تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۲۷۳۲۸۶

بعد از رقابتی نفس‌گیر؛ هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد انتخاب شد + اسامی / پورعلی: بدون هیچ زد و بندی انتخابات صورت گرفت (+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد با حضور بخشدار این بخش و نمایندگان هیأت نظارت و اجرایی در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد برگزار شد.
در ابتدا برخی از اعضای شورای اسلامی روستا نقطه و نظرات خود را پیرامون انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش مرکزی بویراحمد مطرح کردند.
صالح‌پور عضو شورای اسلامی روستای سروک در این جلسه از نحوه اطلاع رسانی برای برگزاری این جلسه گلایه کرد.
عضو دیگری از شورای اسلامی روستاهای بویراحمد از بخشدار مرکزی بویراحمد خواست تا از دخالت کارکنان بخشداری در روند انتخاب هیأت رئیسه شورای بخش جلوگیری کند.
نصیر پورعلی بخشدار مرکزی بویراحمد در حاشیه این مراسم به خبرنگار کبنا نیوز، گفت: شورای بخش به عنوان یک شورای فرادست انجام وظیفه می‌کند، بطوریکه علاوه بر نظارت بر شوراهای اسلامی روستاها در تعیین و تکلیف عوارض و سایر امور مردم نقش دارند.
وی با اشاره به موقعیت بخش مرکزی بویراحمد، اظهار کرد: در شورای بخش مرکزی بویراحمد باید افراد  توانمند و قوی انتخاب شوند چرا که وظایفی مهم و سنگینی برای آنها در قانون دیده شده است.
بخشدار بویراحمد گفت: اعضای شورای بخش باید به طور مستمر در محل شورا برای پاسخگویی، سرکشی از روستاها و نظارت حضور داشته باشند.
پورعلی افزود: شوراهای اسلامی باید همگام با سیاست‌های دولت و با تعامل و همکاری با مردم و مسوولان در راستای برطرف کردن مشکلات گام بردارند.
وی اضافه کرد: بدون هیچ زد و بندی و مداخله‌ای در انتخابات صندوق رأی گیری را در جلوی رأی دهندگان پلمپ کردیم تا شائبه‌ای بعداً بوجود نیاید.
به گزارش کبنا، در پایان بعد از رأی گیری، فرج‌الله شفیعی، ساسان پورعلی، علی‌بخش رحیمی، علی شیر امیرپور و محسن خلقی‌نیک به عنوان اعضای شورای بخش مرکزی بویراحمد و آقایان علی شایسته‌نیا و عظیم صالح پور به عنوان اعضای علی البدل مشخص شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما

روستا
Iran, Islamic Republic of
پیمانکاران در جلسه چکار میکردند
روستا
Iran, Islamic Republic of
پورعلی برادر بخشدار_شفیعی برادر حراست فرمانداری_خلق نیک کارمند بخشداری_امیر پور کارمند فرمانداری از پنج عضو انتخابی هستند
روستا
Iran, Islamic Republic of
این اسامی ازیک ماه پیش مشخص بودند همه میدونند
مشاور
Iran, Islamic Republic of
تقدیر تشکر از بخشدار محبوب بویراحمد که انتخابات را به نحوه احسن انجام داد.والحق شد شورای توانمند برا شورا بخش انتخاب شدند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1