تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۲۷۲۶۵۴

جشنواره تعاونی‌های برتر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: ۱۵ تعاونی برتر استان در این جشنواره تجلیل می‌شوند.
به گزارش کبنا، لهراسب باقری عصر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه دو هزار و ۴۷ تعاونی در کهگیلویه به ثبت رسیده‌اند، افزود: سرمایه ثبتی این تعاونی‌ها حدود ۷۰ میلیون تومان است.
وی تعداد تعاونی فعال این استان را یک هزار و ۲۳۷ تعاونی عنوان کرد و اظهار داشت: یک هزار و ۴۸  تعاونی در این استان به دلایل مختلف غیرفعال هستند.
رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان تصریح کرد: ۱۵ تعاونی برتر با گرایش‌های صنعت، کشاورزی، خدمات و مسکن در این جشنواره مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.
باقری با تأکید بر اینکه ثبت‌نام در جشنواره تعاونی‌های برتر به‌صورت الکترونیکی انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: اطلاعات و مستندات تعاونی‌ها توسط کمیته داوری و شورای اجرایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی‌شده است.
این مسئول یادآور شد که این جشنواره با حضور مسئولین ارشد استانی و مدیران تعاونی‌های شهرستان‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار خواهد شد.
وی زمان برگزاری این جشنواره را چهارشنبه ۱۵ شهریورماه اعلام کرد و افزود: جشنواره تعاونی‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح همین روز در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی یاسوج برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1