تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۲۷۲۲۶۸

اولین گفت‌وگو «فرازمند» سرمربی نفت گچساران؛ نماینده شایسته‌ای خواهم بود

۳
۰
کبنا ؛بهمن فرازمند سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اولین گفتگو خود در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت: خدا را شکر با توجه به اردوهای آماده‌سازی تهران و بروجن تیم هم ازلحاظ روحی روانی و هم ازلحاظ بدنی در شرایط خیلی خوبی به سرمی برد و برای دیدار با شهدا بابلسر آماده هستیم، جا دارد از حمایت‌های مدیران ارشد نفت و مجموعه امور ورزش صمیمانه تشکر کنم.
وی ادامه داد: با توجه به تمرینات و بازی‌های تدارکاتی خوبی که انجام داده‌ایم با آمادگی به مصاف نماینده بابلسر می‌رویم و با تمام احترامی که برای مربی جوان شهدا بابلسر صابر میر قربانی قائل هستم باید عرض کنم مقابل این تیم فقط به سه امتیاز هستیم.
فرازمند گفت: در فصل جدید با جذب بازیکنان باکیفیت و جوان بومی و تقویتی میانگین سنی تیم را به زیر ۲۶ سال تقلیل دادیم تا بتوانیم در لیگ دو که یک لیگ کاملاً فرسایشی است ازلحاظ جسمی تا پایان فصل مشکلی نداشته باشیم، صمیمانه از زحمات چند سال اخیر بازیکنان باتجربه بومی که امسال به‌عنوان بازیکن در فهرست تیم قرار نگرفتند تشکر می‌کنم و امیدوارم همچنان به هر نحو ممکن مثل گذشته به تیم خودشان کمک نمایند، بدون شک خدمات این عزیزان از ذهن متولیان ورزش و تماشاگران هرگز فراموش نخواهد شد.
وی در خصوص محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: خالصانه سپاس گذار تلاش و دلسوزی تک‌تک اعضا کانون هواداران هستیم، متأسفانه در چند بازی ابتدایی از وجود یار دوازدهم خود در ورزشگاه‌ها محروم هستیم و از این بابت خیلی ناراحت هستیم، البته اعتقاد قلبی بنده این است که هواداران متعصب و باغیرت گچسارانی در خانه‌های خود با دعاهای خیر خود ما را فراموش نمی‌کنند.
سرمربی بومی نفت گچساران تصریح کرد: انتظاری که در فصل جدید از هواداران گچسارانی دارم این است که دربازی‌های خانگی فقط و فقط با تشویق تیم خود موجب برهم زدن تمرکز تیم حریف شوند تا انشالله اتفاقات تلخ فصل گذشته به‌هیچ‌عنوان در استادیوم‌های گچساران تکرار نشود.
فرازمند اظهار داشت: از تمامی پیشکسوتان و فوتبال دوستان گچسارانی که اتفاقاً شاگرد و همبازی تعدادی از این عزیزان در تیم منتخب گچساران بودم به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان در یک ماه گذشته تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم در این فصل ما را از راهنمایی‌هایی خود محروم نکنند.
سرمربی بااخلاق نفت و گاز بیان کرد: از اصحاب رسانه که در مدت اخیر با پوشش اخبار تیم فوتبال نفت همراه ما بودند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که با پیشنهاد‌های و انتقادات خود در این فصل یار و یاور ما باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم در فصل پیش رو با کمک خداوند متعال و یاری امام زمان (ع) بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان کهگیلویه و بویراحمد، گچساران و صنعت نفت در لیگ دو باشیم و در پایان شرمنده هواداران، پیشکسوتان و ورزش دوستان گچسارانی نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علیزاده
Iran, Islamic Republic of
سلام لیگ ۳
فرمانده
Iran, Islamic Republic of
بهمن فرازمند یادت باشه از همین الان بهونه تراشی کردی؟!!
بناری
Iran, Islamic Republic of
اسدی که جونیش رو در این تیم گذاشت با نامردی کنار گذاشتی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1