تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۲۷۲۰۸۳

جشن روز پزشک در یاسوج (+تصاویر)

۱۱
۰
کبنا ؛آیین گرامیداشت روز پزشک به همت معاونت درمان و با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، فرماندار شهرستان بویراحمد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار شد
به گزارش کبنا، با حضور جمعی از مسولان استانی، نماینده بویراحمد و دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار بویراحمد و خانواده‌های جامعه پزشکی استان جشن روز پزشک در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در این آیین ضمن تبریک روز پزشک به تلاشگران عرصه سلامت گفت: پزشکان با تلاش شبانه روزی خود هم به حفظ صحت و سلامتی کمک کرده و هم به ارتقا سلامت جامعه مبادرت می‌کنند.
دکتر اورنگ ایلامی افزود: یکی از افتخارات دولت تدبیر امید، سلامت محور بودن آن است به طوری که قسمت عمده ای از اعتبارات را در این زمینه صرف کرده است.
وی تصریح کرد: با اجرای فاز اول طرح تحول نظام سلامت خدمات ارزشمندی در سطح ملی را شاهده بوده که می‌توان به بیمه کردن ۱۱ میلیون نفر در سطح کشور اشاره کرد که به عبارتی، همه تحت پوشش بیمه قرار دارند.
 
ایلامی ادامه داد: الحاق بیمه سلامت به وزارت بهداشت یکی از اقداماتی که در اواخر دولت یازدهم صورت گرفت، که بیمه سلامت تحت نظر وزارت بهداشت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد اشاره ای به مزایای الحاق بیمه سلامت به وزارت داشت و گفت: دستگاه خدمت رسان (وزارت بهداشت) به همراه سازمان تأمین کننده بودجه می‌تواند در پرداخت مطالبات موفق تر اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: یکی دیگر از اقدامات دولت در بحث سلامت، توجه به حاشیه شهر است، به طوری که در حاشیه شهر ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر را پوشش داده است.
ایلامی در پایان یادآور شد: دولت با برون سپاری حاشیه شهرها برای جامعه پزشکی و همچنین کارشناس رسته‌های مختلف بهداشتی و درمانی زمینه اشتغال را فراهم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیچاره رشته ریاضی !
صیادی
Iran, Islamic Republic of
یاد وخاطره پزشک بی ریا و صادق دوستی با محبت مرحوم دکتر رامین عزیزی را گرامی میداریم و بر روح بلند و ملکوتیش درود می فرستیم . روحش شاد و یادش گرامی شادی روحش صلوات
دكتري برق
Iran, Islamic Republic of
واقعن .. که به فقط به رشته بزشکی بها میده خدا میدونه حقتون این همه ارزش نیست
بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
واقعا این همه تصویر چی را میخاد ثابت کنه؟ بنظرم اصل خبر فراموش شده
']گچساران
خداغضب نکنه پی ای گلدون چه بی ده
کارمند پیام نور
Iran, Islamic Republic of
یاد وخاطره مرحوم دکتر حمید سینایی که این روزها مصادف است با ۱۳ سالگرد عروج ملکوتی آن پزشک حاذق
Iran, Islamic Republic of
خبر مرگ یک مادر باردار جوان و دو نوزاد باید در صدر اخبار قرار بگیره و رسانه پیگیر مصیبت این مرگ ها باشه این جشن پشن ها چه ارزشی داره.
میدجانی محمد
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطره دکتر بهمن محمدی پزشکی متعهد و خدوم را گرامی میداریم
ارشد فیزیک
Iran, Islamic Republic of
مملکت ما پر شده از پزشکانی که بیمار رو مشابه کیسه پول در نظر می گیرن، هدفشون فقط سرکیسه کردن مردم بیچارست، اگه مردم آگاهی داشتن و از حقوق خودشون مطلع بودن اکثر این پزشک ها باید به دلیل خطای پزشکی از کار درمان منع می شدن، مملکت بیمار و پزشک آخر و عاقبتش مشخصه
سیدی
Iran, Islamic Republic of
یاد و خاطر همه پزشکان مخلص و متواضع و به واقع "طبیب " همچون زنده یاد دکتر بهمن محمدی که آنچه برایشان مهم تر از تجارت بود طبابت بود را گرامی میداریم. پزشکانی که تقدس طبابت را به بهای اندک دنیا معامله نکردند و حرمت این نام را نگه داشتند.
وحید
Iran, Islamic Republic of
پزشک همیشه پزشک است، و تقدیر از پزشک حداقل وظیفه مسوولین است، نجات جان بیمار عبادت است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1