تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۷۲۳۲۵

نشست «زارعی» با ذیحسابان ادارات / کشاورز: در دوران «زارعی» کارهای خوبی انجام شد / زارعی: حضور بانوان در عرصه مدیریتی استان خوشحال کننده است

۵
۰
کبنا ؛نشست هماهنگی ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، فرزاد بختیاری معاون توسعه مدیریت و منابع، غضنفر آرام معاون نظارت مالی و رئیس اداره خزانه معین استان و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
به گزارش کبنا از یاسوج، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: حضور نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در جمع کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی فرصت مغتنمی است تا از تجارب و رهنمودهای ایشان در جهت انجام بهتر خدمات و فعالیت‌ها و رشد و توسعه استان استفاده نمائی‌ام.
ابراهیم کشاورز افزود: در دوران نمایندگی آقای زارع کارها، خدمات و طرح‌های عمرانی بسیار خوبی در سطح استان و در شهرستان بویراحمد انجام شده و این نتیجه توجه و اهتمام و نیز تعامل خوب و سازنده وی با سایر نمایندگان، وزیران و مدیران ارشد کشوری و استانی است و جا دارد تا در اینجا از زحمات ایشان تشکر و قدردانی نمائی‌ام.
وی بیان داشت: در زمان رای اعتماد به وزیران نیز نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز از برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی حمایت کردند و نتیجه این همراهی با دولت، حضور دکتر کرباسیان به عنوان یک فرد متخصص و کاردان در راس مدیریت وزارتخانه امور اقتصادی و دارایی است و انتظار می‌رود که با حضور ایشان و تیم اقتصادی دولت دوازدهم شاهد تحولات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد باشیم.
کشاورز افزود: با توجه به تعامل مثبت و سازنده بین مجلس و دولتی‌ها در دولت یازدهم، اتفاقات مثبتی از جمله کنترل تورم، رشد اقتصادی، رونق بنگاه‌های اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار در کشور ایجاد شد و تعامل مثبت و سازنده مجلس و دولت در ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم نیز نویدبخش آینده ای خوب و پربار برای اقتصاد کشور است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مرکز بسیار فعال و پیگیر هستند و امیدواریم که با تلاش این عزیزان و جذب به موقع اعتبارات بتوانیم هم از منابع بودجه ای و هم از منابع بانکی در راستای رشد و رونق و آبادانی استان، نهایت استفاده را ببریم.
نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این نشست گفت: نقش و جایگاه ذیحسابان بسیار حساس و مهم است و اگر به این جایگاه کم توجهی شود موجب ایجاد مشکلات عدیده در نظام مالی دستگاه‌های اجرایی خواهد شد.
غلام محمد زارعی افزود: حضور بانوان در عرصه مدیریت استان و نیز در جایگاه مدیریت مالی دستگاه‌ها اتفاق خوب و خوشحال کننده ای است و باید از این فرصت و ظرفیت در راستای توسعه استان بیشتر استفاده کنیم.
وی بیان داشت: تمام تلاش ما در مجلس بر این است تا فاصله استان را با استان‌های برخوردار کمتر کنیم و اگر مقایسه ای بین اعتبارات ملی و اعتباراتی که به‌صورت متمرکز با تلاش و پیگیری مستمر دریافت می‌کنیم صورت گیرد قطعاً متوجه یک جهش خوب در وضعیت اقتصادی استان خواهیم شد.
زارعی افزود: این تغییر و تحرک در وضعیت مالی و اقتصادی استان بار مدیران مالی و به‌ویژه ذیحسابان را بیشتر و سنگین‌تر می‌کند تا با جدیت بیشتر ضمن صیانت از حقوق دولت و ملت، در فرایند رشد و توسعه استان موثرتر و محکم‌تر گام بردارند.
وی اظهار داشت: ما در مسیری قرار داریم که انشاء الله با وحدت، تعامل و همگرایی و با تکیه بر اشتراکات نظری و عملی در مسائل استانی، محرومیت را از استان بزدائیم و استان را به جایگاه واقعی آن در رشد و توسعه برسانیم و دلسوزی و صمیمیت و مسئولیت پذیری مردم استان، مدیران و کارکنان دستگاه‌ها عامل اساسی دستیابی به این امر مهم خواهد بود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در ادامه سخنان خود افزود: ذیحسابان علاوه بر نقش نظارتی، مشاوران امین و دلسوز برای دستگاه‌های اجرایی هستند و با احاطه‌ی بسیاری خوبی که بر مسائل مالی دارند می‌توانند نقش بسزایی در حل مشکلات داشته باشند.
زارعی بیان داشت: باید با مدیریت و برنامه ریزی اصولی اعتبارات را در راستای توسعه استان هزینه نمائی‌ام و قطعاً هر ریالی از بودجه و اعتبارات که در راستای توسعه استان هزینه می‌شود، یک کار و اقدام جهادی است.
وی اظهار داشت: از ذیحسابان انتظار داریم که با پیشنهادات و نظرات سازنده، نمایندگان را در جذب و مدیریت اعتبارات در راستای توسعه همه جانبه استان یاری نمایند و باید با ترجیح منافع عمومی بر منافع فردی، زمینه برخورداری مردم استان از بهترین امکانات و زیرساخت‌ها را فراهم نمائیم.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود بیان داشت: استان ما قابلیت‌های فراونی به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی دارد که به سبب استعدادهای ذاتی و صداقت در گفتار و عمل قادر به انجام کارهای بزرگ و اثربخش هستند و بسیار خوشحالیم که نیروهای توانمند بومی در ذیحسابی دستگاه‌های اجرایی استان مشغول به کارند که از بهترین و پاک دست‌ترین نیروهای دستگاه‌های اجرایی هستند و دانش و تعهد و تخصص آن‌ها یاری گر دستگاه‌ها برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.
در ابتدای این نشست غضنفر آرام معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان گزارشی از عمکرد خزانه معین استان و عملکرد مالی واحدهای مختلف این اداره ارائه داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهروز
Iran, Islamic Republic of
مسابقه عکس یانمایشگاه عکس
مهمان
Iran, Islamic Republic of
{{وی بیان داشت: تمام تلاش ما در مجلس بر این است تا فاصله استان را با استان‌های برخوردار کمتر کنیم}}. ممکن است بفرمائید کدام تلاش ها؟ منابع آب استان را که به کمک شما دارند می برند، مردم حوره انتخابیه ات که بیشترین آمار بیکاری را دارند. در دوره شما کمترین میزان اشتغال بکار در حوزه انتخابیه شما بوده است. البته برای خود شما بد نبود که خوب هم بوده انتقال شما به صنعت نفت دست آورد اخیر شما بوده است.
Iran, Islamic Republic of
آخه یکی پرس کنه بگو زارع چکار ذیحسابل داره بعد هم آقای کشاورز مثل چه کاری در زمان زارع انجوم گرته که مثلا ایخی ..
الف
Iran, Islamic Republic of
چه کار خوبی آقای کشاورز؟ حرفهای ..
جالب
Iran, Islamic Republic of
اینا تلاش آقای کشاورز هست برای جلب حمایت نمایندگان پیش وزیر جدید برای ابقا خودش. و گرنه خودشم میدونه زارعی اینقد که میگه هم خوب کار نکرده
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1