تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۲۷۲۶۲۸

همراهان بیمارانی که دردسرساز هستند / برگزاری جشنواره تئاتر در یاسوج / بیمارستان یاسوج کمبود پزشک متخصص دارد / راه‌اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
سرانه مصرف گوشت قرمز در کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۱ کیلوگرم است
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه مصرف گوشت قرمز در استان بیش از ۱۱ کیلوگرم است.
جعفر گوهرگانی با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف گوشت قرمز در استان گفت: سرانه تولید گوشت قرمز در استان کهگیلویه و بویراحمد۲۰٫۶ کیلوگرم و سرانه مصرف آن ۱۱٫۷ کیلوگرم است که نشان‌دهنده بالا بودن مصرف این ماده غذایی در بین مردم کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر نقاط کشور است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد دام استان بیش از دو میلیون راس است، بیان کرد: سالانه بین ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار راس و ماهانه ۱۶ تا ۱۷ هزار راس دام در کشتارگاه‌های صنعتی استان ذبح می‌شود که در کشتارگاه یاسوج ۶ تا ۶۵۰۰ راس، کشتارگاه گچساران ۳۵۰۰ تا ۴ هزار راس، کشتارگاه کهگیلویه ۱۸۰۰ تا ۲۵۰۰ راس و سایر شهرستان‌ها جمعا ۵۰۰ تا ۷۰۰ راس دام ذبح می‌شوند.
وی با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ هزار راس دام در استان کشتار می‌شود که نصف این کشتارها به صورت سنتی و غیرمجاز بوده، گفت: کشتار غیرمجاز دام سلامت جامعه را تهدید می‌کند لذا توصیه می‌شود برای حفظ سلامت مردم دام‌ در کشتارگاه ذبح و به مردم عرضه شود.
این مسؤول بیان کرد: قیمت عرضه گوشت قرمز در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سایر استان‌ها پایین است که افزایش قیمت دام زنده در کمیسیون نظارت استان مطرح و تصویب شود.
 
نعمتی: به دنبال شفافیت و تسهیل امورات سرمایه‌گذاران هستیم
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شفافیت و تسهیل امور محوله به ویژه سرمایه‌گذاری‌ها در بخش کشاورزی از سیاست‌های اصلی این سازمان است.
محمد نعمتی ظهر امروز در نشست هم اندیشی درخصوص واگذاری بهتر امورات غیر حاکمیتی بخش کشاورزی و ادارات‌کل تابعه به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان که با حضور جعفر گوهرگانی و دیگر مدیران و معاونین و اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: هماهنگی و همدلی با همه ارکان سازمان جهاد کشاورزی از اولویت‌های نظام مهندسی است چرا که بدون هم‌افزایی و خردجمعی نمی‌توان موفق بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از دیدگاه بسیار خوب حاکم بر مدیریت بخش کشاورزی گفت و افزود: حمایت از نظام مهندسی در پیشبرد امورات محوله یکی از دلگرمی‌ها و پشتوانه‌های ما است که این مهم در حال حاضر وجود دارد.
نعمتی تأکید کرد: صدور مجوزها در بخش‌های مختلف کشاورزی نیازمند هماهنگی سطوح مختلف سازمان جهاد کشاورزی است و در مواردی که ابهاماتی وجود داشت و ارباب‌رجوعان بلاتکلیف بودند، با حمایت و رهنمود رئیس سازمان جهاد کشاورزی تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد و دغدغه‌ها تا حد زیادی مرتفع شد.
در این نشست، اعضا پیرامون ساماندهی واگذاری‌هایی که جنبه تصدی گری دارند از جمله امورات مربوط به صدور گواهی مستثنیات، نقشه برداریها و صدور مجوزهای بخش کشاورزی بعد از بحث و گفت‌وگو کردند و مقرر شد تا هرگونه عملیات نقشه‌برداری، جانمایی، پاسخ استعلامات، استعدادیابی، مکان‌سنجی و امکان‌سنجی و هر اقدام لازم در واگذاری‌ها و صدور مجوزهای مرتبط با بخش کشاورزی اعم از ادارات‌کل امور عشایر، دامپزشکی، غله، شیلات، منابع طبیعی، تعاون روستایی و همه بخش‌های مرتبط، مطلقا از طریق سازمان نظام مهندسی کشاورزی و شرکت‌های صلاحیت‌دار مورد تأیید این سازمان انجام شود و واگذاری این امور به افراد حقیقی یا دیگر شرکت‌های غیرتخصصی ممنوع شود.
همچنین مقرر شد سامانه‌ای به منظور شفاف‌سازی، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت عدالت و تقسیم کار بین شرکت‌های مجاز، حدااکثر تا یک‌ماه آینده تعریف و راه‌اندازی شود.
در همین زمینه تصویب شد تا سازمان نظام مهندسی در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک، برون‌سپاری و سامانه سامد هماهنگی‌های لازم را انجام دهد و امورات قابل واگذاری را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کند.
 
برگزاری جشنواره تئاتردر کهگیلویه و بویراحمد
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره تئاتر در این استان خبر داد.
محمدعلی پیرسبزی با اشاره به توانمندی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تئاتر اظهار کرد: تئاتر کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور جایگاه خوبی دارد.
معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر حمایت از هنرمندان در رشته تئاتر استان تأکید کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تئاتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
وی از برگزاری جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد نیمه دوم شهریورماه خبر داد و گفت: و در حال حاضر ۲۱ اثر نمایشی برای شرکت در این جشنواره متقاضی هستند که کار بازبینی این آثار از ۱۳ شهریور آغاز و تا ۱۷ شهریور ادامه دارد.
این مسؤول تصریح کرد: از شهرستان کهگیلویه ٣ اثر و از شهرستان بهمئی ٢ اثر شهرستان بویراحمد ٩ اثر ، شهرستان گچساران ۶ اثر، متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر هستند که پس از بازبینی هیأت داوران ٨ اثر برای رقابت در این جشنواره به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شود.
 
ارتقاء سطح معرفت و بصیرت در دوره‌های خط امام/ بیشترین هجمه به نظام فقاهتی از نیمه دوم دهه هفتاد شروع شد
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عمده هجمه و حمله به مبانی انقلاب اسلامی خصوصا اسلام سیاسی و نظام فقاهتی جمهوری اسلامی از نیمه دوم دهه هفتاد بود.
شهرام مهدوی مطلق در جمع دانش‌پژوهان دوره خط امام کهگیلویه و بویراحمد که در شهر مقدس قم در حال برگزاری است با بیان اینکه دوره خط امام یک دوره تئوریک است که از سال ۱۳۷۵ شروع شده است، افزود: این دوره جهت ارتقاء سطح معرفت و بصیرت جوانان دانشجو پایه گذار شد.
وی گفت: عمده هجمه و حمله به مبانی انقلاب اسلامی خصوصا اسلام سیاسی و نظام فقاهتی جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه از نیمه دوم دهه هفتاد تحت عنوان تهاجم فرهنگی بود.
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: یکی از راهکارهای اصلی مقابله با جریانات سکولار، دگر اندیش التقاطی و در واقع پوچ اندیش؛ توسعه و گسترش معرفت و بصیرت دینی است.
مهدوی‌مطلق با بیان اینکه این گسترش باید بر اساس قرآن و مکتب اهل بیت و منظومه اندیشه حضرت امام (ره) باشد، تاکید کرد: همه اینها در جهت تقویت قدرت تحلیل منطقی و مستدل قشر دانشجویی انجام می‌گیرد.
وی با ابراز امیدواری از خروجی دوره خط امام (ره) ، افزود: شما باید به فهمی مشترک از منظومه فکری و مبانی نظری نظام اسلامی برسید تا بتوانید در دانشگاه‌های خود عالمانه و آگاهانه به نقد و رد اندیشه‌های باطل و تفهیم مبانی نظام اسلامی بپردازید.
 
تجمعاتی که مانع خدمات‌رسانی می‌شود
بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال ۱۳۵۵ با ۲۵ تخت به بهره‌برداری رسید که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت شهر یاسوج، فضای فیزیکی و میزان تخت‌های بیمارستانی این مرکز آموزشی و درمانی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یافت.
بیمارستان شهید بهشتی یاسوج در سال ۱۳۵۵ با ۲۵ تخت به بهره‌برداری رسید که در سال‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت شهر یاسوج، فضای فیزیکی و میزان تخت‌های بیمارستانی این مرکز آموزشی و درمانی در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ارتقا یافت.
اما به جرات می‌توان بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را یکی از مراکز بزرگ تصادفات در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست، مکانی که با کوچکترین سانحه و حادثه رانندگی و یا هر اتفاق دیگری شاهد ازدحام همراهان بیماران است و همین مسئله گلایه‌مندی مدیران دانشگاه علوم پزشکی و مدیران این بیمارستان را به همراه داشت.
مدیران این بیمارستان با استمداد از رسانه‌ها خواستار پرداختن رسانه‌های مکتوب و مجازی استان به این موضوع که رسانه‌ها با توجه به رسالت خود در این زمینه قلم بزنند و برای مردم فرهنگ‌سازی کنند.
سید ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس این بیمارستان از حضور و ازدحام همراهان بیماران در این بیمارستان به عنوان یک بحران یاد می‌کند و می‌گوید: ازدحام همراهان بیماران خصوصاً بیماران تصادفی از معضلات عمده ما در این بیمارستان است و شلوغی و ازدحام به نحوی است که به صورت گروهی و خانوادگی اقدام به برپایی محفل در میدان و چمن‌های اطراف بیمارستان می‌کنند و همین امر ارائه خدمات را به معضلاتی مواجه کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد شاهد صدای جیغ و فریاد همراهان بیماران در خود بیمارستان هستیم که این موارد موجب وارد شدن استرس و فشارهای روحی و روانی به بیماران و کادر پزشکی می‌شود که انتظار ما از مردم خوب استان این است که از ازدحام در این بیمارستان خودداری کنند.
این مسؤول تصریح کرد: کادر پزشکی و درمانی این بیمارستان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب و با کیفت به مردم انجام می‌دهند لذا از مردم به خصوص همراهان بیماران انتظار داریم که نهایت همکاری را با کادر پزشکی و درمانی و مسؤولان بیمارستان داشته باشند تا شاهد ارائه خدمات بهتری به بیماران و هم‌استانی‌ها باشیم.
اما صیانت‌الله برگ‌ریزان مدیر خدمات بیمارستان شهید بهشتی در همین خصوص گفت: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج مانند بازار وکیل می‌ماند و عصرها با حضور همراهان بیماران جای سوزن انداختن نیست.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها در این خصوص فرهنگ‌سازی کنند، افزود: رسانه‌های مکتوب و مجازی و صدا و سیمای مرکز استان در این خصوص فرهنگ‌سازی کنند تا شاهد شلوغی در این بیمارستان نباشیم و بتوانیم در اولین فرصت خدمات لازم را ا به بیماران ارائه دهیم.
 
 
گلزارهای شهدای کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی گلزار شهدای استان خبر داد و گفت: دستگاه‌های اجرایی دارای پروژه عمرانی موظف به ساماندهی گلزار شهدا هستند.
پژمان نیک‌اقبالی در نشست کارگروه ساماندهی گلزار شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی عمرانی و خدمات رسان که پروژه‌های بیش از یک میلیارد تومانی در کنار و یا نزدیک گلزارهای شهدا دارند، موظف به ساماندهی گلزار شهدا هستند.
وی با تاکید بر اینکه برخی از گلزارهای شهدای استان وضعیت مطلوبی ندارد، عنوان کرد:کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدا، دستگاه‌های اجرایی عمرانی و خدمات رسان از جمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در تعریف پروژههای بزرگ خود نزدیکترین گلزار شهدا به پروژه مورد نظر را نیز ساماندهی کنند.
نیک‌اقبالی خواستار اجرایی شدن مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدا شد و ابراز کرد: در این زمینه هیچ‌گونه وعده‌ای از مدیران پذیرفتنی نیست زیرا ساماندهی گلزار شهدا بر سایر امورات اولویت دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اعتبارات تخصیصی این استان به صورت ۲۱ درصد نقدینگی و ۲۹ درصد اسنادی بوده که انتظار می‌رود سندها و برنامه‌ها ادارت بر این اساس پیش بینی و برنامهریزی شود.
نیک‌اقبالی خواستار پیگیری به جد مصوبات کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان شد و گفت: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به ساماندهی گلزار شهدا بی تفاوت نباشند و این مهم را جزو اولیت‌‌های خود بدانند.
وی تاکید کرد: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت‌های برق، آب و گاز موظف به ارائه خدمات به گلزارهای شهدا مطابق قانون هستند و در صورت هرگونه کم‌کاری منتظر پاسخ قانع کننده مدیریت ارشد استان باشند.
 
بیمارستان شهید بهشتی یاسوج کمبود پزشک متخصص دارد
رئیس بیمارستان شهبد بهشتی یاسوج گفت: این بیمارستان کمبود پزشک طب اورژانس، مغز و اعصاب، رادیولوژی و بیهوشی روبه‌رو است.
ذاکر سعیدی‌نژاد اظهار داشت: در زمینه نبود پزشک متخصص بیهوشی با چالش مواجه بوده و در زمینه متخصص رادیولوژی مشکل داریم هرچند متخصص رادیولوژی به اندازه کافی در استان داریم ولی تعهداتشان به دولت تمام شده است.
وی با تاکید بر اینکه فوق تخصص آی سی یو نداریم، عنوان کرد: در زمینه راه اندازی بخش پیوند کلیه پیگیر هستیم و در زمینه پزشک متخصص این مهم در استان هیچ مشکلی نداریم که امیدواریم پیگیری‌های انجام شده بزودی منتج به نتیجه شود.
سعیدی‌نژاد از کاهش اعزام بیماران به خارج از استان خبر داد و افزود: در سنوات گذشته سالانه به طور میانگین ۶۰ بیمار اعزامی به خارج از استان داشتیم که این تعداد در سال گذشته به ۱۴ مورد رسید.
رئیس بیمارستان شهبد بهشتی یاسوج ابراز کرد: روزانه ۸۰۰ نفر به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه که از این تعداد ۷۰۰ نفر در بخش سرپایی و ۱۰۰ مورد نیز در سایر بخش‌ها درمان می‌شوند.
سعیدی‌نژاد با تاکید بر اینکه مهترین مشکل این بیمارستان عدم رعایت نظم توسط مردم است، ادامه داد: در برخی مواقع هنگام ورود یک بیمار تصادفی بیش از ۱۰۰ نفر همراه بیمار وارد بیمارستان می‌شوند که ارائه خدمات را به بیماران با مشکل روبه‌رو می‌کند.
وی تصریح کرد: ۸۵۰ پرسنل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بابت پرداختی‌ها غیر مستمرهمچون کارانه و اضافه کار ۲۵ میلیارد تومان طلب دارند که به نوعی طی ۸ ماه گذشته هیچ دریافتی غیر مستمری نداشتند و البته بیش از این میزان از بیمه‌ها طلب داریم.
 
مرکز خدمات سرمایه گذاری کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان راه اندازی می‌شود.
مجید محنائی اظهار داشت: هم اکنون آئین نامه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان پس از چند سال تجربه و احصاء نارسائی‌ها در حال تدوین بوده و بزودی نهائی می‌شود.
وی عنوان کرد: در این مرکز به مشکلات سرمایه گذاران رسیدگی، اطلاع رسانی و ارائه مشورت‌های لازم به سرمایه گذاری انجام و هماهنگی‌های لازم برای اخذ مجوزهای قانونی صورت می‌پذیرد.
محنائی با بیان اینکه در این راستا راه اندازی پنجره واحد صدور مجوزهای استانی انجام و این سامانه به سامانه ملی پنجره واحد متصل می‌شود، ادامه داد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کانون مراجعه متقاضیان سرمایه گذاری داخلی و خارجی در سطح استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: کارگروهی تحت عنوان کارگروه سیاست‌گذاری و تسهیل سرمایه گذاری استان در خصوص اعمال مدیریت در این مرکز تشکیل و دبیرخانه این مرکز در اداره کل امور اقتصادی و دارائی استان مستقر می‌شود.
محنائی از تدوین سند اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خبر داد و گفت: پنج بسته در رابطه با رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در این استان هم اکنون در حال اجرا بوده که امیدواریم به تحقق برنامه‌ریزی‌های انجام شده کمک کند.
وی بیان کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در سال ۹۶ سرمایه گذاران بخش‌های مختلف این استان که در شهرک‌های صنعتی مستقر بوده، مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند.
 
همایش بانوان ولایی در بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش بانوان ولایی در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد.
سیدنورالله جنتی‌پور شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف تبیین جایگاه وقف نشست‌هایی با اصناف استان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقف قرآنی در استان نداریم، بیان کرد: باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا برنامه‌های دینی و مذهبی با کیفیت بهتری در استان اجرا شوند.
وی از بازسازی واقعه غدیر در استان خبر داد و گفت: این برنامه در محل بقعه امامزاده مختار برگزار می‌شود و کاروان‌های شادی غدیر با حضور مردم به سمت این امامزاده حرکت می‌کنند.
جنتی‌پور از برگزاری همایش بانوان ولایی در تمامی امامزادگان شاخص استان خبر داد و افزود: از مادران و همسران شهدای مدافع حرم در این آیین نیز تقدیر می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه هرگونه جمع‌آوری وجوه از مردم و بازاریان به بهانه تعمیر و بازسازی بقاع متبرکه بدون هماهنگی ادارات اوقاف در سطح استان غیرقانونی است، تصریح کرد: بدون هیچ اغماضی خاطیان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.
این مسئول در مورد سرقت از بعضی از امامزاده‌های استان بیان کرد: تاکنون هرموردی که گزارش شده فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شد و به طور قطع موارد امنیتی در بقاع متبرکه استان پیش‌بینی شده است.
 
اجرایی شدن مجوز قرار داد معین ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدا در کهگیلویه و بویراحمد
مسؤول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن مجوز قرار داد معین ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدا در این استان خبر داد.
محمود داربام در جمع خبرنگاران اشتغال را مهمترین دغدغه جامعه ایثارگری در استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و اظهار کرد: برای اشتغال فرزندان ایثارگران و در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مجوز اشتغال به کار ۱۴۶ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۵۰ درصد دارای مدرک دانشگاهی صادر و این افراد مشغول به کار شدند.
مسؤول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در دولت یازدهم ۴۸۶ نفر از فرزندان جامعه ایثارگری مشغول به کار شدند و مجوز قرار داد معین ۱۰۰ نفر از فرزندان شهداء دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم در حال اجرا شدن است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر مناسب‌سازی معابر برای تسهیل در عبور و مرور جانبازان و معلولان تأکید کرد و گفت: ستاد مناسب‌سازی و شهرداری یاسوج موظف شدند از صدور پروانه احداث و پایان کار برای ساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر در صورت عدم رعایت استانداردهای فنی عبور و مرور جانبازان و معلولان خودداری کنند.
این مسؤول تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی که ساختمان‌های فاقد آسانسور و سایر امکانات برای دسترسی جانبازان و معلولان داشتند موظف به نصب آسانسور و سایر امکانات دسترسی جانبازان و معلولان شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1