تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۷۰۷۱۷

هشدار «حاج عدل»به شورای شهر دهدشت

۴
۰
کبنا ؛آیین افتتاحیه سالن یکهزار و ۲۰۰ نفری ورزشی دهدشتبا حضور نماینده کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسوولان برگزار شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: اگر اعضای شورای شهر وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شوند، مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.
به گزارش کبنا، عدل هاشمی‌پور ظهر امروز در حاشیه افتتاح سالن ورزشی دهدشت گریزی به وضعیت شورای شهر و گمانه‌زنی‌های انتخاب شهردار زد و اظهار داشت: اولین بار است زبان باز می‌کنم و از برادران شورای شهر درخواست دارم.
هاشمی‌پور، تصریح کرد: رئیس و اعضای شورای شهر به داد دهدشت برسید، فرصت‌ها زود گذرند و مسؤولیت‌ها به سرعت می‌گذرد.
وی، با بیان اینکه مبلمان شهری دهدشت فرسوده و معیوب است، بیان کرد: اعضای شورای شهر فارغ از مسایل جناحی، باندبازی و طایفه‌گری به رفع مشکلات شهر کمک کنند.
هاشمی‌پور، افزود: اگر شورای شهر وارد بازی جناحی و مسایل حاشیه شد مطمئناً سرنوشت شهر بدتر از دوره گذشته خواهد شد و مردم به شورا اعتماد نخواهند کرد.
وی، تأکید کرد: برای رضای خدا تصمیم بگیرید و از هیچ قدرتی جز خداوند نترسید، منافع مردم و شهر را در نظر بگیرید بنده هم تمام قد پشتیبان شما خواهم بود.
 

راه‌اندازی زمین ورزشی در ۳۰۰ روستای بالای ۵۰ خانوار کهگیلویه و بویراحمد
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری ۳۰۰ زمین ورزشی در روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان راه‌اندازی خواهد شد.


پژمان نیک اقبالی در این آئین با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح استان اظهار داشت: این پروژه‌ها به همت و رقابت مجمع نمایندگان استان برای گرفتن اعتبارات خارج  روال عادی بود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مصوب شده بود بر اساس تفاهم نامه بین وزارت ورزش، بنیاد مسکن و استانداری،در ۳۰۰ روستای بالای ۵۰ خانوار زمین ورزشی احداث شود.

نیک اقبالی، خاطرنشان کرد: از محل ماده ۹۴ و ۲۷ صدم درصد سهم ورزش از بودجه، ۲۷ میلیارد تومان برای ورزش استان در نظر گرفته شده و پروژه‌ها مشخص است.

وی، با اشاره به سفر هیئت دولت به استان، گفت: در این سفر هم توجه خوبی به حوزه ورزش شده است.

این مسؤول، بیان کرد: همه این اقدامات برای شکوفایی استعدادهای ورزشی و ارتقای جایگاه استان رد سکوهای قهرمانی در عرصه بین‌المللی است.

همچنین سید محمدتقی علوی در این مراسم به توجه دولت در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: برای توسعه ورزش همگانی در همه نقاط استان کارهای خوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه، افزود: سالن چند منظوره یکهزار و ۲۰۰ نفری ورزشی دهدشت از جمله پروژه‌ها است که با زیر بنای ۲ هزار متر مربع و اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است.

وی، راه‌اندازی این سالن را گام مهمی در میزبانی مسابقات ورزشی دانست و ادامه داد: ورزشکاران کهگیلویه طی روزهای اخیر به مقام و سکوهای قهرمانی در مسابقات ملی و فراملی دست یافتند.

نام شما

آدرس ايميل شما

مكانيك خودرو
Iran, Islamic Republic of
چند چندى با خودت جناب نماینده
چه فرقی ایکنه
Iran, Islamic Republic of
ای مردم بی کم گسنه چطور ایخیت بدوین. و جی زمین ورزشی یه کارگاهی یه کارخونی بیاریت. اخ تا قیومت
Iran, Islamic Republic of
اخ من جونم سی سردار هاشمی.........واقعا از خدا بترسید....
راي مردم
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
سخنی چند با اقای مهندس هاشمی که چند وقتی است ایشان با ارا مردم به عنوان نماینده شهرستان برگزیده شده است سوالی که یرای ما پیش آمده که چینش نیروها در شهرستان در اختیار طیفی میباشد که خود کاندید در انتخابات داشت چرا مردم به او رای ندادند اقای مهندس هاشمی ما به شما و اصولی و مدیریتی که فکر میکردیم در این شهرستان پیاده میکنید به شما رای دادیم اگر قرار بود طیف دیگری چینش نیروهایت را انجام بدهد به نظر شما چرا ما به حضرتعالی رای دادیم ایا فکر نمیکنی بر خلاف انتظار رای مردم باشد ؟؟؟؟؟/
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1