تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : ۲۷۰۵۰۰

حاشیه ها و تصاویر هفته دولت در شهرستان چرام

۱
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از چرام,صبح امروز برنامه های افتتاحی و کلنگ زنی پروژه ها در شهرستان چرام با حضور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی,حاج فتاح محمدی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ,مدیران کل ,سرپرست فرمانداری چرام و مدیران شهرستانی آغاز شد.
*آغاز مراسم و استقبال رسمی از میهمانان در محل راهدارخانه جوخانه و با خواندن دکلمه ای توسط یک از دختران خردسال بخش سرفاریاب آغاز شد.

*حرکت به سمت منطقه گردشگری و زیبای طسوج برای افتتاح برق چندین روستا آغاز شد چیزی که در این بین مشاهده می شد تلاش بنیاد مسکن برای تکمیل جاده این منطقه که قسمتی از آن آسفالت و بخش دیگری در حال زیرسازی بود.
*آئین افتتاحیه پروژه های هفته دولت در دورترین و البته خوش آب و هواترین بخش مرکزی چرام یعنی افتتاح برق رسانی به روستاهای این قسمت آغاز شد.

*حاج عدل هاشمی پور در هنگام افتتاح برق روستاهای طسوج از مهندس تابش نژاد مدیر برق شهرستان چرام به عنوان مدیر پیگیر و پای کار بدون حاشیه نام برد .
*انتقاد کشاورزان طسوج از بی توجهی جهادکشاورزی برای احداث و تکمیل کانال آبیاری و کمک جستن از نماینده که وی دستور پیگیری آن را از مدیرکل جهاد خواستار شد.
*یکی از کشاورزان و ساکنان طسوج به فتاح محمدی ماشین خود را نشان داد که به علت بی آبی مجبور است برای آب شرب با بشکه های آب از جاهای دیگر تهیه کند.

*افتتاحیه بعدی در منطقه طسوج طرح پرورش ماهی قزل آلا بود که توسط بخش خصوصی و با اعتبار ۴۵۰میلیون تومان با اشتغالزایی ۴نفر انجام شد.
 

*بررسی عملیات اجرایی. اصلاح پیچ های جاده آب حیات و سادات توسط حاج عدل هاشمی و معاون استاندار برای تسریع و توصیه های لازم به مجریان این پروژه

*ادای احترام به شهدای سرفاریاب و غبارروبی گلزار شهدا در این شهر توسط نماینده و مدیران استانی و شهرستانی در هفته دولت چرام

*افتتاح پروژه تعمیر و روکش آسفالت و خط کشی جاده سرفاریاب و سادات توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چرام و همچنین مکان مناسب افتتاحیه در کنار امامزاده اسماعیل(ع) و صحبت های مهم حوزه راه از زبان نماینده و نمره دهی هاشمی به دو مدیرکل

*نماینده شهرستان های چهارگانه هنگام افتتاح پروژه های راهداری گفت:حوزه راه را خوب می شناسم مدیر باید نترس و عرضه داشته باشد و به عنوان نماینده مردم نمره خوبی به راهداری استان می دهم اما به اداره کل راه و شهرسازی نمره زیر ۱۰می دهم که با این حساب علیمردانی در شهریورماه تجدید شد.

*بخشدار خوش بیان و شیک پوش سرفاریاب در سخنان کوتاهی بیان کرد هدفم از صحبت فقط تقدیر از راهداران زحمت کشی است که دیده نمی شوند

*مهندس خوان پایه مدیرکل حمل و نقل جاده ای استان که از طرف نماینده کهگیلویه و چرام نمره قبولی گرفته بود در سخنانی اعلام کرد در محور سادات و سرفاریاب در ۵ماه گذشته ۶۰۰هزار وسیله نقلیه از این محور تردد کردند.
خوانپایه با گلایه از تقسیم بودجه استانی و عدم توجه به حوزه راهداری گفت:موقع تقسیم غنائم راهداری نادیده گرفته می شود.

*حاج عدل هاشمی پور با انتقاد از وضعیت جاده های حوزه انتخابیه اش گفت:به آخوندی وزیر راه گفتم باید به حوزه انتخابیه ام بیایی تا ببینی وضعیت چگونه است.
هاشمی پوز از اخذ مجوز اورژانس هوایی از وزیر بهداشت و همچنین اخذ مجوز فرودگاه اختصاصی نه مسافربری در کنار پتروشیمی دهدشت خبرداد.
*کلنگ زنی جاده تنگ پیرزال به بیدک از دیگر پروژه های هفته دولت چرام بود نکته جالب اینکه نه از مدیرکل راه خبری بود و نه اداره راه چرام مدیر دارد .
هاشمی پور هنگام کلنگ زنی با طنز و اشاره به تصویری کلنگ زنی که در فضای مجازی وجود دارد همراه با معاون استاندار کلنگ زنی این جاده را انجام داد.

*داریوش پاداش در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام جزئیات پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی ضمن معذرت خواهی از مردم شریف چرام گفت:به علت اینکه پروژه تصفیه خانه ی فاضلاب شهری چرام و مسکن مهر زیرساخت های لازم برای کلنگ زنی و افتتاحیه را نداشت از برنامه خارج شدند.

*حضور کاروان دولت در شهر چرام و افتتاح یکی از دیگر پروژه های کاهش تلفات برق و حضور امام جمعه شهر در این افتتاحیه و درخواست ایشان از نماینده و مدیرعامل برق استان جهت کاهش تعرفه برق چرام با توجه به گرمای زیاد و بالابودن فیش های برق و فشار به اقشارآسیب پذیر
مهندس هاشمی پور با اشاره به پیگیری های قبلی گفت در تلاش هستیم با جلب نظر کارشناسان و ارائه مستندات چرام و کهگیلویه را هر دو مثل لنده و بهمئی تعرفه برق آنها را کاهش دهیم.
راهزادی مدیرعامل برق استان در این خصوص گفت حکایت ما مثل مغازه داری است که نمی توانیم ارزان بفروشیم .


*از کارهای خوب دلتمردان در هفته دولت سرکشی از خانواده شهدا بود که در چرام به نمایندگی از یک مادر شهید و پدرشهید در چرام و روستای شیرازی دیدار کردند



*افتتاح یک طرح زنبوداری و از طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) در روستای شیرازی چرام با حضور نماینده مجلس ,معاون استاندار ومحبی مدیرکل کمیته امداد از دیگر برنامه های هفته دولت بود که به نمایندگی از سایر طرح های کمیته امداد افتتاح شد

*دیدار حاج عدل هاشمی پور نماینده مردم چرام و مهندس نوری زاده شهردار جدید چرام ,هاشمی پور را به خاطرات شهرداری خودش در مسجد سلیمان برد و با بیان شرایط سخت آن روز و روحیه دادن به نیروهایش با ذکر چند مثال گفت:در آن دوران سخت پروژه ها را فعال کردم علیرغم بدهی و معوق شدن حقوق پرسنل و بعداز آن به تهران رفتم و از مرحوم هاشمی رفسنجانی کمک ۵۰۰میلیونی برای شهرداری مسجد سلیمان گرفتم.
وی خطاب به نوری زاده گفت در گذشته شهرداری غرق نشو و با جرات و جسارت کارکن و همه شهرداران بدهکار هستند پس پای کار باش ما هم کمک می کنیم و روش های جذب بودجه را بهش یادآوری کرد.
شهردار چرام در این دیدار گفت علیرغم اینکه شهرداری بدهی زیادی دارد اما با صحبت های روحیه بخش نماینده محترم مجلس امیدوار شدم و از وی هاشمی پور تشکر کرد.
هاشمی پور خطاب به نوری زاده شهردار چرام بیان کرد شنیدم روحیه کاری و پیگیری ات مثل خودم هست.

*اما در این سفر یک نکته جالب بود و آن هم از ابتدای حرکت در جاده طسوج ,جوان موتورسواری بود که در میان ماشین های این کاروان به سرعت خود را به ماشین نماینده می رساند این جوان سمج و تحصیلکرده در تمامی مدت افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها سایه به سایه مدیران و نماینده می آمد که در نهایت هنگام استراحت وناهار نماینده و مدیران در چرام پوشه و مدارکی را به مهندس هاشمی پور نشان داد که متقاضی کار بود .
نماینده هم به چندتا از مدیران کل که همراه وی بود با توجه به وضعیت این جوان با حالت شوخی به مدیران گفت ببینم کدام یک از مدیران تدبیر و امید برای این جوان کاری می کنند که در نهایت هاشمی پور با بررسی پرونده و همچنین شنیدن صحبت های این جوان با دستور نامه ای به وی توصیه کرد این هفته به تهران بیاید و به جایی که معرفی می کنم برو و حتی اگر یک ماه در تهران بخوابی پیگیر باش که با صحبت های نماینده این جوان با خوشحالی راهی خانه شد.
حاج عدل هاشمی پور در پایان سفر خود چرام را به مقصد شهرستان بهمئی ترک کرد.

گزارش و عکس:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رحیمی نیا، مرد تلاش و پشتکار،
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1