تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۲۷۰۵۴۶

شهرداری دهدشت قربانی تمامیت خواهی

۷
۰
کبنا ؛ 
حامد اسکندری
۳۰ خرداد درست یک روز بعد از انتخابات شورای شهر؛ رسانه‌ها  از جریان زیرپوستی خبر دادند که به مانند ۴ سال گذشته تلاش دارد (الف) را شهردار دهدشت کند. در  راس این جریان فشار یکی از سران  اصلاحات کهگیلویه است. شخصی که خیلی از ناکامی‌های جریان اصلاحات در ۲۰ سال گذشته معلول و محصول عملکرد ایشان  می‌باشد. عملکردی که باعث شد که جریان اصلاحات عملاً به دو شقه تقسیم شود و هر بار ترکش‌های این تمامیت خواهی اصلاحات کهگیلویه را بیشتر به عقب می راند. در تازه‌ترین ضربه‌ها باز هم جریان اصلاحات از آن پاشنه‌ی آشیل ضربه می‌خورد. اصرار عجیب و فشار عجیب تر برای شهردار شدن (الف) از طرف این بزرگ اصلاح طلب باعث فاصله گرفتن هر چه بیشتر مردم از جریان اصلاح طلبی شده است. جریان اصلاح طلبی کهگیلویه اشخاص  توانمند، فرهیخته، دارای تحصیلات بالا و تخصصی مرتبط با شهرداری بسیاری دارد اما مثل اینکه درب برای این سفید موی اصلاحات همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد. تاکید بر این شخص چیزی جز تمامیت خواهی و لجبازی سیاسی با بدنه‌ی اصلاحات نبوده و نیست. اصرار بر شخصی که هیچ گونه تخصص و سابقه و سواد مرتبط با شهرداری ندارد چیزی جز قربانی کردن دهدشت نیمه جان ندارد. تاسف باید خورد به کسانی که دهدشت را قربانی مطامع سیاسی خود می‌کنند و علی رغم شعارهای دهدشت دوستی وقتی به مرحله‌ی عمل رسید دهدشت را در بزنگاه انتخاب قربانی کردند. اعضای شورایی که با احساسات و شرافت یک شهر بازی کردند و در نمایشی مضحک و تهوع آور که چیزی جز پراکندن بذر نفرت و کینه از اصلاحات ندارد تعدادی را جهت ارائه برنامه دعوت کردند و اما در نهایت همانند صبح ۳۰ خرداد تسلیم خواسته آن شدند و تلاش دارند این نمایش مضحک را موجه جلوه دهند اما همین تلاش برای موجه جلوه دادن و زدن نقاب قانون مداری از اصل کار هم بدتر وناخوشایند تر است. شهروندانی که لحظه شماری برای پایان دوران چهارم می‌کردند حالا ناامید گونه منتظر مهاجرت همین تعداد اندک شهروندان باقی مانده هستند تا شهری تخلیه شود. دهدشت قربانی تفکر شهروندان آگاهش شده. شهروندانی که در پی انداختن طرحی نو بودند اما کلاه گشادی به جای جامه‌ی فاخر بر سرشان نهادند و با اسم تفکر اصلاح طلبی دهدشت عزیز و مظلوم را به مسلخ بردند تا (الف) شهردار شود و اعضای شورا  ... بمانند.  داستانی تراژیک که از فرط تهوع آور بودن شبیه کمدی شده است. شهری نابود شود تا شخصی راضی شود و شورایی که اراده‌ی انتخاب ندارند و عروسک خیمه شب بازی کسانی شدند که خودشان سالهاست اصلاحات کهگیلویه را قربانی مطامع خود می کتتد. دهدشت عزیز متاسفیم که بعضی با انتخاب خودشان سرطان بدخیمی را که سالهاست گرفتارش شدی را تقویت کردند و مرگت را تسریع کردند. دهدشت عزیز آن کس که حقیقت را نمی‌داند ابله است آما آنکس که می‌داند و پنهانش می‌کند؛ جنایت کار. به قول سیمین بهبهانی شهر خواب الود را بیدار می‌خواهد چه کار؟ رازهای پشت پرده یک به یک شد بر ملا؛ پرده‌ی بی پرده را اسرار می‌خواهد چیکار!!!!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
براى شما همان امثال. بهتر است
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف باید خورد ب حال شهرم دهدشت اقای منطقیان چی از جون این شهر میخوای ...اخه یکی نیست بگه کارمند اب چ تخصصی داره ک بخواد شهردار بشه ؟
تلنگر به اعضای موافق آقای ( الف ، ب )
Iran, Islamic Republic of
با سلام ، با تمام احترامی که برای این سپید موی اصلاحات دارم ولی باید اعتراف کنم که واقعا دارند به اشتباه و بر سر تمامیت خواهی پوچ و بیهوده کالبد نیمه جان اصلاحات کهگیلویه بزرگ را در تمامی عرصه ها به سمت و سوی نابودی و ناامیدی میکشانند ، پس اعضای محترم شورای شهر خود را بازیچه ی قول و قرارهای این سپید موی اصلاحات قرار ندهید چون فردای روزگار شما مسئول و پاسخگوی اعمالتان باید باشید ، با احترم مجدد
جوان
Iran, Islamic Republic of
ببین چه بیجان است این شهر که یک نیمه جان اینچنین بر سرش می آورد
شهر عشق
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم باید سوخت جریان شویم یا میزان سوختی است که برای خدمت به شما در ماشین می ریزیم
شهر عشق
Iran, Islamic Republic of
به یک ماشین مدل بالای شاسی بلند نیاز داریم متعاقبا...خواهد شد
همولایتی
Iran, Islamic Republic of
واتفعا باید تاسف بخوریم به حال شهر وشهرداری وشورای شهر اگه آقای الف بشه شهردار
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1