تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۷۲۵۹۸

جسارت مردان زاگرس‌نشین

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سید قربانعلی موسوی شیرازی
سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم پزشکی با دست زدن به کاری شرافتمندانه اندک مرهمی بر دل‌های رنجیده خانواده‌های دانشجو نهاد و کسانی را که به بهانه‌های واهی ستاره‌دار کرده بودند مجدد در دانشگاه‌ها پذیرش نمود تا ثابت نماید فرزندان غیور زاگرس نشین از دلسوزان انقلاب و مطیع رهبری و پای ثابت فداکاران انقلاب اسلامی‌اند و این را به‌کرات در همه عرصه‌ها به منصه ظهور رسانده‌اند، چه در شکل‌گیری انقلاب و چه جنگ تحمیلی و چه زمانی که رهبری معظم دستور شرکت همه‌جانبه پای صندوق‌های رأی را داده‌اند در همه ابعاد این مهم را به سرانجام رسانده‌اند و این چیزی نیست جز شجاعت و درایت و کاردانی مردمان زاگرس نشین بالأخص رادمردان اندیشمند و سیاست‌مدار عرصه مدیریتی کشور که خود شرح جداگانه‌ای‌ای دارد.
این روزها در همه‌ی فضاها چه مجازی و چه غیر آن سخن از این است که دکتر سید ضیا هاشمی یکی از بزرگ‌مردان زاگرس نشین کهگیلویه و بویراحمدی با اقدامی سنجیده تکلیف عده بشماری از دانشجویان ستاره‌دار را معلوم و دستور دادند تا آن‌ها بتوانند از حق قانونی خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند و این عده را که بی‌جهت بلاتکلیف نگه‌داشته بودند دوباره به جامعه دانشگاهی بازگردانند.
اگر حرص و طمع بعضی بگذارد از این مردان خدویم و کم‌ادعا در عرصه مدیریتی کم نداریم که می‌توانند تحول بزرگی در مجموعه‌های زیردستی خود به وجود بیاورند و رزومه مردان و بزرگان زاگرس نشین را پر از اتفاقات خوب و مردمی نمایند تا چهره نورانی انقلاب اسلامی را بیشتر به مردم بشناسانند.
متأسفانه هرگاه راد مردی از خطه بزرگان زاگرس نشین به موفقیتی دست‌یافت تا بتواند در عرصه مدیریتی کشور خود را بشناساند وهم جایگاه خود وهم استانی‌های خود را محکم نماید دست‌های پنهان طمع و خودبینی بعضی از آستین بیرون آمده و با شخم زدن زندگی شخصی این مردان سعی در کم‌رنگ کردن اعتبار به‌دست‌آمده این مردان نموده و به‌نوعی تخریب را ساماندهی نموده تا اذهان را معطوف شایعات ساخته‌شده توسط زیرمجموعه خویش می‌کنند و از آب گل‌آلود به نفع خویش ماهی می‌گیرند غافل از اینکه در حقیقت تیشه به اعتبار به‌دست‌آمده زاگرس نشینان زده و قطعاً خود نیز عاقبت متضرر خواهند شد و این تیشه ریشه خودشان را خواهد زد.
مردان بزرگ و سیاسی استان همچون دکتر وکیلی که ازجمله بزرگانی است و جایگاه خویش را در عرصه مدیریتی و سیاسی تثبیت نموده و به اثبات رسانده‌اند که این خطه اندیشمندان بزرگی دارد و اگر طمع ورزان و خودبینان بگذارند می‌توانند هم خود وهم دیگر بزرگان این خطه را در عرصه مدیریتی کشور نهادینه کرده و راه را برای پیشرفت استان به سمت توسعه پایدار هموار نمایند تا بلکه در زمان کمتری شاهد شکوفایی این خطه شویم، ظهور این مهم را دکتر ضیا هاشمی با عملکرد درست خود اکنون اثبات کرده است و این می‌تواند کلید کارهای مهم‌تری در کشور شود و اعتماد بیشتر سران حکومت به مردان بزرگ دیارمان.
جایگاه مردم در ظهور و بروز چنین اتفاقات تأمل‌برانگیزی می‌تواند این باشد که گوش به شایعات ساخته‌شده بدخواهان و کینه‌ورزان نداده و با آن‌ها همراه نشوند بلکه در تأیید مردان بزرگ خود لحظه‌ای‌ای غفلت ننموده همواره اخبار فرزندان خود را رصد کرده و هرجایی لازم بود آستین بالا زده و مهر تأیید بر عملکرد صحیح آنان زده تا دلگرمی بیشتری برای فرزندان این دیار شود و بدانند مردمان هم استانی قدردان زحمات اندیشمندان و بزرگان خویش هستند و آن‌ها را هیچ‌گاه تنها نخواهند گذاشت و همیشه پشتیبانی خواهند نمود تا آن‌ها در ادامه راه ثابت‌قدم گام بردارند.
مردان بزرگ خود را همچون سید ضیا هاشمی و جناب دکتر وکیلی عضو هیئت ریسه مجلس را تنها نگذاریم که آن‌ها گوهرهای گران‌بهایی‌اند که آسان به دست نیامده که راحت از دست بدهیمشان، باشد که چنین شود.

خبرنگار و فعال فرهنگی رسانه
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یزدان پناه-گرمسار
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مردان بزرگی همچون این دو شخصیت کم نظیر ازخطه دلاور خیز زاگرس مورد حمایت جدی دولت مردان قرار بگیرند تا روز به روز شاهد درخشش این عزیزان در صحنه های مختلف مذیریتی در کشور باشیم.
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
ای بزرگمرد و اندیشمند
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1