تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۲۷۰۷۱۹

تجلیل از کارکنان نمونه میراث فرهنگی استان/تصاویر

۲
۰
کبنا ؛طی مراسمی  به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، این مراسم با حضور محمود مومن نسب مدیرکل بازرسی و عملکرد ارزیابی استانداری استان، حجت الاسلام سید جواد غفاریان نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل، پرسنل و کارمندان میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه  و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  در این برنامه ضمن تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور شهادت دو تن از کارکنان صادق و پرتلاش نظام جمهوری اسلامی است.
محمود باقری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این اداره‌کل و معرفی آن به عنوان دستگاه برتر، گفت: پاسخگویی مطلوب و ایجاد رضایتمندی برای ارباب رجوع از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل گردشگری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی، گفت: این جشنواره با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهیدان در هفته دولت برگزار شد.
وی معرفی و تجلیل از دستگاه‌های برتر در این جشنواره را از دیگر اهداف برگزاری آن عنوان کرد و بیان داشت: اداره کل گردشگری استان یکی از دستگاه‌های برتر در این جشنواره بود.
این مسوول ضمن تقدیر از تلاش‌های همه کارکنان این اداره کل گفت: در واقع کارکنان این اداره با همدلی، تعامل و همکاری گامی موثر در راستای تحقق اهداف اداره برداشته و نقش موثری در برتر شدن آن داشتند.
باقری تصریح کرد: این اداره کل نه تنها در این جشنواره بلکه تاکنون در بحث حقوق شهروندی، اقامه نماز و عفاف و حجاب نیز جزء دستگاه‌های برتر استان انتخاب و معرفی شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اقدامات زیادی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان انجام گرفت که باعث انتخاب این اداره کل به عنوان دستگاه برتر شد، خاطرنشان کرد: پاسخگویی درست و مطلوب و ایجاد رضایتمندی برای ارباب رجوع از مهم‌ترین اهداف این سازمان است.
وی الکترونیکی کردن خدمات، واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، تسریع در امور سازمانی، ساخت هتل چهار ستاره، کلنگ‌زنی پارک آبی، واگذاری پروژه غار ده شیخ به سرمایه‌گذار، افتتاح واحدهای بوم‌گردی و تغییر وضعیت هفت نفر از کارکنان را از مهم‌ترین عملکردهای این اداره کل عنوان کرد.
این مسوول با بیان اینکه امروز دولت دنبال جوانگرایی و ایجاد جایگاه برای جوانان است، خاطرنشان کرد: باید با استفاده از ظرفیت پژوهشگران و محققان حوزه‌های مختلف گامی موثر در راستای توسعه استان برداریم.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات صادقانه دولتمردان به مردم است.
مؤمن نسب افزود: دولت با هر گرایشی که باشد چه اصولگرا و چه اصلاح طلب، باید هدف اش خدمات دهی به مردم باشد.
وی با بیان اینکه اصلاح طلب هستم و به اصلاح طلبی خود افتخار می کنم، گفت: در پیگری امور مردم گرایش را لحاظ نمی کنم و رضایت خدا ملاک کار است.
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب دستگاهای اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی، ابراز کرد: این جشنواره با نظارت مدیریت ارشد استان جناب استاندار صورت گرفت.
مومن نسب تصریح کرد: برتر شدن برخی دستگاه های اجرایی نشان دهنده کار تیمی و هنر مدیریت است.
وی گفت: میراث فرهنگی عملکرد خوبی داشت و خوشبختانه تلاش کارشناسان ومدیریت این دستگاه به خوبی نتیجه داد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیکار
Iran, Islamic Republic of
این اتفاق برای آخرین بار اتفاق افتاد یعنی میراث با این کارش برای همیشه جزء دستگاههای آخری خواهد بود.
دکتر ایرجی جهان آبادی
Iran, Islamic Republic of
از یاران حاج زارعی تقدیر کردن خخخخخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1