تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۲۷۳۲۱۷

گردهمایی روسای منابع طبیعی کشور در یاسوج

۱
۰
کبنا ؛گردهمایی روسای ادارات امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه دو کشور در یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، این گردهمایی امروز به میزبانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار امیدواری کرد که نتایج بحث‌ها و تبادل اطلاعات گردهمایی با تلاش و پیگیری موجب پیشبرد اهداف سازمان گردد.
علاوه بر روسای ادارات امور اداری منطقه دو کشور، تنی چند از مسئولان امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور نیز در جلسه حضور داشتند.

عزت‌الله بهشتی‌فر در این گردهمایی، اظهار کرد: منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد نهایت تلاش خود را برای حفاظت و حراست از منابع طبیعی استان به کار گرفته است.
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد ضمن خیر مقدم به مهمانان، افزود: این اداره کل در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان مشکلات زیادی دارد که امیدواریم با توجه و حمایت سازمان و دیگر مسوولان رفع شوند.
وی با اشاره به کسب رتبه برتر منابع طبیعی استان در جشنواره شهید رجایی، گفت: این رتبه نتیجه تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و بدون چشم‌داشت همه کارکنان و نیروهای منابع طبیعی است که باید ارج گذاشته شود.
این مسوول، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این گردهمایی و بحث و تبادل نظر در این برنامه بتوانیم با تلاش و پیگیری مشکلات گامی موثر در راستای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف سازمان برداریم.
 
غلامحسین حکمتیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در این گردهمایی به مسائل مربوط به امور اداری در سطح استان و کشور پرداخت.
وی تغییر وضعیت نیروهای قراردادی شاغل در ادارات منابع طبیعی را دغدغه این اداره کل دانست و از مسئولان امور اداری سازمان جنگل‌ها خواست جهت تغییر وضعیت این نیروها اقدام لازم را به عمل‌آورند.
در این گردهمایی هریک از مدعوین نظرات خود را در خصوص ظرفیت‌ها و مشکلات اداری بیان کردند و به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.
تغییر و تبدیل وضعیت نیروهای شاغل و جذب نیروهای انسانی بر اساس پست‌های خالی، تعمیر و توسعه فضای اداری، ساماندهی بیمه تکمیلی کارکنان، ساماندهی بایگانی اسناد و مدارک اداری، درج کدهای استخدامی، حل مشکل کمبود خودروی اداری، رفع مشکل بلا تصدی بودن برخی پست‌ها در ادارات منابع طبیعی، عضوگیری در تعاونی منابع طبیعی، حل‌وفصل مشکل پرداخت تسهیلات بانکی ازجمله مسائل مطرح در گردهمایی بود.
تغییر وضعیت نیروهای قراردادی منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از دغدغه‌های مهم این اداره کل
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تغییر وضعیت نیروهای قراردادی را از دغدغه‌های مهم و مورد توجه مسوولان این اداره کل عنوان کرد.
غلام‌حسین حکمتیان اظهار کرد: از اینکه میزبان این عزیزان هستیم بسیار خرسندیم.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط جغرافیایی خاص این استان، گفت: حدود ۲۰ درصد از جنگل‌های زاگرس در این استان قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه نیروهای ما به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت بوده و از این منابع حفاظت می‌کنند، گفت: اما با همه این تفاسیر با کمبود نیرو مواجه بوده و امکانات کافی برای حفاظت از منابع طبیعی نداریم.
حکمتیان در ادامه به وضعیت برخی از نیروهای قراردادی شاغل در این اداره کل اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف این نیروها از موارد بسیار مهم و مورد توجه است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تغییر وضعیت نیروهای قراردادی را از دغدغه‌های مهم و مورد توجه مسوولان این اداره کل عنوان کرد و بیان داشت: از مسوولان می‌خواهیم تا نسبت به این موضوع اقدامات موثری انجام دهند.
وی با بیان برخی دیگر از مشکلات و موانع پیش روی کارکنان این اداره کل، گفت: حل مشکلات نیازمند توجه و حمایت مسوولان در سازمان است.
حکمتیان، گفت: باید با تعامل و همکاری گامی موثر در راستای رفع مشکلات در همه حوزه‌ها و بخش‌ها به خصوص امور اداری در سطح ادارات و سازمان برداریم.
 
 
 
جذب نیرو برای ادارات منابع طبیعی سراسر کشور در نیمه دوم سال ۹۶
معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، گفت: در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال ۹۶ از طریق برگزاری آزمون سراسری برای ادارات منابع طبیعی در سراسر کشور نیرو جذب کنیم.
علی جعفری اظهار کرد: مسوولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های زیادی برای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این استان انجام می‌دهند.
معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به کسب رتبه برتر این دستگاه در جشنواره شهید رجایی، افزود: کسب این رتبه در شاخص‌های عمومی توسط این دستگاه موجب افتخار است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: تلاش این اداره کل می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه برای سایر استان‌ها قرار گیرد.
این مسوول در ادامه به شرایط جذب نیرو در ادارات منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال ۹۶ از طریق برگزار آزمون سراسری برای ادارات منابع طبیعی در سراسر کشور نیرو جذب کنیم.
جعفری با بیان اینکه ادارات منابع طبیعی از جمله این استان با کمبود نیرو مواجه بوده و برخی از پست‌ها خالی است، گفت: جذب نیرو از موارد مورد توجه در ادارات منابع طبیعی در کشور است.
معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری پیگیری و تلاش برای مشکلات مسوولان و نیروهای منابع طبیعی در سراسر استان را از موارد مهم و مورد توجه سازمان بیان کرد و یادآور شد: سعی داریم تا با پیگیری‌های مداوم قسمتی از مشکلات را رفع و حل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری وضعیت نیروهای مشمول رای ۴۹۸ و هیات عمومی دیوان عدالت را از دیگر موارد مورد توجه سازمان عنوان کرد و بیان داشت: این موضوع نیز در حال انجام و بررسی است.
در ادامه هر کدام از مدعوین و روسای ادارات امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری حاضر در این گردهمایی به ارائه نظرات، بیان ظرفیت‌ها و مشکلات اداره خود پرداختند.
تغییر و تبدیل وضعیت نیروهای انسانی بر اساس پست‌های خالی، تعمیر و توسعه فضای اداری، ساماندهی بیمه تکمیلی کارکنان، پرداخت تسهیلات بانکی و حل مشکل کمبود خودرو از جمله موارد و موضوعات مطرح شده در این گردهمایی بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برادر حکمتیان متشکریم .....لطف شما فراموش نمیشه پیش خدا ۶خخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1