تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۲۷۳۰۹۱

یاسوج شهر دستفروشان شد / با متخلفین استخدام‌های بی‌ضابطه برخورد می‌کنیم

۶
۰
کبنا ؛جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار وبا حضور روسای ادارات عضو ستاد، شهرداران وبخشداران در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
محمد کاظم نظری در این جلسه با اشاره به اینکه با هماهنگی‌ها وکارهای صورت گرفته وضعیت شهر یاسوج نسبت به سالهای قبل بهتر شده است، اظهار داشت: اکنون دیگر با بسیاری از معضلات سالهای قبل مواجه نیستیم.
فرماندار بویراحمد توجه وحساسیت به خدمات رسانی مسافران تعطیلات تابستانی وشهروندان را گوشزد و گفت: انتظار می‌رفت شهرداری با توجه به وظیفه مدیریت خدمات شهری و در آستانه تعطیلات پایانی تابستان خود شهردار یا سرپرست شهرداری در این جلسه شرکت می‌کردند.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد گفت: همه‌ی دستگاه‌های عضو ستاد باید برای خدمات رسانی بهتر به گردشگران ومسافران تعطیلات پایانی تابستان در آماده باش کامل باشند.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد با بیان اینکه شهر یاسوج به شهر دستفروشان تبدیل شده است، گفت: گاهآ مشاهده شده است که دو سوم از عرض خیابان‌های پر تردد شهر یاسوج را خودروهای میوه فروش ودستفروشان اشغال کردند، لذا ساماندهی دستفروشان و رفع سدمعبر خیابها باید در اولویت کاری قرار بگیرد و در صورتی که اجرائیات شهرداری نسبت به این معضل بی توجهی نشان بدهد، تبدیل به یک معضل بزرگ‌تری خواهد شد.
فرماندار بویراحمد تصزیح کرد: کم کاری در بعضی از حوزه‌های شهرداری پذیرفته نیست.
نظری در حاشیه این جلسه و دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مبادا عده ای در این کش و قوس های تغییرات مدیریتی شهرداری بخواهند افرادی را بدون رعایت قوانین و مقررات جاری بکار بگمارند.
فرماندار بویراحمد افزود: این در حالی است که در هر خانوار شهرستان بویراحمد سه یا چهار نفر تحصیل کرده بیکار وجود دارد و کسی که نفوذی در سیستم اداری شهرداری دارد بدون رعایت قانون، جذب یا تبدیل وضعیت می‌شود، بنا براین اگر تخلفی صورت بگیرد قطعآ متخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.
گفته می‌شود براساس اخبار واطلاعات واصله در روزهای اخیر تعدادی نیرو بدون در نظر گرفتن قانون وبا استفاده از نفوذ اداری در شهرداری به کار گرفته شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
یعنی قبلا معرفی کرده اید؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی قبلا معرفی شده است؟؟
دنا
Iran, Islamic Republic of
با دستفروشان نه ماموران شهرداری برخورد میکنه نه پلیس و نه فرمانداری
جیپ شهباز
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان شهر حال صبتهای حضرتعالی مبنی بر استخدامهای رابطه ای مرا یاد بعضی مالکانی انداخت که وقتی می رفتند ی سری به ملک یا همان زمین زراعی خود بزنند میدیدند که زمینشان یا زیر کشت جو رفته یا گندم بعدش جویا میشدند ببینند کار کیه که بی اجازه زمینشونو کشت کرده ی دفه میدیدند یکی از بستگان نزدیک خودشه،اون وقت فقط یک صحبت برایش مرحم بود:قربونت حالا که دیگه کشتش کردی حواست باشه فلانی حریمشو بهم نزنه/طرف هم میگفت باشه باشه حتما"بفرما خونه" ممنون ببخش مزاحم شدم!؟نه...این چه حرفیه!(خلاصه.....؟)
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ده استخدامی نمونده.تا ۵سال اینده بنظرم تکمیل شده
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو بعد مرگ سهراب
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1