تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۶
کد مطلب : ۲۷۲۲۳۸

برخه: پذیرای نقد منتقدان هستم / رسم غلط اکثریت و اقلیت برچیده می‌شود

۳۲
۰
کبنا ؛شهردار منتخب دهدشت با ارسالی متنی از مردم و اعضای شورای اسلامی این شهر قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، متن ارسالی از سوی برخه شهردار منتخب شهر دهدشت به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
اینجانب ضمن سپاس از حضور حماسی مردم شریف شهر دهدشت در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و انتخاب هفت نفر از فرزندان فهیم، کاردان، شایسته و دلسوز شهر دهدشت به عنوان اعضای محترم شورای شهر. بدین وسیله کمال احترام و قدردانی را از بذل محبت‌ها و الطاف خالصانه تک تک منتخبان عزیز مردم در شورای شهر دارم و از ثواب نعمت بزرگی که به عنوان خادم مردم شریف شهر دهدشت در این دنیا نصیب اینجانب کرده‌اند صمیمانه سپاسگزارم.
خداوند سبحان را شاکرم از آن جهت که در برهه ای از تاریخ، نعمت و افتخار خدمت، تلاش شبانه روزی، همدلی و همزبانی، همت و همکاری و عرض ارادت به شهر و مردم شریف و محروم دیارم دهدشت را در کرسی شهرداری در کنار تک تک برادران عزیزم در شورای شهر نصیبم کرده است. که دهدشت یا همان بلاد شاپور پرآوازه و پراسم و رسم، این بیکران تاریخ گمشده در جغرافیای ایران، به گواه اکثر همشهریان و مسئولان شهری و استانی از بدترین و ضعیف‌ترین وضعیت رفاهی و عمرانی تاریخ خود در بین اکثریت غالب شهرهای همجوار برخوردار است.
وضعیتی که در طول سالیان اخیر صدمات گاهآ جبران ناپذیری به جسم و روح شهر دهدشت وارد کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به افزایش سرسام آور نرخ مهاجرت شهروندان، پزشکان، مهندسان و بسیاری از کارمندان دولتی و غیردولتی و از پی آن از رونق افتادن بازار کسبه و اصناف و فقیر شدن روزمره شهر دهدشت اشاره کرد.
از همین رو وضعیت بسیار خاص و ویژه شهر دهدشت دلیل محکمی شد بر ماراتن سه ماهه گزینش و انتخاب شهردار توسط منتخبان مردم تا اعضای محترم شورای شهر دهدشت آخرین شهر استان باشند که به طور رسمی نسبت به انتخاب شهردار این مسئولیت خطیر و مقدس اقدام نمودند.
همشهریان گرامی، جوانان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، هنرمندان، مسئولان و اعضای محترم شورای شهر دهدشت. حال که خداوند بزرگ این فرصت مغتنم و مقدس را در شهرداری جهت خدمت به مردم فهیم، متدین و همیشه در صحنه دهدشت توسط اعضای محترم شورای شهر بر دوش اینجانب، خادم مردم نهاده است. نیک یقین بدانید که همجوار و همدرد همه شما عزیزان، تحت الطاف بزرگان و صاحب منصبان و تک تک اعضای محترم شورای شهر.
آماده‌ام و آمده‌ام با دانش و آگاهی کامل از فرازو نشیب‌ها و پستی و بلندی‌های وضعیت گذشته و فعلی کوچه به کوچه و نقطه به نقطه شهر دهدشت با نگاه توسعه طلبانه و عمرانی به آینده.
آمده‌ام با دستانی همواره آماده تعامل، همکاری و سازندگی با اقشار و گروه‌های مختلف.
آمده‌ام با چشمانی که تا بهبود نسبی وضعیت موجود خواب را بر خود حرام خواهند کرد.
آمده‌ام تا با صعه صدر و گشاده رویی پذیرای منتقدان و دلسوزان واقعی شهر و مردم باشم.
آمده‌ام تا درکنار تمام اعضای محترم و توانمند شورای شهر برای خدمت خالصانه، خاضعانه و خداپسندانه به مردم دهدشت، همکاری، همدلی و ازخودگذشتگی را دست در دست هم مقدم بر اکثریت‌ها و اقلیت‌ها سرلوحه کار خود قرار دهیم و هدف والایمان خدمت بی منت و برچیدن کامل رسم‌های غلط اکثریت و اقلیت کردن شورا جهت توسعه و آبادانی دهدشت باشد.
آمده‌ام تا ثابت کنم که در سایه اخلاق مداری و گفتمان اخلاقی برای خدمت به نسل‌های امروز و فردا و دمیدن روح امید در کالبد بی جان دهدشت می‌توان قبیله‌های خونی را تبدیل به قبیله فکری کرد.
آمده‌ام تا در فضایی دوستانه و صمیمی با تزریق روحیه نشاط و همدلی به کارکنان و کارمندان شهرداری با تبدیل شهرداری به خانواده شهرداری درکنار هم با حمایت شما شهروندان و مسئولان ذی ربط در جهت عمران، آبادانی، بستر سازی، زیباسازی و زیرو رو کردن فرهنگ شهرنشینی قدم‌هایی برداریم انشالله استوار و محکم.
اینجانب ضمن احترام ویژه و قدردانی از تمامی اعضای محترم شورای شهر دهدشت به عنوان تنها مرجع قانونی انتخاب شهردار. سوگند یاد می‌کنم که حتی یک رآی ممتنع برادران ارزشی خود در شورای شهر را به فال نیک خواهم گرفت تا در طول دوره خدمت به مردم شریف شهر دهدشت هیچگاه فراموش نکنم که وضعیت چراغ قرمز شهر دهدشت حتی برای خدمتگزاران عبور از کانال‌های سختگیرانه ای را می‌طلبد و غافل نشوم که اعضای متعهد شورای شهر، شهرداری را صرفآ یک نهاد تشریفاتی نمی‌دانند و با احترام قاطع به رآی مردم نهایت سخت گیری را در انتخاب شهردار قائل هستند و در برابر رآی مردم با هیچ احدی سر سازش و شوخی ندارند.
اینجانب با هدف جلب رضای خدواند و کسب رضایت مردم فهیم دهدشت و بررسی نقاط قوت و ضعف شهرداران محترم گذشته.
با درس گرفتن و آیینه عبرت قرار دادن خطاها و اشتباهات مدیریتی، سلیقه ای، عشیره ای و بالاخص تعاملی شوراها و شهردارهای گذشته با هم.
با صراحت اعلام می‌کنم قانونمندی و اخلاق مداری را سرلوحه کار شهرداری قرار خواهم داد. چرا که ایمان دارم در سایه قانون و اخلاق و تعامل پویای شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادهای مربوطه و علی الخصوص دانشگاه باهمدیگر، رسیدن به دهدشتی آباد، زیبا و درشآن مردم شریف دهدشت دور از دسترس نخواهد بود.
شود جهان لب پرخنده ای اگر مردم
کنند دست یکی در گره گشایی هم
در پایان امیدوارم به پشتوانه همه صاحب منصبان و  مسئولان بومی و غیربومی در سایه همدلی و همکاری و پرهیز از کدورت‌ها و رقابت‌های مخرب. در عصر اطلاعات و ارتباطات بتوانیم در کنار هم سفیران و مذاکره کنندگان قابلی در جذب و اختصاص بودجه‌های کلان عمرانی برای آباد کردن خانه و کاشانه خود باشیم.
مجددآ کمال تشکر و قدردانی خود را از اعتماد تک تک اعضای محترم شورای شهر و حمایت سازمانی و تشکیلاتی یاران صدیق اصلاحات در دهدشت و همه مردم شریف شهر دهدشت دارم.
اسفندیار برخه ۱۳۹۶/۶/۱۳
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سی جمشید
Iran, Islamic Republic of
اوو پوییزه ..
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل هم از این شعارها ..
Iran, Islamic Republic of
با هزاران .. و جلسات..ر بر اعضاى شورا انتخاب شدى
Italy
جناب اقای مهندس برخه انتخاب جنابعالی را به عنوان شهردار دهدشت تبریک گفته ونظراعضای شورای محترم ورای بهجنابعالی را ارج نهاده امید است باداشتن روحیه حزب الهی که درجنابعالی سراغ دارم ازاصول واصلاح وکارگزاری واعتدالی خدمتگذار صدیقی برای مردم شهرمان باشی......معتمدی امامزاده پهلوان
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .دوست عزیز: لازم نبود یک شاهنامه بنویسی. حتی یک متن کوتاه هم ضرورتی نداشت. فقط کافی بود چند ماه با اراده و صادقانه کار میکردی که این خود از همه چیز گویاتر بود. مردم می بینند و می فهمند. مگه نه؟
وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس برخه عزیز . گل گفتی انصافآ . خدانگهدارت باشه
Iran, Islamic Republic of
انشالله انشالله به امید خدا
افسری
Iran, Islamic Republic of
سخن چون که زیبا وشیرین بود ... سزاوار تثدیق و تحسین بود
برای موفقیتتون دعا میکنم جناب مهندس
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
تا باد چنین بادا ✌??
ارزوی توفیق برای همه اعضای شورا و شهردار متشخصشون
کارمند شهرداری
Iran, Islamic Republic of
قدردانی پیش کش . کاش ..ا در طول ۴ سال مسئولیتش یک بار از مردم معذرت خواهیمیکرد حتی با یک پیام .
اینجاست که میگن ادب .ت اوست .
من کارمند شهرداری هستم و براتون ارزوی سربلندی دارم از ته قلبم مهندس برخه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ته هم بیو..ز وبره اصلاحات الکی کهگلوینه پکنایه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
تبریک به مهندس برخه
اسماری همشهری
Iran, Islamic Republic of
انشالابه کمک شما پایانی برظلم وبی عدالتی وتبعض ورانت وبی تعهدی دمطایل وحوزی شهری فارغ ازنگاه سیاسی قومی وسایر معضلات گذشته باشیمم درکنار هم یاروغمخوارهم باشییم انشاالا درود برمهندس برخه وسایراعضامحترم ودلسوز وصدیق ..
داوودی
Iran, Islamic Republic of
جون خووت کم شعاربده ابادکن بودی جااهای قبلی ک بودی کاری میکردی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
.. هم میدونی این کاره ..
فردا هم میگی کارشکنی و نبود امکانات و .....طایفه گرایی و ....

۱۶ سال ...بودی حال شهردار شدی
همون کاردان بهداشت انجام وظیفه میکردی بهتر بود.
فروزان
Iran, Islamic Republic of
در طول این سه ماه و این ۴ سال خیلی اقای برخه رو تخریب کردند ولی خدا جای حق نشسته واقعا ....ل داد امیدوارم اقای برخه تز این به قول خودشون ازمون سخت سربلند بیرون بیان .
Iran, Islamic Republic of
باسلام . جناب اقای برخه بنده تا بحال سعادت هیجگونه اشنایی با جنابعالی نداشتم . اما مثلی هست که میگه:: سخن کز دل براید لاجرم بردل نشیند ...
خیلی متین و منطقی و خلاصه همه چیز رو توضیح دادید . امیدوارم در عمل هم مانند گفتار شاخص باشید و انشالله به تک تک وعده هاتون عمل بکنید . از حرفاتون کاملا بوی امید و بوی تعمل به مشام میرسه . قطعا اینده ازان سما خواهد بود . در ضمن در امر شهر سازی از نخبگان و جوانان استفاده بکنید ما پیرمردها دیگه سلیقه نداریم . من الله توفیق
شیخ ممو
Iran, Islamic Republic of
باسلان خدمت سایت متین کبنا و عرض ارددت خدمت مهندس برخه . من از یک چیز در وجود شهردار جدید پی به شخصیت ایشون بردم واقعا . ایشون مثل اینکه اصلا اهل حاشیه و تخریب کردن کس یا کسانی نیستند به هیچ وجه ولی خدارو شاهد بودم از طریق همین رسانه خیلی تخریب شدند ایشون در حالی که هیچ سند و مدرک و گفتمانی از اقای مهندس برخه نداشتند . پس ای کاش رسانه ها و سایتها بیخود و بی دلیل هر متنی رو جهت بازار گرمی چاپ نکنند . یزمانی هم اوج تخریبها راجب حاج عدل بود . ولی خدا به هرکس بخواد عزت میده هرکسم نخواد میفرسته تو محوطه جریمه . موفق باشید . شیخ ممو
شیخ ممو
Iran, Islamic Republic of
باسلان خدمت سایت متین کبنا و عرض ارددت خدمت مهندس برخه . من از یک چیز در وجود شهردار جدید پی به شخصیت ایشون بردم واقعا . ایشون مثل اینکه اصلا اهل حاشیه و تخریب کردن کس یا کسانی نیستند به هیچ وجه ولی خدارو شاهد بودم از طریق همین رسانه خیلی تخریب شدند ایشون در حالی که هیچ سند و مدرک و گفتمانی از اقای مهندس برخه نداشتند . پس ای کاش رسانه ها و سایتها بیخود و بی دلیل هر متنی رو جهت بازار گرمی چاپ نکنند . یزمانی هم اوج تخریبها راجب حاج عدل بود . ولی خدا به هرکس بخواد عزت میده هرکسم نخواد میفرسته محوطه جریمه . موفق باشید . ..شیخ ممو
همسایه
Iran, Islamic Republic of
????????✌✌✌✌
شاکری
Iran, Islamic Republic of
ما به خرداد پر از حادثه عادت داریم@@@@ به این میگن تعامل و دلسوزی .
یقین دارم که با این لحن و با این گفتمان پیروزی تعلق به شماست جناب شهردار .
مجددآ تبریگ عرض میکنم . ????????...
Iran, Islamic Republic of
احسنت . تبارک الله جناب مهندس . به این میگن حرکت به سوی مدینه فاضله و شهر آرمانی . ایشون فقط و فقط از تعامل . وحدت . و همدلی حرف زدن . بسیار عالی بود
فیروزه
Iran, Islamic Republic of
عالی بود واقعا . پله پله تا ملاقات خدا .
رعایت قانون و اخلاق ضامن پیشرفت ، توسعه و عمران یک جامعه است .
فقط خواهشمندم از بعضی دوستان و اقایون و رسانه ها که دیگه دست از تخریب بردارن . گاهی هم نیمه پر لیوان رو ببینید . اقای برخه تنها مسئولی هستند وه بالاخره پس از سالها حرف از اخلاق مداری زدن .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای برخه !کی عوض شدی با کدام تخصص؟مردم منتظر هستند و همه چیز مشخص می شود فردا دیگر اما اگر نکنی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کدام اصلاحات؟با چه رویی دم از اصلاحات می زنید؟زمانی که کامرانی کاندیدای انتخابات بود شماها وطایفه تان همه از عدل هاشمی پور حمایت کردید و دور قبلش هم از بزرگواری حمایت به خاطر هم طایفه ای بودنتون حمایت کردید!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا که به اسفندیار برخه رای دادند هر کدام قول گ.. را از محمود منطقیان به خاطر ارتباطش با استاندار گرفتند و بعد با این ..رای به برخه دادند،اگر این استاندار فعلا اینجا بماند حتما در عوض رای اعضای شورا به هر کدام از آنها پست هایی که قول داده شده را به آنها می دهد!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انتخاب کردن برخه یعنی این که اعضای شورا در اول به..کررند وبعد هم به.. ورای مردم!اونهایی که موقع انتخابات شورا از تخصص و تحصیلات خودشان تعریف می کردند چه شد که به برخه رای دادند؟آیا این شهر کسی دیگر راندارد،به عنوان یکی از طرفداران اصلاح طلب متاسفم دیگه اصلاح طلبان ظرفیت خودشان را نشان دادند و هرکس را که موحد و بزرگواری معرفی کنند بازهم با این اوضاع نماینده اصول گرایان در انتخابات مجلس پیروز خواهد شد
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برادر برخه کلا وکیل بزرگواری بود و همیشه همراهشهدو برخه خودش هم طرفدار بزرگواری و حاج عدله
Romania
مردم دهدشت باید ممنون آقای منطقیان باشند. اگه ایشان نبود معلوم نبود نبود این شورا چه مسخره ای سر شهر در می آوردند
سادات امامزاده علی
Iran, Islamic Republic of
تبریک عرض میکنم..دوستانی که آقای منطقیان رو مورد حمله قرار دادند روزی خواهند فهمید مهندس برخه در شرایط کنونی بهترین گزینه بودند..از صمیم قلب برای ایشان آرزوی موفقیت دارم...علت اینکه حاجی عدل مخالف ایشان بود این هستش که مهندس برخه به اصلاحات همیشه وفادارند..درود
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما.ان شاءاله که بازدیدی از کوی کارکنان دولت در ورودی شهر داشته باشید.وشاهد مشکلات ساکنین از نزدیک باشید.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
با سلام آقای برخه فردی است که دارای روحیه بالا و تعامل خوبی با کار کنان دارد امیدوارم که سربلند و موفق باشد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1