تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۴۳
کد مطلب : ۲۷۲۵۵۳

وقتی «زارعی» برای جان فرماندار شجاعش می‌ترسد / مدال «شجاعتی» که به گردن نظری انداختند

۱۷
۰
کبنا ؛مراسم کلنگ‌زنی بهسازی و توسعه خدمات روستاهای شهرستان بویراحمد در حالی با حضور نماینده بویراحمد و دنا، فرماندار بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در روستاهای قلات و کریم آباد برگزار شد که حاشیه‌هایی هم به همراه داشت.
به گزارش کبنا، آیین کلنگ زنی بهسازی و توسعه خدمات روستاهای قلات و کریم شهرستان بویراحمد با هدف ارتقای گردشگری و بهبود خدمات، با حضور نماینده بویراحمد و دنا و جمعی از مسوولان شهرستانی و استانی برگزار شد.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: بهسازی و آبادانی روستای قلات با هدف تبدیل به روستای نمونه گردشگری انجام می شود و امید است سرعت فعالیت اجرایی پروژه بالا باشد.
زارعی تصریح کرد: در این روستا دو هدف اصلی رسیدگی به عمران روستایی و دیگری توسعه گردشگری، جذب توریسم و و اشتغال زایی است و تلاش لازم برای تحقق این مهم انجام خواهد شد.
وی از تلاش و پیگیری برای افزایش اعتبارات پروژه خبر داد و گفت: تبدیل سیم به کابل و همچنین اصلاح شبکه برق از موارد مورد نیاز برای روستای قلات است.
زارعی خاطر نشان کرد: نمابخشی به سبک سنتی و توسعه گردشگری برای این روستا نیز مورد تاکید است.

اتصال تمامی روستاهای استان در دو سال آینده به اینترنت
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس سیاست های کلی، تا دو سال آینده تمامی روستاهای استان به اینترنت مجهز می شوند.
زارعی افزود: برای توسعه ارتباطات و اینترنت نیاز به توسعه زیرساختی است و در همین راستا مکاتباتی با وزارت ارتباطات انجام می شود و همچنین احصای شرایط وضعیت ارتباطی برای تحقق این امر انجام خواهد شد.
زارعی خاطر نشان کرد: فرصت هایی که در حوزه گردشگری وجود دارد، بسیار مهم است و اگر به این سمت برویم و از ظرفیت های شغلی غیر اداری و بخصوص حوزه گردشگری استفاده کنیم و متمرکز شویم، شغل های غیر اداری و با درامد بهتر محقق می شود.
نماینده بویراحمد و دنا استفاده از تسهیلات کم بهره و با نرخ سود پایین را ظرفیتی مناسب برای توسعه زیرساخت های گردشگری دانست و بیان کرد: روستاهای مختلفی در استان در حوزه های متنوع گردشگری پتانسیل دارند و باید برای توسعه این بخش تلاش کرد.

زارعی با اشاره به مشکلات روستای قلات و همچنین اقدامات انجام شده در این روستا گفت: برای طرح اجرایی در این روستا اعتباراتی در نظر گرفته شده است و تلاش می شود اعتبارات از منابع دیگر هم به پروژه تزریق شود و همچنین اقداماتی در حوزه کشاورزی انجام شده است و باید در آینده نیز تلاش های بیشتری انجام شود.
وی از پیگیری برای روکش آسفالت این روستا خبر داد و بیان کرد: اصلاح شبکه برق قسمتی از ضروریات است و باید اقداماتی انجام شود و ایجاد چمن مصنوعی، بهبود وضعیت آبرسانی کشاورزی و توسعه گردشگری از اولویت های کاری در روستای قلات خواهد بود.

کلنگ زنی طرح هادی روستای کریم آباد شهرستان بویراحمد
آیین کلنگ زنی طرح هادی روستای کریم آباد شهرستان بویراحمد برگزار شد.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آیین کلنگ زنی گفت: در گذشته متناسب با افزایش جمعیت، توسعه مناسبی در روستاهای مختلف از جمله روستای کریم آباد انجام نشده است و در همین راستا تلاش ما بر این است که تحقق خدمت رسانی در کنار توسعه را داشته باشیم.
زارعی بر حل مشکلات زیرساختی روستای کریم آباد و همچنین رفع مشکلات حوزه کشاورزی تاکید کرد.

زارعی بیان داشت: اکثر روستاهای استان از ظرفیت مناسبی در حوزه گردشگری برخوردارند و هدفگذاری بر این است که در راستای کاهش مهاجرت به شهر، تحقق مهاجرت معکوس، افزایش اشتغال روستایی و توسعه اقتصادی روستاهای استان، بر اساس ظرفیت ها احصای موارد هدف محقق شود و اقدامات لازم در روستاها انجام شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تحقق عدالت نسبی از دیگر اهداف ما در توسعه روستاهای استان است و همچنین پروژه های مختلف خدمات رسانی در حوزه گاز، آب، برق و ... در حال انجام است.
در ادامه این آیین محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد گفت: فاز اول این پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال کلنگ زنی می شود و امید است با تلاش های مسئولین و همکاری مردم فازهای دیگر این پروژه نیز محقق شود.
همچنین در این آیین اسماعیل مرادی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: اعتبار فاز اول این پروژه ۸۰۰ میلیون ریال است و با تایید کمیته فنی فعالیت ها به صورت ترکیبی انجام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، ابراهیم فرزانه مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: چندین سال در استان بوشهر مسوولیت‌هایی را بر عهده داشتم و به جرأت می‌گویم، در هیچ جا ندیدم، نماینده مجلس، فرماندار و استاندار همانند نماینده، استاندار و فرماندار این استان اینگونه پیگیر مشکلات مردم باشند.
به گزارش کبنا، در این آئین اکثر مدیران شهرستان بویراحمد هنگامی که به عملکرد اداره متبوع خود می‌پرداختند از سید محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد تشکر و قدردانی و او را فرماندار نترس و شجاع معرفی می‌کردند.
در نهایت زمانی که آرمین رئیس آبفای روستایی شهرستان بویراحمد گفت: آقای نظری فرماندار شجاع و دلیر و نترسی هستند، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به لحن شوخی خطاب به مدیران گفت: می‌دانم آخر شماها دکتر نظری را به شتن می‌دهید!؟  که حضار با خنده به سخنان زارعی واکنش نشا$۸۶ دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جمشیدیان
Iran, Islamic Republic of
عجب به هر حال فرمانداران دنا و بویراحمد باید تغییر کنند چون باید از نخبگان دیگر هم استفاده شود موروثی که نیست و همچنین استاندار
معلم
Iran, Islamic Republic of
شماها هیچ طرح توسعه ای برای روستاها ندارید چون دانش این کار را ندارید بهتر هست از نخبگان توسعه روستایی در بخشداری ها و فرمانداری بکار گیرید
سلام
Iran, Islamic Republic of
یاسوج شده خنده بازار???
رضا
Iran, Islamic Republic of
.. فقط داره .. بقیه شهرستان ها را با یاسوجیا بیشتر می کنه.
کمالی
Iran, Islamic Republic of
باید گردش نخبگان صورت بگیره. ما جوانانی داریم ک بهتر از اقای نظری هستن. ایشون چهار سال فرماندار بودن دیگه کافی است . مردم تغییر میخان. مردم از قیافه های تحراری زده شدن
کمالی
Iran, Islamic Republic of
کی گفته یه نفر هشت سال فرماندار باشع یا مدیر باشه چون از فلانی نماینذه حمایت کرد . حالا حمایتش درست ولی مگه بقیه حمایت نکردن؟ چرا فقط به افراد محدودی فرصت تحرک اجتماعی داده میشه و دایره قدرت را انحصاری کردید اقای زارع؟ مگه رای درجه یک و درجه دو داریم؟!!
دنا
Iran, Islamic Republic of
.. می باشد..د حالا هدایتخواه نماینده بود
Iran, Islamic Republic of
تثبیت مدیریتها و حمایت از انها برای به بار نشستن برنامه هایشان یک اصل مدیریتی است. با تشکر از حمایت حاج زارع
اکبر
Iran, Islamic Republic of
والله زارعی باید برای نظری جان بده
حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
زارع برای همیشه تیر تاجی .. ، این ضربه ای که امروز آقای دکتر نگین تاجی و دهرابپور و حتی خوبانی در شورای شهر متحمل شدن وبا بیشترین ارا کلا در شورا کنار گذاشته شدند همه از دو رو بازی ها و عدم مدیریت و ناتوانی آقای ...وده ، زارع دو دوره شورای شهر را دو دستی تقدیم ..ی وبی برنامه خود از عده ای شهر را ..
مهمان
Iran, Islamic Republic of
انتقال آقای نماینده را از استانداری به شرکت نفت تبریک گفته، و مطمئنا بعد از اتمام نمایندگی، در شرکت نفت نیز منشأ خدمت بسیار ارزنده ای خواهد بود.
حسن
Iran, Islamic Republic of
زارع.. بویراحمد را ..
دنا
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو که شیر بودی و تمام کامنت ها را منتشر می کردی حالا چطور شده نصفه و نیمه منتشر می کنی
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
چقد اینطور اخبار و مسائل سخیف و زشته!!!!! بابا کمی هم برای شعور مردم و سطح فکریشون ارزش قائل باشن. خبری منتشر کنید که حداقل ذره ای آگاهی بده.
آخه اخبار شما شده زارعی اینطور چایی خورد. اینطور راه رفت. اینطور لباس پوشید.... این قبیل خبرها چه ارزشی داره؟؟؟؟
سامان
Iran, Islamic Republic of
فرماندار واقعا آدم نترسید هست مگه ندیدید ...ا چگونه سالم برگزارکرد؟؟؟'
بویر
Iran, Islamic Republic of
زارع مرد عمل و راستی
م م
Iran, Islamic Republic of
درود برفرماندار بورحمد کاش چنین شخصیتهایی که فقط به فکر مردم بورحمد واستان هستند واز چیزی مثل برکناری از پست و....برایشان معنا ندارد و راستگو وشجاع هستند وانسانی هستند که اهل تملق نیستند هرچند که میدانیم مردم بویراحمد چه مخالف وچه موافق ایشان را از ته دل دوست دارنددست اشان را باز می زاشتند تا کارهای بیشتری برای مردم انجام دهد درود بر سید شجاع وجانباز جنگ تحمیلی جناب دکتر نظری ...در قلب ما جا داری
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1