تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۲۷۳۲۲۰

برگزاری همایش عروس و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد

۰
کبنا ؛
امام‌جمعه کبگیان گفت: هیچ‌گاه در زندگی خاصه جلوی جمع از همدیگر انتقاد نکنید زیرا تبعات نقد بیجا باعث تخریب اذهان و منجر به تنفرات و سستی روابط در زندگی می‌گردد که در جمع انتقاد مرد از زن، و تحقیر کردن مرد توسط زن باعث اخلال سریع در معاشرت و منجر به جدائی‌های زودرس می‌گردد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی وحدانی فر امام‌جمعه کبگیان در همایش عروس و دامادهای تحت حمایت کمیته امداد که در سالن همایشی‌ات کانون پرورشی فکری شهر چیتاب برگزار شد اظهار کرد: آقای دوستی ریاست متعصب و ولائی کمیته امداد چیتاب که خود همکارانش نمونه شاخص یک اداره وقت‌شناس در ورود و خروج اداری و خدمتگزاری قانونمند در سایه عدالت محوری هستند پرسنل خدویم و نمونه بخش کبگیان اند.
وحدانی فر گفت: الگوپذیری و اجرا، روش زیستن از سیره زندگی امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) با تعامل اخلاقی در زندگی درنهایت احترام محبت‌آمیز مرد و زن منجر به زندگی پایدار به دور از تضاد است.
سخنران این همایش خطاب به زوجین گفت: شروع زندگی‌تان را بامحبت روزانه و احترام به والدین در کلام و رفتار عمل کنید که خداوند سبحان عمل نیکی به همدیگر را جز خیروبرکت پاسخ نمی‌دهد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحدانی فر تصریح کرد: هیچ‌گاه در زندگی خاصه جلوی جمع از همدیگر انتقاد نکنید زیرا تبعات نقد بیجا باعث تخریب اذهان و منجر به تنفرات و سستی روابط در زندگی می‌گردد که در جمع انتقاد مرد از زن، و تحقیر کردن مرد توسط زن باعث اخلال سریع در معاشرت و منجر به جدائی‌های زودرس می‌گردد.
وی با توجه به تأثیرگذاری نصایح در فضای دوستانه گفت: هرگاه خواستید همدیگر را نصیحت‌کنید در خانه و جایی که هردو حضور دارید درنهایت خوش‌خلقی و آرامش معایب همدیگر را به هم بگوئید تا با مسالمت حل و در زندگی به هدف مشترک خود دست‌یابید.
سخنران جلسه زوجین امداد گفت: احترام متقابل عروس و داماد به والدین باعث تثبیت روابط طرفین درنهایت اعتماد می‌شود که در این میان چاشنی عطوفت و مهربانی بین زوجین با جانب‌داری همدیگر آن‌ها را به یک مرد و زن موفق در زندگی مبدل می‌کند.
وحدانی فر خاطرنشان کرد: با ستایش کردن متقابل همدیگر، با طرد مخالفان مخرب خودتان برای زندگی‌تان تصمیم بگیرید و بدانید هیچ‌کس قرار نیست برای شما زندگی کند.

نام شما

آدرس ايميل شما

اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
1