداری یاسوج داریم را مدیون «جاوید» هستیم، اظهار کرد: دکتر جاوید با عملکردش آرامش را در شهرداری یاسوج حاکم کرد و من همه دنبال‌رو سیاست‌ها و کارهای او هستم.
سرپرست شهرداری یاسوج اضافه کرد: آقای جاوید با اصلاح ساختار سازمانی، خدمات با کیفیت بالا و وضعیت نسبی خوب که در شهر شاهد آن هستیم و سایر اقداماتی که همه از آن اطلاع دارند همانند به روزرسانی پرداخت حقوق کارکنان، پرسنل و کارگران و البته همکاری اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری آرامش در شهرداری یاسوج به وجود آمد.

صفایی‌نیا با بیان اینکه من خودم کارمند شهرداری هستیم، افزود: همواره در ایام سرپرستی، شهرداری‌ها با تلاطم‌های روبرو است که بنده با همراهی و همکاری همکارانم تلاش خواهیم کرد تا آرامش در این شهرداری بماند.
وی اضافه کرد: کار در شهرداری یاسوج تیمی انجام می‌گیرد و شهرداری هیچ کارش را نمی‌تواند انفرادی جلو ببرد و بنده هم روال و کارهای گذشته را پیگیری و ادامه می‌دهم و در هیچ یک از مجموعه‌های شهرداری ناآرامی و تنش وجود ندارد و تا زمانی که این امانت در دست من است از آن محافظت و این آرامش حاکم را نیز حفظ خواهم کرد.
صفایی‌نیا در پاسخ به سووالی مبنی بر میزان بدهی شهرداری یاسوج، اظهار کرد: هنوز تغییر و تحولی در شهرداری یاسوج انجام نگرفته است و کسی هم اسناد و حساب و کتابی نکرده است و در خصوص میزان بدهکاری شهرداری یاسوج فعلاً نمی‌شود، رسماً حرفی را زد بلکه بعد از بررسی حساب و کتاب‌ها این موضوع اعلام خواهد شد.
سرپرست شهرداری یاسوج ادامه داد: کلیه اسناد مالی شهرداری یاسوج در حال بررسی است که بعد از انجام مراحل آن، در وقت مناسب میزان بدهکاری و مطالبات شهرداری به سمع و نظر مردم و دستگاه‌های مربوطه خواهد رسید.

صفایی‌نیا به سخنان فرماندار بویراحمد مبنی بر اینکه شهر یاسوج، شهر دستفروشان شده است، واکنش نشان داد و اظهار کرد: ضمن تشکر از دغدغه فرماندار محترم بویراحمد، باید گفت، تمام شهرداری‌ها با پدیده دستفروشی در سطح شهر درگیر هستند و شهر یاسوج نیز با این معضل روبرو است و همواره یکی از نگرانی‌های شهرداری یاسوج بحث ساماندهی دسفروشان و دوره‌گردها بوده است.
وی با بیان اینکه وجود این دوره‌گردها و دستفروشان معضلات زیادی را برای خدمات رسانی شهری ایجاد کرده است که با برنامه‌‌های برای ساماندهی آن‌ها در دستور کار داریم.
سرپرست شهرداری یاسوج گفت: دست یاری به سوی همه ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به شهر یاسوج دراز می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
وجدانا باید بزا رنت شهردار کهگیلویه بزرگ
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت فرماندار بویراحمد آقای نظری. وسلام خدمت دست اندرکاران و مجریان شبکه ی استانی دنا. آن چنان که از دستفروشان و نیازمندانی که مجبورند برای درآوردن لقمای نان به این کار روی بیاورند انتقاد میکنید و حرف از این عزیزان میزنید آیا با دیگر متخلفین و مختلسین اموال مردم و کسانی که با پارتی بازی و رابطه بازی به جان این استان افتاده اند برخورد و انتقادی دارید؟
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وا این خانم چطور سرپرست شد زیاد چیزی بلد نبود
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
حتماً این حرفا رو اکبری بهت دیکته کرده
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه چی بچه بازی شده
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1