تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۷۱۰۷۷

نیاز ۶میلیارد تومانی برای احداث اورژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج گفت: مجوز احداث اورژانس جدید این بیمارستان اخذ شده ولی به دلیل نبود اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، ذاکر سعیدنژاد صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود در زمینه فضای فیزیکی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی در سال ۹۳ اقدامات لازم در زمینه احداث اورژانس جدید با ۴۰ تخت مجهز به اتاق عمل و آی سی سو انجام و مجوز لازم در سال گذشته اخذ شد.
وی با بیان اینکه برای احداث و تجهیز اورژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی ۶ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه به دلیل کمبود اعتبار تاکنون اغاز نشده و البته بازسازی و اصلاح فضای موجود با دو بخش تحت نظر و اتفاقات در دستور کار قرار گرفت.
سعیدنژاد ابراز کرد: بیمارستان شهید بهشتی یاسوج ۸۵۰ پرسنل دارد که از این تعداد ۶۳ نفر پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص بوده که در زمینه پرداختی‌های غیر مستمر از جمله کارانه ۲۵ میلیارد تومان طلب دارند و البته بیش از این میزان از بیمه‌ها مطالبات داریم.
رئیس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان اینکه در راستای طرح تحول سلامت  بیش از ۱۲ میلیارد تومان برای توسعه و تجهیز این بیمارستان هزینه شده است، ابراز کرد: این بیمارستان هم اکنون در قالب ۲۲۰ تخت در بخشهای مختلف تخصصی و فوق تخصصی به بیماران در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، داخلی، عفونی، جراحی، جراحی پلاستیک، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، فوق تخصص کلیه و گوارش، خون شناسی، متخصص طب اورژانس و بیهوشی خدمات لازم را ارائه می‌کند.
سعیدنژاد افزود: ۸۰ درصد آزمایشات مورد نیاز بیماران شهید بهشتی یاسوج در این بیمارستان انجام می‌شود که پیگیر راه‌اندازی سایر بخش‌ها نیز هستیم که دیگر نیاز به مراجعه بیماران به جاهای دیگری نباشد.
وی از راه اندازی معاونت پژوهشی در بیمارستان شهید بهشتی خبر داد و گفت: تاکنون مقالات زیادی توسط پزشکان این بیمارستان در مجلات معتبر و تخصصی ثبت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1