تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۲۷۰۳۸۸

رای عدم اعتماد به «بیطرف» را سیاسی نکنید/ چرا «بیطرف» رای نیاورد؟

۰
کبنا ؛غلام‌رضا تاجگردون
جهت استحضار دوستان عزیز اصلاح‌طلبم و آنانی که این روزها در خصوص رأی جناب مهندس بی‌طرف اظهارنظر می‌فرمایند وسعی به حاشیه‌سازی در این زمینه‌دارند:
اول: به‌عنوان یک اصلاح‌طلب که اصلاح‌طلبی خودم را اعتقادی کسب کرده‌ام و نه عاریتی به همراه دیگر نمایندگان عزیزی که این روزها مورد هجمه قرارگرفته‌اند من‌جمله جناب نعمتی دوست داشتیم مهندس بی‌طرف رأی بیاورند.
دوم: دوستان عزیزی که اظهارنظر می‌فرمایند، بدانند نمایندگان مردم در کنار نگاه سیاسی خودشان به ترکیب دولت و وزرا آن‌گونه نگاه می‌کنند که کدام‌یک می‌توانند مطالبات موکلینشان را پاسخ دهند و اگر کسی دیدگاهش مطابق منافع موکلینش نباشد قطعاً به او اعتماد نمی‌کند و رأی نمی‌دهد و به همین خاطر است که میگویند رأی اعتماد.
سوم: درست است در تهران و برخی مناطق یک لیست رأی میاورد ولی در شهرستان‌ها مردم عمدتاً به عملکرد نماینده رأی می‌دهند و به همین خاطر است مثلاً شخصی مثل حقیر هفتادوپنج درصد از مردم به او رأی می‌دهند و علیرغم اینکه مردم می‌دانند اصلاح‌طلبم ولی خیلی از اصولگرایان عزیز هم به خاطر منافع ملی و محلی رأی می‌دهند.
چهارم: جناب مهندس بی‌طرف چند نکته را با اعتقادی که داشتند در جلسات متعدد استانی و منطقه‌ای مطرح کردند که بدین دلیل نتوانست رأی لازم را کسب کند و اصلاً ربطی به اصلاح‌طلبی و غیره نداشت و به نظرم دوستان عزیز تسویه‌حساب با لیست امید را بگذارند وقت دیگری ایشان فرمودند:
۱. در انتقال آب سرچشمه‌های کارون به منطقه یزد و دیگر مناطق تعارف ندارم و انجام خواهیم داد و لذا قطعاً نمایندگان خوزستان و زاگرس به او رأی نخواهند داد.
۲. تلویحاً فرمودند چرا یزد و کرمان از دریا آب منتقل کنند خوزستان که به دریا نزدیک‌تر است.
۳. نتوانستند در جلسات و صحن علنی مسئله سد گتوند را خوب توجیه کند و نمایندگان قانع نشدند.
۴. در صحن علنی مسئله قم رود را به نحو بدی مطرح کرد و لرستان‌ها توجیه نشدند.
۵. علیرغم بیان برخی موضوعات عمده نمایندگان شمال نتوانستند قانع شوند که ایشان به دنبال انتقال آب البرز به کویر و سمنان نیست.
۶. ایشان چندین بار این جمله را فرمودند که من با اصرار آمدم و انگیزه ندارم و نمایندگان هم تمایل دارند وزیر انگیزه‌اش بالا باشد.
دوستان عزیزم اگر شما نماینده این خطه‌ها از سرزمین ایران بودید آیا به جناب مهندس بی‌طرف که دوست خوب و ارزشمند همه ماهاست رأی اعتماد می‌دادید. لطفاً امید و دکتر عارف عزیز را متهم نکنید و دوستانی هم که موضوع را می‌دانند فرار نکنند که من در این جلسه بودم یا نبودم. نه یک جلسه بلکه چندین جلسه با جناب مهندس بی‌طرف بود تا اقناعی به نتیجه برسیم.
نه او انسان کوچکی بود که بخواهد دروغ بگوید و بگذرد و نه نمایندگان انسان‌هایی هستند که بخواهند از منافع موکلینشان بگذرند. لطفاً این بحث را سیاسی نکنید و به حاشیه نکشید والسلام
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1