تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۲۷۰۳۵۲

نمره زیر ۱۰ حاج عدل به راه و شهرسازی استان/ نمره قبولی خوان‌پایه / مجوز فرودگاه اختصاصی در دهدشت (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان چرام گفت:باشناختی که از حوزه راهها دارم نمره قبولی به راهداری استان می دهم اما نمره راه و شهرسازی زیر ۱۰ است.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده شهرستان‌های چهارگانه و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی، پروژه احداث راه سرتنگ پیرزال به بیدک افتتاح شد.

عدل هاشمی‌پور با اشاره به مشخصات این پروژه، مبلغ اولیه آن را ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و اظهار داشت: طول پروژه ۷ کیلومتر از مرحله خاکبرداری تا آسفالت بوده که محل تامین اعتبار آن اعتبارات استانی است.

نماینده مردم شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ضمن تقدیر از اداره راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان داشت: با شناخت و آشنایی که از تمام پروژه‌ها و فعالیت‌ها دارم، نمره خوب و قابل قبولی به اداره راهداری و حمل و نقل خواهم داد اما نمره اداره راه و شهرسازی زیر ۱۰ است.


وی، افزود: مسؤولان، مسؤول دولت خاصی نیستند، بلکه مسؤول نظام جمهوری اسلامی هستند، بنابراین در انجام خدمات منطقه بندی نکنند.

سردار هاشمی پور در آئین افتتاحیه پروژه های راهداری شهرستان چرام به مناسبت هفته دولت گفت:مسائل اجرایی و نقدینگی در حوزه راه را خوب می فهم  و خبر از ته کیسه دارم ،خوشبختانه راهداری در حوزه انتخابیه بنده پاشنه کفش را کشید و در همه محورهای حوزه انتخابیه ام با جرات و جسارت کار می کنند.
وی بیان کرد:دلشان می خواهد تدبیر و امید باشد یا هر چیز دیگر مدیر باید عرضه داشته باشد و مردم به مدیران به عنوان مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نگاه می کنند بنابراین مدیر باید نترس باشد.
وی با انتقاد از اینکه چرا نباید یک کیلومتر آزاد راه داشته باشیم بیان کرد:تفاوت ما با چهار محال و بختیاری و لرستان چیست که آنها آزاد راه دتارند و ما به همین ۴متر جاده قانع هستیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:به آقای آخوندی وزیر راه راه گفتم باید بذارمت داخل ماشین  و از صدتا پیچ ببرمت تا بعه حوزه انتخابیه ام برسی و ببینی مردم چه مشکلاتی دارند.
وی تاکید کرد:هرجا بدبختیم و تو بدبختی ماندیم تقصیر خودمان است ،امروز وقتی می گویم فرودگاه اختصاصی مسخره می کنند بچهام نرفته سرکار ،تاکی باید در همین کمیته امداد بمانیم.
وی با انتقاد از وضعیت جاده های حوزه انتخابیه اش گفت:جاده سوق به ۱۱سال رسید و هنوز گرفتار آن هستیم ،بروید در شمال کشور تونل ۵کیلومتری ساخته شده ما نخواستیم و نرفتیم مطالبات درشت داشته باشیم.
سردار هاشمی پور در این آئین با تشکر از زحمات راه داری تصریح کرد:خدا کارها را می بیند تا جاده توسعه پیدا نکند ما توسعه پیدا نخوایم کرد.
وی افزود:فعلا مجوز اورژانس هوایبی را از وزیر بهداشت گرفتم و اگر قرار باشد یاسوج و گچساران داشته باشد چرا حوزه انتخابیه ما که پراکنده است نداشته باشد
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کسب مجوز فرودگاه در دهدشت گفت:خوشبختانه مجوز فرودگاه اختصاصی نه فرودگاه مسافری  را گرفتم و این فرودگاه در کنار پتروشیمی دهدشت و در زمینی به مساحت ۲۰کیلومتر است که بتوانم وزیران را مستقیم به حوزه انتخابیه بیاورم.
براساس این گزارش،امروز افتتاح پروژه های حوزه راهداری به مناسبت هفته هفته دولت و با حضور مسئولان استانی و نماینده مجلس و همچنین سرپرست فرمانداری و مدیران محلی انجام شد.

 

گزارش و عکس:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید به مهندس خان پایه
ایل نویی
Iran, Islamic Republic of
کی مهندس شده
ایل
Iran, Islamic Republic of
حاجی خوب اومدی اما اونجا چرا از امکانات استان های لر نشین گفتی همین استانهای لر هستن که منبع اب و نفت و گاز کشور هستن از مصرف کنندگان میگفتی تهران اصفهان یزد و.....میگفتی
...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تو این استان بعضی اقایون بالاخره حد و مرز خودشون و سلسله مراتب اداری رو رعایت بکنن تا ماهم بدونیم کی به کیه . مثلا رئیس دفتر نماینده و مدیر کل و بخشدار پائین نشستن بعد بعضی اقایون که جایگاهشون یه کارمند معمولیه راست راست تو جایگاه سلسله مراتب نشستن . البته این قبیل مسائل کم نیستن . بارها و بارها به چشمم دیدم دکتر پوزش بنده خدا تو خود دهدشت ردیف دوم سوم جلسات میشینه بعد معاونای استاندار که در سلسله مراتب مقامشون پایین تر از فرماندار هست توصف اول میشینن و انگار که نه انگار سیاست و دیپلماسی یه جزئیاتیم داره .
وزارت کشور
Iran, Islamic Republic of
واقعا عااااالی گفتی شماره ۳
کهزادی
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود برمدیر کل زحمت کش مهندس خوان پایه و مدیر راهداری مهندس نصیری


کهزادی
مكانيك خودرو
Iran, Islamic Republic of
عدل خو خُش من عمرش نمره بالاى ده نگرو
Iran, Islamic Republic of
سکته نکنی به خاطر امکانات گچساران
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1