تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۲۷۲۱۷۹

نشست هم‌اندیشی فرهیختگان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

۱
۰
کبنا ؛دهمین نشست هم اندیشی و سومین همایش استانی انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۶/۱۶ ساعت ۹:۳۰ صبح در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می شود.
سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن با اشاره به اینکه اعضای انجمن تاکنون جلسات خوب و مفیدی را در تهران و استان با فعالان بخش اقتصادی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه، سازمان شهرداریهای وزارت کشور، صندوق کار آفرینی امید کشور و مقامات لشکری(معاون نیروهای مسلح - جهت اردوی جهادی) معاون تولید محتوای دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی تشکیل داده اند، خاطر نشان کرد: در راستای ارج نهادن به منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال و سلسله نشست های هم اندیشی فرهیختگان استان، با رویکرد ایجاد فضای کسب و کار و اشتغال جوانان و تجلیل از ایده های برتر دانشجویی، کارآفرینان جوان، رتبه های برتر کنکور سراسری در سالن اجتماعات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار می شود.
وی افزود: این همایش باحضور حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، استاندار شخصیتها و مقامات ملی و استانی و در راستای ایفای نقش نخبگان هم استانی فارغ از گرایشات سیاسی با ایجاد همدلی و هم افزائی متناسب با نیاز ها و اولویتها و مزیت های نسبی به منظور توسعه منطقه برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: نظر به فراگیر شدن شبکه های مجازی و نقش بی بدیل it در کسب و کار کارگروه ویژه فضای مجازی از اولویتهای همایش خواهد بود.
سید فرزاد نجات نیا دبیر انجمن هم اندیشی فرهیختگان افزود: پس از اقامه نماز به امامت آیت الله ملک حسینی و سرو ناهار در نوبت عصر همایش، جمع بندی کارگروههای تخصصی با عنوان: نفت و گاز - اقتصاد، مدیریت و گردشگری - فرهنگی، اجتماعی و محرومیت زدائی - کسب و کار در صنعت ict با حضور دانشجویان و مهمانان ملی و استانی ارائه خواهد شد.
مهندس نجات نیا گفت: علاقمندان و دانشجویان برای فعالیت و عضویت در کانون به سایت farhikhte-kb.ir مراجعه وثبت نام کنید.
وی با بیان اینکه به سه عنوان از مقالات برگزیده توسط کمیته داوری فرصت ارائه در نوبت صبح داده خواهد شد، افزود: مقالات مربوطه را از طریق پست الکترونیک  farhikhte.k.b93@gmail.com ارسال کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از مسئولین کبنا نیوز به جهت پوشش به موقع همایش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1