تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۷۱۰۰۶

 افتتاح اولین ساختمان کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در گچساران(+تصاویر)

۰
کبنا ؛مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح ساختمان جدید کارگزاری تامین اجتماعی که با حضور فرماندار، جمعی از مدیران ادارات و کارکنان تامین اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: ما برای رفاه حا شهروندان گچسارانی  و تسهیل در رفت و آمد و همچنین کاهش ترافیک در مجتمع ادارات گچساران، ساختمان جدید کارگزاری تامین اجتماعی گچساران در مرکز شهر(پایین تر از پمپ بنزین جنب صندوق قرضه الحسنه باب الحوائج) را پیش بینی کردیم.
عباس نورمحمدی افزود: ساختمان کارگزاری تامین اجتماعی  ۸ نفر پرسنل دارد و تمامی خدماتی که در شعبه مرکزی ارائه می شود در ساختمان کارگزاری جدید انجام و ارائه می شود.
نورمحمدی گفت: یکی از خدمات ضروری که در این شعبه انجام می گیرد صدور دفترچه درمان می باشد که از این  پس شهروندان نیاز به مراجعه به شعبه مرکزی ندارند و این خدمات در ساختمان کارگزاری ارائه می شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه هشت هزار کارگر ساختمانی در این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند، عنوان کرد: ۱۱هزار نفر برای استفاده از مزایای بیمه کارگران ساختمانی در این استان نام نویسی کرده اند.
وی با اشاره به حمایت‌های بیمه‌ای تأمین اجتماعی از قشر کارگر گفت: ماهانه بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان کهگیلویه وبویراحمد هزینه می‌شود.
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: این میزان اعتبار برای درمان، پرداخت مستمری، تعهدات بلندمدت و کوتاه‌مدت بیمه‌شدگان مانند پرداخت هدیه های ازدواج، بیمه بیکاری و سایر هزینه ها پرداخت می شود.
وی تصریح کرد که در سال ۹۵ در این استان برای تأمین درمان، مستمری و تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت ۳۲۰ هزار بیمه شده کهگیلویه و بویراحمد، سه هزار میلیارد ریال هزینه شد.
نورمحمدی گفت: تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۱۰ هزار و ۶۷۲ مستمری بگیر و دارای ۹۳ هزار بیمه شده اصلی است که بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۳درصد آن زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
وی الکترونیکی شدن خدمات تامین اجتماعی در مراکز درمانی ملکی با استفاده از کد ملی و بدون استفاده از دفترچه بیمه و واریز حقوق مستمری بگیران به کارت بانک از خدمات نوینی است که باعث کاهش مشکلات بیمه شدگان شده است.
نورمحمدی در پایان یادآوری کرد: بیمه شدگان برای دریافت پاسخ سئوالات خود می توانند با سامانه ۱۴۲۰تماس بگیرند.
 
گزارش: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

ماهور
Iran, Islamic Republic of
زنده باد جناب آقای محسن علیزاده عزیز، رییس دلسوز تامین اجتماعی گچساران
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1