تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۲۷۲۳۲۶

مردم باید تجسم عینی عدالت و صدور حکم قاطع و اجرای آنرا ببینند

۱۱
۰
کبنا ؛رئیس دادگستری گچساران درجلسه ستاد مبارز با جرائم خاص در راستا و  پیرامون عاملان سرقت مسلحانه و قتل طلافروشان گچسارانی که  با حضور اعضای شورای تامین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران و جمعی از مسئولان ارشد قضایی و انتظامی استان در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده مرحوم قدم خیر اظهار داشت: اتفاق ناگواری که پیش آمد کل استان و شهرستان گچساران را تحت الشعاع قرار داد.
رضا میشان افزود: آنچه که مربوط به دستگاه قضاست همکاری و هماهنگی با سایر اعضای شورای تامین می باشد.
وی با اشاره به اینکه همکاری و تعامل بسیار خوبی بین اعضاء شورای تامین وجود دارد، تصریح کرد: در تمامی جوامع جرم و جنایت وجود دارد و ما نمی توانیم آنرا به صفر برسانیم اما آنچه که مهم است بعداز وقوع جرم است.
رئیس دادگستری شهرستان گچساران عنوان کرد: دستگیری متهمان و تبهکاران وظیفه اساسی نیروی انتظامی  و سپس دستگاه قضا می باشد و همچنین دستگاه قضا با نظارت بر ضابطین با صدور دستورات قاطع و اثر گذار این پرونده ها را به سرانجام برساند و حکم قطعی و اثر گذار در شهرستان صادر شود.
میشان با بیان اینکه رئیس کل دادگستری استان فردی است که شخصا  پرونده های امنیتی و مهم را به دیوانعالی کشور برده و اگر حکم قانونی باشد تایید کرده و همچنین دغدغه اصلی رئیس کل دادگستری استان حفظ جان ،مال و ناموس مردم استان می باشد.
میشان خاطر نشان کرد: اگر قاطعیت حجت السلام مزارعی نبود ما هم در حوزه شهرستان نمی توانستیم قاطعیت قضایی داشته باشیم.
وی تصریح کرد: قاطعیت رئیس کل دادگستری استان در رسیدگی به پرونده ها و همچنین نصایح و ارشادات وی، به ما کمک می کند و قوت قلبی برای دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می باشد.
میشان تاکید کرد: مردم از ما انتظار دارند که این پرونده هر چه زودتر به سرانجام برسد و اگر ما متهمان را یک سال دیگر دستگیر کنیم قطعا مردم قضیه را فراموش خواهند کرد.
رئیس دادگستری گچساران با اشاره به اینکه آنچه مهم است رسیدگی و دستگیری سریع سارقان مسلح به طلا فروشی گچساران می باشد، افزود: مردم باید تجسم عینی عدالت و صدور حکم قاطع و اثرگذار و اجرای آنرا ببینند.
میشان در پایان عنوان کرد: حضور شورای تامین استان آنهم برای اولین بار در گچساران نشان ازاهمیت موضوع و دغدغه مسئولان عالی قضایی استان جهت رسیدگی به این پرونده می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
حرف..
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
..شهرستان گچساران تصریح کرد: در تمامی جوامع جرم و جنایت وجود دارد و ما نمی توانیم آنرا به صفر برسانیم اما آنچه که مهم است بعداز وقوع جرم است .در جامعه شناسی و جرم شناسی انچه مهم است قبل از وقوع جرم است که به نظر می رسد دلایل وقوع جرم برای کسی مهم نیست . چرا ..از زیر نظر گرفتن عملکرد ادارات جدیت به خرج نمی دهد مگر سازمان بازرسی زیر نظر قوه قضائیه نیست . دستگاههای متولی اشتغال و جوانان برای انها چه کاری انجام داده اند . شما تسهیلات بانکی پنج سال گذشته که توسط دستگاههای متولی نظیر اداره کار . بهزیستی . کمیته امداد توسط بانکهای عامل پرداخت شده را بررسی کنید ببینید سرانجام آنها به کجا کشیده اغلب انها در زندان یاسوج گذران عمر می کنند . حالا بیا .. . این کالملا مبرهن است که قاتلین اگر پیدا شوند باید مجازات شوند و ا... این را می داند .
محمد
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو پس از مرگ سهراب,از اول باید امنیت ایجاد میکردید اقا نه الان
شهرام حسينى
Iran, Islamic Republic of
اگر کلیه دوربین هاى بانک هاى اطرف طلا فروشى رو بازبینى کنن چون مغازه اقاى قدم خیر در جایی ک در ۴ طرف بانک هست مثلا تو یکى از این دوربین ها اون دزداى ناجوانمرد بدون ماسک هستن ب حق امام زمان هرچى زودتر شناسایی بشن .وتاوان کارشونو پس بدن درست هفته گذشته این موقع زنده بودن روحشون شاد
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا دوربین بذار توی کل سطح شهر گچساران وکارکنان وپانصد.اینجوری اگه کسی خواست ناموس مردم رو به زور اسلحه سوارکنه تا طلاهاشو بدوزده جرات اینکار رو نداشته باشه.
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر میشان شما واقعا در دادگستری گچساران گل کاشتید ، ساختمان جدید دادگستری را با پیگیریهای مکرر راه اندازی کردید ، پارکینگ ماشین برای ارباب رجوع درست کردید، کارهای بسیارخوبی برای ارباب رجوع تدارک دید ، از جمله سامانه ثناوقت ملاقات برای مراجعین ، بنده بعنوان ار باب رجوع امید دارم با پگیریهایی که از رئیس کل و سایر مسئولین استان و شهرستان انجام می دهند سارقان طلافروشی دستگیر وبه دار محازات اعدام اویز میشن ، انشالله ، درود بر همه شما مسئولین زحمت کش
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا رجاء واثق داریم با تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (ع) و پی گیریهای مکرر و مداوم دستگاه قضایی شهرستان به زودی تبهکاران به دار مجازات آویخته خواهند شد
هم شهری
جناب آقای میشان انسان بسیار خوب وارزشمندی میباشد وباورود ایشان به دادگستری تا حدودی وضعیت بهتر شده ولی لازم است محضر شریف این برادر بزرگوار برسانم اگر روی کار قضات نظارت ودقت بیشتری داشته باشند ممنون میشم چون متاسفانه دوتا از.. یکی تحت تاثیر عوامل بیرونی رای صادر میکنه وبه محتویات واظهارات توجهی نداره.وبی گناه را محکوم ورای .قوانین قضایی صادر می نماید در صورتیکه درمقابل کلام الله مجید سوگند خورده رای به حق صادر نماید شعب... ویکی از انها هم برخورد ورفتار ش با ارباب رجوع خیلی تلخ است جناب آقای براد..
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دستگیر میشن انشالله.....تا کجا میرن....خون این دوتا مرحوم پایمال نمیشه....ولی سوالم اینجاس؟چرا حالا خیابان بلادیان پر مامور شده ... ....قبلش کجا بودن....
گچسارانی
این مساله هم بعد از مدتی شامل مرور زمان میشود مگر سرقت مسلحانه طلا فروشی آقای روزبهانی را فراموش کردید سارق که مشخص بود فامیل وطایفه ومکانش هم مشخص بود پس چرا هنوز دستگیر نشده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب شما ۱۰ ---- اره شک نکن فراموش میشه ولی بی انصافی هم نکن سارق اقای.. که از اشناشون بوده و اقای .. خودش کوتاه اومد چون بدهکار بود ازش...اینا مسئلش فرق داره طلا که هیچ پای مرگ وسطه...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
1