تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۲۷۲۸۴۹

اظهارات رئیس دانشگاه صنعتی بهبهان راجع به «سید ضیا هاشمی»

۱
۰
کبنا ؛آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی‌مدت آشنایی با ایشان می‌شناسیم جدیت، دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم‌های آینده‌ساز است و این‌ها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان گفت: با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزارت علوم، می‌توان شاهد شکوفایی بیشتر و چشم‌نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی بود.
سید منصور سید نژاد اظهار داشت: بی‌تردید توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشوری با توسعه و رشد علمی آن ملت پیوند عمیقی دارد. تاریخ نهاد علم در ایران نیز مؤید این نکته است که هرگاه نهاد علمی و دانشگاه کارکردها و وظایف خود را به‌خوبی انجام داده، جامعه ایرانی از برکات و ثمرات آن بهره‌مند شده است. دانشگاه متعهد و مسئولیت‌پذیر یکی از این برکات است که می‌تواند اسباب سعادت و توسعه و آرامش جامعه ایرانی گردد.
رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان گفت: دانشگاه به‌عنوان نهاد معرفتی جامعه از سویی و به‌عنوان کانون عقلانیت و تولید علم و تربیت انسان‌های متعهد و متخصص از سوی دیگر، نیازمند تدبیر و درایتی است که فضا و سرمایه‌های اجتماعی وابسته به آن را درراه تعالی و سرافرازی تمدن ایرانی و استعلای جایگاه ایرانیان در معنا بخشیدن به هویت انسانی و ایمانی به‌خوبی و به شایستگی مدیریت کند.
سید نژاد با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر هاشمی به‌عنوان سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: رجا واثقی داریم که اندوخته‌های حوزوی و دانشگاهی و کیاست و نکته‌سنجی مدبرانه برادر عزیزمان جناب آقای دکتر سید ضیا هاشمی که خود از محققان برجسته علوم انسانی و اجتماعی است می‌تواند برای جامعه دانشگاهی کشور این اعتماد و امید را تقویت کند که نهاد علم و دانشگاه و اساتید و همه فرهیختگان کشور می‌توانند شایستگی‌ها و ظرفیت‌های خود را برای ایرانی بهتر و قوی‌تر در اختیار مدیریت کلان کشور قرار دهند. وی افزود: سوابق مدیریتی دکتر هاشمی که از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس می‌باشند، مؤید این نکته است.

رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان اظهار امیدواری کرد که با استقرار دکتر هاشمی در مقام وزارت شاهد شکوفایی بیشتر و چشم‌نوازتر رشد علم و ارزش عالم در جامعه ایرانی باشیم. وی ادامه داد: آنچه از دکتر هاشمی در دوران طولانی‌مدت آشنایی با ایشان می‌شناسیم جدیت، دقت، نوآوری و شجاعت در تصمیم‌های آینده‌ساز است و این‌ها نیاز امروز نهاد علمی جامعه ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
سیدنژاد داره عوض میشه......تلاش میکنه بمونه .....دیگه دیر شده انشاالله روزیتو جای دیگه بده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1