تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۲۷۲۱۹۳

پاداش: بهورزان نقش مهمی در سلامت روستائیان دارند (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛فرماندار شهرستان چرام به مناسبت روز بهورز با حضور در خانه‌های بهداشت بخش چرام ضمن تبریک این روز به بهورزان از خدمات آنها تقدیر کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، داریوش پاداش سرپرست فرمانداری چرام ظهرامروز به مناسبت روز بهورز به همراه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور در خانه های بهداشت از خدمات بهورزان تجلیل کرد.
سرپرست فرمانداری چرام با حضور در خانه بهداشت کره شهبازی  با تبریک اعیاد قربان و عید غدیر و همچنین روز بهورز به زحمتکشان عرصه سلامت گفت:بهورزان نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه هدف خود دارند که امیدواریم با حساسیت بیشتری خدمت رسانی نمایند.
وی با تقدیر از زحمات بهورزان شهرستان چرام بیان کرد:در بحث تجهیز امکانات خانه بهداشت ها تمام تلاش خود را می کنیم که به بهترین نحو ممکن تهیه و در اختیار بهورزان قرار بگیرد.
پاداش با اشاره به اینکه یکی از رموز موفقیت حوزه سلامت ارتباط و تعامل با مردم است تاکید کرد:دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت خدمات بسیارخوب و بی نظیری ارائه داده است و از بهورزان انتظار داریم سامانه سیب و ثبت مشخصات مراجعه کنندگان را جدی بگیرند.
وی افزود:بیان این خدمات نقش مهمی دارد که جا دارد از آقای اکبریان که هم در حوزه سلامت خدمت می کنند و هم اینکه خدمات دولت تدبیر و امید را در این حوزه به خوبی در فضای مجازی انعکاس می دهد تقدیر و تشکر داشته باشیم.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام:۴۳بهورز در ۲۴خانه بهداشت چرام در حوزه سلامت خدمت رسانی می کنند
در ادامه این بازدید و تجلیل از بهورزان ,علی جعفری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با تبریک روز بهورز و تشکر از حضور فرماندار چرام گفت:خوشبختانه فرمانداری داریم که مسائل بهداشتی را و اهمیت آن برای مردم را خوب می داند و سواد سلامت خوبی دارند که در این مدت با آگاهی از این مهم خیلی خوب با شبکه بهداشت و درمان چرام همکاری دارندِ.
جعفری با اشاره به اینکه روز بهورز بهانه ای برای تقدیر از این عزیزان است بیان کرد:بهورز یک خیر سلامت به تمام معناست که تمام زندگی خود را وقف مردم می کند.
وی بیان کرد:بهورز در طول ۳۰خدمت خود در روستاها همه فرصت های زندگی خود را در اختیار مردم است که حای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام اظهار داشت:امروز بهورز یک برند بین المللی است و از حالت ینتی خارج شده و با ثبت همه اطلاعات پزشکی فرد در سامانه سیب همه مراجعه کنندگان پرونده الکترونیک دارند.
جعفری با اشاره به مزایای سامانه سیب گفت:در این سامانه تمامی سوابق بهداشتی و درمانی ثبت می شود و در تمامی کشور قابل دسترسی است هنگام مراجعه به مراکز درمانی و این سامانه از امنیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به تعداد بهورزان شهرستان چرام گفت:در این شهرستان ۴۳بهورز وجود دارد که در ۲۴خانه بهداشت به مردم خدمت رسانی دارند.
جعفری از اصحاب رسانه درخواست کرد که از خدمات بهورزان در روستاهااز زوایای سخت کارهای این عزیزان گزارش تهیه کنند.
در این بازدید ها سرپرست فرمانداری چرام و رئیس شبکه بهداشت و درمان چرام با حضور در خانه بهداشت های کره شهبازی و فشیان از خدمات بهورزان تقدیر نمودند.
بنا به گفته جعفری مدیر شبکه بهداشت و درمان چرام در ۲۲شهریورماه از همه بهورزان شهرستان چرام تجلیل می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام زیبا
Iran, Islamic Republic of
آلبوم یادگاری شده و خسته کننده است. البته این نظر من هست. پیشنهاد می دهم یک تصویر و النهایه ۳ تصویر از مسوولان محترم منتشر شود نه اینکه از ۲۰ نفر تصویر منتشر بشود که خواننده بین مسوول و غیرمسوول را تشخیص ندهد. موفق باشید
ممو
Iran, Islamic Republic of
ای خدا سی.. ما بکن قحط الرجال بی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1