تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۷۳۰۸۴

محیط زیست برای ۹ عشایر پرونده تخلف تشکیل داد / چرای احشام بدون مجوز

۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اولین بار علیه ۹ نفر از عشایری که به صورت غیرمجاز درمناطق حفاظت شده تعلیف احشام داشتند دادخواست حقوقی مطالبه خسارت تنظیم شد.
به گزارش کبنا، سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: اواخر فصل بهار ۹۵ بود که مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان دنا به ۹ نفر از عشایر برخورد می‌کنند که بر خلاف قانون و مقررات محیط زیست، بدون داشتن پروانه تعلیف، احشام خود را به صورت غیر مجاز وارد منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا کرده و چند روزی به صورت غیر مجاز در آنجا حضور داشتند.
سید اسدالله هاشمی افزود: برای اولین بار مامورین علیه ۹ نفر از این عشایر که به صورت غیر مجاز در مناطق حفاظت شده تعلیف احشام داشتند پرونده‌ای تشکیل، برای اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال می‌کنند.
وی افزود: با پیگیری‌های حقوقی ۲ نفر از این متخلفین به ترتیب به پرداخت‌هایی به مبلغ ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و ۷۴ میلیون ریال جریمه نقدی بابت خسارت ناشی از تعلیف غیرمجاز احشام در منطقه حفاظت شده و پارک ملی دنا محکوم شدند.
هاشمی در پایان افزود: پرونده ۷ نفر دیگر در محاکم حقوقی در حال پیگیری می‌باشد که به محض صدور احکام قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1