تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۷۰۶۹۰

پایان چالش بزرگ باشت! امشب شهردار جدید باشت معرفی می‌شود!

۸
۰
کبنا ؛ 
حال دیگر بیشتر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد از تب و تاب انتخاب شهردار افتاده‌اند و چیزی به پایان این چالش باقی نمانده است، شورای شهر دوگنبدان با وجود کشمکش و تنش‌های بی‌سابقه‌ای در جریان انتخاب هیئت رئیسه و اختلافات شدید طی اقدامی که پیش‌بینی می‌شد با اجماع کامل علی‌محمد آقایی و مسعود ظفری را به عنوان سرپرست شهرداری و شهردار دوگنبدان انتخاب کردند تا به نوعی با تعامل اجباری هم که شده فضای شورا را از تنش‌های موجود و رسانه‌های که این روزها خوراک خبری‌شان حواشی شوراها شده تلطیف کنند.
به هر حال انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر دوگنبدان و در پی آن انتخاب شهردار علیرغم پیش‌بینی‌ها با چرخش ۱۸۰ درجه‌ای مسلم کرمی اصولگرا با یک رای بیشتر به کام اصلاح‌طلبان شد و آنها با همین تک رای طلایی تمامی پست‌های مهم شورا و شهرداری را از آن خود کردند تا بسیاری از تحلیل‌گران سیاسی اتفاقات عجیب و غریب شورای دوگنبدان را به بهارستان و نگاه تاجگردون وصل کنند.
داستان دوگنبدان تمام شد و اصلاح‌طلبان موفق شدند پس از سال‌ها ساختمان رویایی سفید شهرداری دوگنبدان را به تسخیر خود بیاوردند و یکی از معدود مهره‌های غیرهم‌سوی خود را از پازل مدیریت سیاسی گچساران حذف کنند.
داستان دوگنبدان تمام شد و اصلاح‌طلبان نفس راحتی کشیدند اما ماجرای انتخاب شهردار در باشت کماکان معطل مانده و پیچیده باقی مانده است و به نظر می‌رسد باشت دقیقا نقطه معکوس دوگنبدان شده است.
داستان باشت به هیچ عنوان مورد خوشایند اصلاح‌طلبان نیست و آنها را بسیار نگران کرده است. رایزنی‌های زیاد اصلاح‌طلبان در باشت برای کسب مدیریت شهرداری باشت با وجود یک رای کمتر نسبت به ۳ عضو مصمم اصولگرای شورای باشت تاکنون به هیچ نتیجه نرسیده است و لطف‌الله موسوی گزینه اول شهرداری باشت آنها را آزار داده است تا حدی که آنها در نخستین جلسه انتخاب هئیت رئیسه و شهرداری باشت حضور نیافتند تا رسانه‌ها هم به این واکنش نشان داده و بنویسند:
جلسه امروز شورای اسلامی شهر باشت با موضوع انتخاب سرپرستی و هیئت رئیسه شورای باشت در پی عدم حضور ۲ عضو اصلاح طلب محمد جعفر نجاتی و ابراهیم ظفری برگزار نشد.
در این نشست ۳ عضو اصولگرای شورای باشت؛ نادر گرامی،حبیب الله احمدی و بهادر دارسنج حضور داشتند اما با عدم شرکت دو عضو اصلاح طلب این نشست کنسل شد.
در همین راستا اعضای حاضر در نشست امروز شورای باشت طی نامه ای از فرماندار باشت خواستند تا در جلسه آینده شورا شرکت کرده و یا در این نشست از اعضای علی البدل استفاده شود.
بسیاری معتقدند با ناامیدی اصلاح‌طلبان در فتح شهرداری باشت، تنها کورسوی آنها سخنان اخیر تاج‌گردون در باشت در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت است جای که او در لفافه و غیرمستقیم با تعریف و تمجید از برازنده شهردار کنونی باشت به نوعی با شهردار شدن موسوی مخالفت کرده است و تاجگردون در بخشی از سخنانش گفت: ( درخواستی از شورای محترم شهر باشت دارم حتما باتدبیر عمل کنند و در دور قبل که شهردار خوب وارزشمند باشت که حتما من نمره بالاتر از ۱۸ به ایشان می‌دهم به خاطر کار خوب وبی سروصدا و بی‌آلایش و بی‌حاشیه زحمت بی سر و صدا که کشیده است و نمره بسیار عالی به ایشان می‌دهم و اگر شورا هم تمایل نداشت ایشان را انتخاب کند حق شورا است و نه شهردار ونه بنده ونه هیچ کس دیگر نباید ناراحت شود وحق قانونی شوراست که انتخاب کند و هیچ چیز از شهردار کم نمیکند ).
شورای باشت مصمم بر انتخاب گزینه نخست خود یعنی لطف‌الله موسوی است و هیچ اهرمی نتوانسته تاکنون بر استقلال رای اعضای اصولگرای شورای باشت تاثیر بگذارد و بالاخره تلکیف چالش بزرگ باشت تا امشب مشخص می‌شود و فردا همه چیز تمام شده است.(خبرآورن)
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
شهردار باشد به سفارش تاجگردون انتخاب شده ایشان در تمام امور دخالت میکنه
باشت وباوی
Iran, Islamic Republic of
طیف اصولگرا اول فکر کنید بعد شهردار انتخاب کنید
حیفم سی شهری که بایر شوراش بو
مه وطن
Iran, Islamic Republic of
وای بر مردم باشت با این شورا واین شهردارهایی که انتخاب میکنند. باید ازاین شهر رفت
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر کرامت هاشمی عنا واقعا هم مدرک برنامه ریزی شهری دارد هم استاد دانشگاه هست و هم جوان خوب وشایسته ای هست بعنوان یک باوی ،نظرم را پیشنهاد دادم چراکه شایستگی انرادارد ،با احترام بنظر شورای محترم شهر وبا احترام به جناب لطف الله موسوی
افسوس که با صداقت بدون از هرگونه تعصب خطی باندی جناحی وقومی رای دادم خیلی هم فعالییت کردم برای قبولی دو سه نفر که خیلی از آنها اعتماد داشتم که در انتخاب شهردار نهایت دقت وتلاش واستقلال فکری وقومی وقبیله ای شهردار انتخاب می کنند ولی متا سفانه این آقایان در آن حد واندازه نیستند ضعیف ترین ادمها انتخاب شدند ولی ان شاء الله شب دراز وقلندر بیدار اگر خدا یار داد باز هم چشم بهم زدنی می گذرد روسیاهی به زغال می ماند
Iran, Islamic Republic of
وای که نمیدونستم که بردارم این همه دشمن داره اخ خخخخخخخخخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید از روی تعصب و طایفه گرایی شهردار انتخاب بشه... توی این شهر جوانان شایسته و متخصصی وجود داره که واقعا شایسه شهردار شدن هستن... ما باشتی ها واقعا قدر نشناسیم... نمونه ای از این جوانان موفق باشتی آقای دکتر محمد نوری ده بزرگ هستن... ایشون دارای تحصیلات دکترای تخصصی برنامه ریزی شهری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و استاد دانشگاه آزاد تهران هست... ایشان نویسنده و پژوهشگر برتر کشور توی زمینه شهرسازی و برنامه ریزی شهری هستن. پیدا کنید این افراد سایسته را...
سعید
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1