تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۷۰۶۹۵

شورای شهر دهدشت راه رفته دوره چهارم را نرود

۰
کبنا ؛ 
مسعود علوی تبار
شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به زودی شاهد دستخوش تغییرات گسترده ای شهرداری دهدشت خواهیم بود که صد البته بوی برخی رفتارهای ناصحیح در آن بی تأثیر نیست.
یکی از نهادهایی که مشتری‌های پروپاقرصی دارد، شهرداری دهدشت است. نهادی که از ماه های گذشته دست های پشت پرده سعی بر آن دارند تا نیروی خود را به عنوان شهردار به آن تعرفه کنند.
این اولین بار نیست که این نهاد مورد طمع برخی از اعضای شورای شهر دهدشت قرار می‌گیرد. شورای چهارم نمونه بارز این رفتارهای دور از شأن بوده است. شهرداری به دلیل داشتن پیمانکاری‌های آنچنانی و عدم نظارت صحیح برآن، به شدت مورد توجه برخی از اعضای شورای شهر که در در پنجمین دوره این پارلمان حضور دارند، قرار دارد.
این افراد تلاش می‌کنند تا از این طریق بتوانند کمی خود را بالا بکشند. شاید اگر فضا سازی های چند هفته گذشته را مرتبط با این اعضا بدانیم سخنی به گزاف نگفته‌ایم.
جالب اینکه یکی از افراد پشت پرده ای که نگاه ویژه ای به این نهاد دارد و در هر کوی و برزن مدعی می‌باشد، این بار سعی دارد تا با کنار گذاشتن نیروی‌های ارزشی یکی از نیروهای خود را بر مسند این نهاد بنشاند.
قطعاً اعضای شورای شهر دهدشت مخصوصاً عضوی که ارزش مداری را سرلوحه کار خود می‌داند، به خوبی باید بدانند برخی ناصحیح همانند تبانی بر سر نیروها، در راستای اخلاق مداری نیست، مردم به خوبی تحرکات آن‌ها را رصد می‌کنند قربانی کردن دیگران برای نگه داشتن قدرت چیزی نیست که قابل گذشت باشد.
مشکلات مالی شهرداری در این مدت و نزدیکی زمان انتخاباب شهردار، وسوسه تابو شدن برای برخی از اعضای شورا را به همراه داشته است.
جلسات شبانه در آستانه انتخاب شهردار با برخی افراد، رؤیایی‌ترین شکل این داستان است که البته به راحتی با افشای حقایق می‌شکند.
روی صحبت ما با برخی از اعضایی است که همواره به دنبال ماهیگیری از آب‌های گل آلود هستند و با بازی گرفتن مردم، در جهت مطامع خود گام بر می‌دارند.
به عنوان مثال در بحث انتخاب سرپرست همان عضوی که اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار داده با انتخاب دو گزینه که وابستگی نسبی با ایشان داشت قصد داشت شهرداری را در دست اقوام و بستگان خود نگه دارد.
ابتدا با همسو شدن با سه تا از اعضای شورا سرپرست را از چنگ رقیب خارج و گزینه خود را به کرسی نشاندند.
در اقدام دوم انتخاب شهردار را نیز خود وی مدیریت نموده و اینبار با همکاری طیف مخالف گزینه‌ی سیاسی خود را تحمیل نموده و به قولی دو سر چوب را در دست دارد.
شیوه ای که در شورای چهارم نیز انجام شد.
در آنسوی ماجرا نیز گروه مخالف طیف انتخاب شهردار سیاسی به دنبال شهردار طایفه ای هستند. طیفی که سرپرست را از خودشان میخواستندو این بار نیز شهردار را از طایفه‌ی خود می‌خواهند. تا ثابت شود که این طیف نیز وامدار طایفه هستند.
انروز ما با دو طیف خطرناک موجه هستیم.
۱-طیف وامدار طایفه
۲-طیف واندار جناح
به راستی ارزش مداری اینگونه است که نیروهای توانمندی که نه طایفه ای بزرگی دارند و نه جریان سیاسی پشت آن‌ها هست باید در خانه بنشینند و افراد بی نام و نشان به دلیل داشتن دو نفر هم طایفه ای یا داشتن چهارنفر هم خط سیاسی برای کرسی شهرداری بجنگند.
چگونه می‌توانید در لباس ارزش مداری به ارزش و نیروهای ارزشی پشت نمایید؟
 
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1