تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۲۷۰۶۲۷

پاسخی به مطلب؛ «موحد و چینش نیروها در عرصه شطرنج کهگیلویه بزرگ!» / افراد توانمند محو نشوند

۱
۰
کبنا ؛فرهنگی چرام
همکار دیروز:
در پی یادداشتی تحت عنوان موحد و چینش نیروها در عرصه شطرنج کهگیلویه بزرگ به قلم سید قربانعلی موسوی شیرازی یکی از همکاران سابق وی و از حامیان حزب جوابیه ای صادر کردند که عینا منتشر می گردد:
افراد توانمند را از نقشه خدمت به مردم محو نکنیم
باسمه تعالی
ازقیاسش خنده آمد خلق را
مطلبی را از دوست عزیزم جناب قربانعلی موسوی در سایت وزین کبنا نیوز خواندم[کلیک کنید] که برآیم به سبب سابقه تاریخی زیبا و جالب! !!! بود. من و جناب موسوی عزیز هر دو سابقه حضور در حزب جمهوری اسلامی را داریم. من هنوز هم به عنوان برگ افتخار سیاسی زندگی خویش به آن مباهات می ورزم. یادم هست که من وجناب موسوی در طراحی پوستر کاندیدای حزب خیلی تلاش و همکاری نمودیم. و در انتخابات های ادوار بعدش هم همینطور. وهنوز هم نماد طراحی جناب موسوی در اذهان من وهمسالان من کاملا مشهود و مجسم هست. ویقنا هر دو هم از امتیازات آن دوره بی نصیب نبودیم. اما حالا جناب موسوی کاملا دچار دگردیسی سیاسی وفکری شده است برآیم قشنگ است. اما ذکر چند نکته:۱-اولا دولت جناب روحانی تحت شعار اعتدال بوده و ربطی به اصلاح طلبان و اصولگرایان ندارد. این که اصلاح طلبان از سر ناچاری خود را به آن وصله زده اند جای سخنش جداگانه است.۲-انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیشتر تحت تاثیر متغیر های مختلف از جمله مسائل فکری-قومیتی-شخصیتی وسایر شاخص ها هست. جناب موسوی عزیز در انتخابات مجلس همین دوره یادتان نرفته است که با وجود حضور کاندیدای اصلاح طلبان جناب دکتر کامرانی اما جناب استاد منطقیان مراد جنابعالی عملاً به خاطر مسایل قومیتی از کاندیدای اصولگرایان جناب هاشمی حمایت کرد. این که فردی ممکن است زمانی به جناب موحد یا شخص دیگری رای داده باشد جرمی برای گرفتن مسئولیت در دولت روحانی نبوده و نیست.
حداقل نیمی از وزرای دولت روحانی اصولگرا هستند. جناب موسوی سعی کنیم سیاست را با نگاه هنرمندانه در جامعه طراحی کنیم. وبدون دلیل افراد توانمند را از نقشه زیبای عشق به خدمت محو نکنیم. ممکن نیست فردا چگونه بیندیشیم.
فرهنگی چرام
نام شما

آدرس ايميل شما

مهران
Iran, Islamic Republic of
"من و جناب موسوی عزیز هر دو سابقه حضور در حزب جمهوری اسلامی را داریم. من هنوز هم به عنوان برگ افتخار سیاسی زندگی خویش به آن مباهات می ورزم"
خدا کند شما به انتخاب نجفی افتخار نکنید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1