تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۲۷۱۵۸۱

کلنگ‌زنی احداث «سردر» دانشگاه یاسوج / راه‌اندازی دبیرخانه بزرگداشت ملک حسینی

۳
۰
کبنا ؛کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
به مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.
با حضور معاون اداری و مالی، مدیرکل پشتیبانی و مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه یاسوج، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.
رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم گفت: سردر دانشگاه با زیربنای سه هزار مترمربع و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت طراحی‌شده است.
محمودرضا رحیمی افزود: دهنه این سردر ۱۸ متر و ارتفاع آن ۱۶ متر است که با سازه فلزی پیش‌ساخته در کارخانه ساخته و در مکان موردنظر نصب می‌شود. این سازه منطبق با شاخصه‌های اصلی دانشگاه یعنی علم و تکنولوژی است.
رحیمی مدت‌زمان احداث این پروژه را شش ماه عنوان کرد.
رییس دانشگاه یاسوج در تشریح طرح تحول خدمات رفاهی دانشجویی این دانشگاه نیز بیان کرد: این طرح که بااعتباری بالغ‌بر ۵۴ میلیارد ریال و از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه در حال اجراست شامل مجتمع فرهنگی ورزشی، بازارچه دانشجویی و درمانگاه دانشجویی است.
رحیمی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه شامل سالن‌های چندمنظوره ورزشی، چمن مصنوعی به همراه پیست دوومیدانی و سوله ورزشی است.
وی ادامه داد: سالن‌های چندمنظوره ورزشی که در ساختمانی دوطبقه و در مساحت ۱۴۰۰ مترمربع در حال ساخت است شامل سالن تیراندازی، تنیس، جودو و بدن‌سازی است. زمین فوتبال با چمن مصنوعی به همراه پیست دوومیدانی و زمین‌های والیبال و بسکتبال است که در مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع هم‌اکنون در مرحله تکمیل زیرسازی است. سوله ورزشی نیز در زیربنای ۱۵۰۰ مترمربع است که اسکلت فلزی این سوله اجراشده است.
رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها شاهد تحول مثبت و رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد رفاهی دانشجویی باشیم.
 
دبیرخانه همایش بزرگداشت آیت‌الله‌العظمی ملک حسینی (ره) راه‌اندازی شد
دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری همایش بزرگداشت حضرت آیت‌الله‌العظمی ملک حسینی (ره) برگزار شد.
در این نشست که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه یاسوج برگزار شد دبیر علمی همایش با ارائه گزارش از راه‌اندازی دبیرخانه همایش خبر داد.
کریمی ضمن اعلام شروع بکار وبگاه همایش عنوان کرد: به جهت دعوت و اطلاع‌رسانی مراجع عظام، حیاتی مرکب از اعضای کمیته علمی، نمایندگان استانداری و دانشگاه قبل از آغاز همایش به شهر مقدس قم سفر و با مراجع بزرگوار دیدار خواهند نمود.
وی اضافه کرد: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده بنا شد از کتب جدید مرحوم آیت‌الله‌العظمی ملک حسینی (ره) در روز همایش رونمایی شود.
در پایان رئیس دانشگاه یاسوج و دبیر همایش ضمن انتقاد از عدم حضور برخی مسئولین کمیته‌ها و عدم اطلاع برخی از نمایندگان نهادها گفت: شأن و جایگاه بیت مکرم حضرت آیت‌الله ملک حسینی (ره) و شخص فقید ایشان ایجاب می‌کند تا تمامی دستگاه‌های مرتبط با دغدغه بیشتر و دقت مضاعف‌تری در برگزاری این کنگره همراهی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
زارعی نیومده عکس یادگاری بیندازه؟
ti
درود بر دکتر رحیمی که الحق کاری بزرگ برای دانشگاه انجام داده اند و با ایشون دانشگاه در همه زمینه ها شتاب بیشتری به خود گرفته است امیدواریم دکتر رحیمی به خاطر زحماتی که برای دانشگاه کشیده اند در سایه لطف خداوند باشند و این رشد روز افزون ادامه داشته باشد.
چپ
گارنده بالا باید بداند که در جذب فامیلها و دادن کارفای عمرانی به انها شتاب خیلی بالا است که ممکن است سقوط را به دنبال داشته باشد
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1