تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۲۷۳۱۶۹

کاهش جمعیت مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 
جمعیت مددجویی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و به ویر احمد در سال جاری از ۱۴ درصد به ۱۰ درصد کاهش‌یافته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد (۱۴ شهریورماه ۹۶) در گردهمایی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد چرام که با حضور امام‌جمعه این شهرستان و نمایندگان موسسه خیریه عترت بوتراب به تشریح گزارشی از همکاری مؤسسات خیریه با این نهاد پرداخت.
فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویر احمد در این گردهمایی با اشاره به اینکه مؤسسه عترت بوتراب هزار و ۲۰۰ یتیم تحت حمایت دارد گفت: این مؤسسه خیریه خدمات گسترده‌ای به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌دهد که پرداخت کمک‌های نقدی ماهیانه، مشارکت در ساخت مسکن مددجویی و توجه به امورات تحصیلی و فرهنگی دانش آموزان از آن جمله است.
محبی ادامه داد: در سال جاری مؤسسه خیریه عترت بوتراب باهدف کمک به ساخت مسکن نیازمندان و مددجویان، به ازای هر خانوار ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت کرده است.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد به‌تنهایی قادر به رفع مشکلات و نیازهای مددجویان نیست، از همه خیران و مؤسسات خیریه فعال در کشور دعوت به همکاری کرد.
وی با یادآوری اینکه جمعیت مددجویی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و به ویر احمد در سال جاری از ۱۴ درصد به ده در صد رسیده است، عنوان کرد: اجرای سیاست‌های توانمندسازی افراد تحت حمایت و پالایش مددجویی از دلایل مهم این کاهش است.
حجت الا اسلام سید نورالله افشار، امام‌جمعه شهرستان چرام، در این گردهمایی با تبریک عید غدیر خم، بابیان اینکه یتیم‌نوازی سیره امیر مؤمنان علی (ع) است، از تلاش‌های مؤسسه خیریه عترت بوتراب در دستگیری از ایتام و نیازمندان قدردانی کرد.
وی افزود: حمایت از ایتام بسترساز آینده‌ای می‌شود که همین افراد خود متولی ساخت مساجد، مدارس و انجام امور خیریه شوند. اگر جامعه هدف کمیته امداد مورد پشتیبانی قرار نگیرد انحرافات فکری و اخلاقی زیادی دامن‌گیر اجتماع می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1