تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۷۰۳۲۱

در دولت دوازدهم چه کسانی مدیران کهگیلویه و بویراحمد می‌شوند (+ اسامی و جداول)

۱۲۹
۰
کبنا ؛بعد از رأی ۲۴ میلیونی حسن روحانی و تشکیل کابینه دوازدهم و ثبیت تعداد زیادی از ورزا به نظر می‌رسد که دولت دوازدهم تصمیم ندارد تغییرات قابل توجهی در ترکیب مدیران و نمایندگان دولت در استان‌های کشور ایجاد کند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با تغییر کابینه و شکل‌گیری کابینه دوازدهم حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر تغییر مدیران ارشد استان در سطح جامعه وجود دارد.
نکاتی پیرامون جداول زیر؛
۱٫
موضوع تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاید مهم‌ترین بحثی است که این روزها یواشکی و گاهی هم به شکل رسانه‌ای در جامعه بر روی آن بحث، نقد و بررسی می‌شود. به طور کلی نارضایتی‌های نسبت به تیم مدیریتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هست و در بعضی مکان‌ها و وقت‌ها به این مسئله پرداخته می‌شود. برخی کارشناسان امور سیاسی می‌گویند در صورت ماندن خادمی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با مشکلات مدیریتی زیادی روبرو خواهد شد و افرادی هم بیان می‌کنند خادمی اگر بماند حتماً باید دست به تغییرات بزند چرا که این مطالبه و حق مردم است. لذا خادمی به اضافه تغییرات مورد استقبال جامعه خواهد گرفت.
تحلیل‌هایی هم نیروی «غیر بومی» را بهترین و محتمل ترین گزینه «استانداری» می‌دانند. چرا که عقیده‌ها بر این باورند غیربومی برای استانی همانند کهگیلویه و بویراحمد کارسازتر و مفیدتر باشند، با این وجود افرادی همانند؛ علی مندنی‌پور، سید باقر موسوی جهان آباد، خداداد غریب‌پور، حسن فیاضی(اصفهانی)، فتاح محمدی، دکتر اسماعیلی در کنار نام سید موسی خادمی به عنوان گزینه‌های اصلی سکانداری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح هستند.
۲.
اما موضوع معاونین استانداری کهگیلویه و بویراحمد کمی متفاوت‌تر نشان می‌دهد، انتقادهای زیادی به برخی از معاونین استاندار می‌شود، در حالی که هیچ‌گاه این افراد استدلال های خود را برای انتقاد از معاونین ارائه ندادند بلکه به طور کلی می‌گویند، فلانی خوب یا بد عمل کرده است.
با این وجود مجید محنایی که معاون امور هماهنگی اقتصادی را بر عهده دارد، توانست رضایت هوادران خود را کسب و مخالفانش را تا حدودی هم متقاعد کند که او می‌تواند هنوز به عنوان یکی از مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد در صحنه مدیریت استان حضور داشته باشد. در کنار مجید محنایی نام افرادی همانند؛ سید حشمت الله اکبریان-شاپور رمضانی-حاج رحیمی-اردوان ایزدپناه-وحید محمدی تبار برای معاونت امور هماهنگی اقتصادی مطرح می‌باشند. عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران اگر به مرکز استان بیاید کلید فرمانداری گچساران شاید به یکی از افراد زیر؛ سید ناصر رضایی، پورالحسینی، مرتضی سجادپور برسد. اما رحیمی گفته بود: تا تاجگردون و دولت تدبیر و امید بخواهند من در گچساران می‌مانم.
پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار است، او الان دیگر همه پروژه‌ها را به خوبی می‎‌شناسد و نقاط ضعف و قوت آنها را می‌داند، تلاش او در جلسات استانی برای (سامان دادن به پروژه‌ها)، همیشه از جلسات چالشی استان بود.
در کنار پژمان نیک‎اقبالی، اسامی، وحید روهنده-مکی علیزاده-هدایت اکبری-چنگیز هاشمی- جعفر گوهرگانی برای پذیرفتن معاونت عمرانی استانداری به گوش می‌خورد.
فتاح محمدی که نامش برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز مطرح است، به احتمال زیاد در جایگاه خود ابقا شود. برای معاونت سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نام‌های حجت‌الاسلام میرمحمدی، جلیل حسنی، هادی زارع پور، محمد کاظم نظری نیز این روزها مطرح شده‌ است. اگر هادی زارع پور به استانداری کهگیلویه و بویراحمد عزیمت کند، احتمال می‌رود مدیریت آموزش و پرورش استان را افرادی نظیر؛ اردشیر یاری‌پور، خسرو نظری، ظهیرالدین پورالحسینی، حجت هاشمی به دست بگیرند.
۳.
در دولت دوازدهم، «نوبخت» معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جایگاه خود ابقاء شد و به نظر می‌رسد که حسن روحانی رئیس جمهور از عملکرد این سازمان رضایت داشته است و به همین دلیل شاید، شاهد، تغییرات چندانی در سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی سراسر کشور نباشیم. اما در استان کهگیلویه و بویراحمد موضوع سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کمی فرق دارد، در جلسات گوناگون، برخی از فرمانداران، بخشداران  مدیران دستگاه‌های دولتی از وضعیت اعتبارات و بودجه‎های شهرستان و ادارات متبوع خود اعلام نارضایتی کرد‌ه‌اند، بعضی از نمایندگان استان از وضعیت این سازمان و نحوه توزیع اعتبارات رضایت ندارند، بطوریکه در آخرین جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور سه نماینده استان برگزار شد، بحث بر سر اعتبارات یک سوم و دو سوم نفت حاشیه‌هایی را به دنبال داشت، بکارگیری نیروهای بدون ضابطه و فامیلی و منطقه‌ای نیز در این سازمان همواره سوژه رسانه‌های استان می‌باشد. می‌گویند؛ در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هر کس با آقای رئیس قرابتی داشته به کار گرفته شده است. خیلی از کارشناسان می‌گویند، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از جاهای استراتژی استان به لحاظ مدیریت می‌باشد و به دلیل وجود اعتراضات نباید یک نیروی بومی در این پست قرار بگیرد.
۴.
به جزء بانک‌های کشاورزی، صنعت و معدن و صادرات که عملکرد خوبی در شاخص‌های همانند حمایت از رونق تولید داشتند، سایر بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد چندان نتوانستند به خوبی در حمایت از سرمایه‌گذاران و رونق واحدهای تولیدی در سطح استان ظاهر شوند. اعتراض‌های شدید سرمایه‌گذاران و مدیران عامل واحدهای تولیدی و مدیران ارشد استان نسبت به عملکرد بانک‌ها وجود دارد، لذا تغییرات مدیران این بانک‌ها احتمال بیشتری دارد.
اله داد محمدی از مدیران موفق در بانک کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که در جشنواره شهید رجایی نیز رتبه برتر را کسب کرد.
اسامی که در جداول زیر مشاهده می‌شود گزینه‌های احتمالی برای مسئولیت‌های مختلف در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد است که بدون شک این استان فرزندان شایسته زیادی دارد و امید می‌رود دولت بر اساس شایسته‌سالاری، تخصص و تعهد در انتخاب مدیران عمل کند.
۵٫
با راه‌اندازی سازمان استخدامی و اداری و سازمان ملی جوانان در استان کهگیلویه و بویراحمد دو مدیر به شورای اداری این استان اضافه خواهند شد.
که نام‌های مجید سینایی و مجید باقریان و حسن پور برای سازمان استخدامی و اداری مطرح هستند. همچنین برای سازمان ملی جوانان،؛ افرادی همانند حامد وکیلی، رحمان وفانژاد، محسن خرامین، خاک نژاد، مالک مجیدی و شریف اسلامی، آرش کنارکوهی برای این مسوولیت بیش از سایرین مطرح هستند.
 




 
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بعد از خادمی تمامی این مدیران تغییر حواهند کرد
محمد
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از سایت کبنا ولی دانشگاه یاسوج که نوشتین جاسب نیکفر ایشان که / هستن که بواسطه ی همین دونفر وبه واسطه ی همینا اومدن هیت علمی دانشگاه شدن
علی
Iran, Islamic Republic of
وحید محمدی تبار قبلا امتحانشو پس داده
سینایی
Iran, Islamic Republic of
مجید سینایی که عضو هیت علمی دانشگاه پیام نور نیست که.ایشون ک فوق لیسانس دارن و معلم اموزش پرورش هستن.
بویراحمدیان
Iran, Islamic Republic of
اگر مدیران فعلی تغییر نکنند فاتحه اصلاحات خوانده میشود .مدیران آموزش و پرورش باید متحول شوند شهرستان دنا و بویراحمد باید مدیرانش تغییر بکنند چون مردم خیلی ناراضی هستند .مدیران جوانتر باید انتخاب شوند آدم که قحطی نیومده برخی مدیران دیگه برن بازنشسته بشن مثل هادی زارع پور انصافا توان مدیریت را ندارد بهرحال مردم از وضعیت فعلی ناراحت هستند
باران1
چقد شما بیکارید !!!
جایگاه ها را اینقد بی ارزش نکنید hاز برخی آدم بی مسئولیت و برای پست ها اسم نبرید...
فک کنم مسائل مهمتر ی هم باشد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
در میان این همه حدس و گمان در جهاد کشاورزی - گزینه ///نشان از بی اطلاعی و خامی کارشناس این رسانه است که هنوز نفهیمده که مرغ دوپا دارد عزیزم این فرد سواد // دارد اما بی سواد است حتی نامه اداری را نمی تواند بنویسد
مطلع
این لیست اصلا صحت ندارد خصوصا گزینه های ابفا شهری
وحید
دست وحیدومحمودوابوذردردنکنه.
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس مجید سینایی و مهندس شاهین عبدالخانی
جوان
Iran, Islamic Republic of
اینها فقط گمانه زنی است
همشهری
Iran, Islamic Republic of
این خبرها کذب هست جلسه ی در تهران بود همه ی کارها تمام شد دیر با خبر شدید دوستت داریم تاجگردون عزیز و اقای دکتر نیکبخت با شجاعت این استان منتظر دستان توانمند شما دونفر هست هم سیاسی هستید هم باسواد
تشكل ها
Iran, Islamic Republic of
سلام
مظاهری از اداره کار برود هر میخواد بیاد حتی اگر از کشور جیبوتی بیاید
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت اداره کار را نجات بده همانطور که خرمشهر را نجات دادی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
واقعا تحلیل آبکی تر از این نمی توان کرد خداییش کبنا خیلی بی کاره
Iran, Islamic Republic of
از عموم مردم غیور استان کهگیلویه و بویر احمد عاجزانه درخواست میکنیم برای ازادی اداره کار از وضعیت فعلی دعا کنند
شریعتی
Iran, Islamic Republic of
قربون خدا برم. هم بهشتی فرماندار دنا رو بردارن دیگه چیزی از دولت تدبیر و امید نمیخوایم
یک فکر
Iran, Islamic Republic of
این ها اکثر خودشان رفتنی هستن
شیرزاد
Iran, Islamic Republic of
خدایی در طول این ۴ سال اداره تعاون و کار اصلا مدیر نداشتد خدا کنه هرچه زودتر عوص بشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
حال ورزش استان خوب نیست اینها هم مردکار نیستند //خیلیها نمیشند چرا آقای افتخاری و آقای موسوی نمیایند توی استان چرا ؟ چرا؟
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
برادر تحلیلت عالی ست در ضمن نامی از نیکبخت وجود ندارد وگزینه های استانداریت عالیه ونزدیکه بزنی وسط خال.
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر مجید سینایی و مهندس عبدالخانی
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون باور کنید تغییر مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی از نان شب هم واجب تر است .تو را خدا به ندای مردمت گوش کن
شيخ ممو
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت همین که شنیدیم قرار /عوض بشه خودش نعمته ممنون از کبنا نیوز . تشکر از دکتر تاجگردون و استاندار
Iran, Islamic Republic of
درمیان گزینه های پیشنهادی باید دید کدام گزینه دونبش هست (( در انتخابات مجلس به اصولگرا پیوسته و در ریاست جمهور به روحانی رای داده )) بعد ببینیم کدام گزینه ها در انتخابات خودشان را نشان دادن و وقت گذاشتن اونوقت به معیارهای بهتری خواهیم رسید
Iran, Islamic Republic of
اینجور که معلومه همه کارمندان استانداری پست میگیرن لطفا یه تعداد کارمند هم بذارید بمونن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چقد گرفتی این رو زدی
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
این آقایان چقدر دادند تا اسمشون درلیست نوشتید من دو برابرش را میدم من را در یکی از لیستها بنویسید. متشکرم
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
در اینکه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی باید هر چه سریعتر تغییر کند شکی نیست اما جایگزین باید یک فرد خیلی قوی جایگزین شود این گزینه هایی که طرح شده ضعیفند.
nosaze
Iran, Islamic Republic of
یعنی اداره نوسازی مدارس جز ادارات حساب نمیشه.خیلی متاسفم. یعنی اداره نوسازی مدارس جز ادارات حساب نمیشه.خیلی متاسفم
شهردار
Iran, Islamic Republic of
تغییر در مدیریت امور شهری و شوراها ضروریه گزینه های پیشنهادی شایسته اند البته /دیگه این جابگاه براش تکرار شدنی نیست بدلیل مسائل مشکلات دوره مسئولیتش در این سمت داشته
حسین
Iran, Islamic Republic of
درودبر سایت وزین کبنا.دامپزشکی فقط دکتر گوهرگانی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
از تغییر مدیر ومعاون شبکه بهداشت گچساران نگفته اید ؟؟

حتماً تغییر خواهند کرد حتی با اجبار !! مانند سال گذشته و تغییر ۲۴ ساعته مدیر و رئیس مرکز بهداشت !!!
جیپ شهباز
Iran, Islamic Republic of
ماندن خادمی فقط و فقط حکم پیوند نارنگی بر روی نارنج رادارد.
جوان
Iran, Islamic Republic of
بعضی ادارات هست یازده سال مدیرشون ثابت است هنوز هم اسمی از تغییر نیست آدم رایاد مارشال تیتو ریس ما دام العمریوگسلاوی سابق یا ملک فهد می اندازند
احمد
Iran, Islamic Republic of
برادرم شمس ا. رشیدی/ ریس جهاد دانشگاهی نمی شود محمد تقی نجفی که دومین گزینه معرفی کردی برای جهاد دانشگاهی داماد زارع نماینده است وسالهاست که از جهاد دانشگاهی رفته وتهران مشغول کاره وبه جهاد بر نمی گرددوحسینی نیک چون نیروی جهاد نیست امکانش زیر ۰ است وسبحانی تا دوسال دیگر رییس است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی مطلب آبکی بود.. زایده ترشحات ذهن نگارنده مطلب
Iran, Islamic Republic of
دوران مدیریت /در اداره /واقع دوران بدی بود هم برای کارمندان هم برای ارباب رجوع ها ایشان اصلا در حد و قواره مدیر نبوده و نیست همش دنبال مسایل پوچ بچه بازی دعوا و کارهای دور از شان اداری بوده ارزو میکنیم عوض شود
حقگو
چرا کامنت های من رو نمی فرستید چون واقعیت رو میگم . واقعا بعضی ها رو بی خودی بزرگ کردید شتر در خواب بیند پنبه دانه
جعفر زاده
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز ممنون لطفا همیشه از این خبرهای امیدوار کننده بزنید نمی دانی چقدر خوشحال میشویم وقتی خبر رفتن مظاهری را میشنویم ولو اینکه کذب باشد
دنایی
Iran, Islamic Republic of
برای فرمانداری دنا غیر از تاج امیری و مجید یزدان پناه بقیه در این سطع نیستند
Iran, Islamic Republic of
ابکی نوشتی از گزینه های اصلی استانداری مهندس نیک اقبال است
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اصولگرای یک ضلع هزاران بار بهتر از اصلاح طلبان چند نبشند .
مظاومی
Iran, Islamic Republic of
تنها راه تغییر مدیریت در منابع طبیعی و حفظ طبیعت حضور جنگلبان هست که به هیچ قیمتی با زارع همکاری نخواهد کرد و زارع البته نمیزاره مدیران قوی تیرتاجی قد علم کنن که اینده وارد حوزه زارع شن
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
هلال احمر استان نیاز فوری به مدیر جدید دارد .وجهابین برود
ککتا
خیلی xxxx است افردای در لیست هستن که توان نوشتن اسم خودشون هم ندارند البته xxx تو استاتن ما بیشتر جواب میده و خیلی ها هم اصولگرا هستند
رحیمی گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام
دوستان فارغ از صحت یا نادرست بودن اطلاعات خبر انجه مسلم است اینه که تغییر مدیر اداره کار لازم و ضروریست خدا کنه دکتر تاجگردون عنایت فرمایند
رهامیییی
Iran, Islamic Republic of
مردم از دست مدیران آموزش و پرورش به ستوه آمده اند ..اینها باید زودتر تعویض شوند.
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
متاسف . این افراد پیشنهادی خیلی از انها که اصلا دولت را قبول ندارند .
کبنادوست
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل هواشناسی سالهاست تغییر کرده و همچنان شما آقای حسینی را مدیر معرفی میکنید. آپدیت شوید لدفن!!
سعيد
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وادب گناه داره یه پستی هم به ما بدین گناه داریم
م . ز
Iran, Islamic Republic of
فرماندار دنا فقط عبدالمجید یزدان پناه
شهاب الدین بهرامی
Iran, Islamic Republic of
در گمانه زنی های شما حتی نام یه قشقایی هم به چشم نمیخوره دوستان در تحلیل هاشون انصاف بخرج بدن
معلم
Iran, Islamic Republic of
فقط به داد آموزش وپرورش سیاسی کاری فکر کنید بفیه از این نهاد بالا امده اند
قشقایی های استان
Iran, Islamic Republic of
چرا از پژمان نیک اقبالی گزینه استاندار استفاده نشود ایشان اگر استاندار شود اولا تمام پروژه های عمرانی توسعه و تحقق میابد و به فرجام می رسد ثانیا ایشان هم وجدان کاری دارند و پاکدست و جدی و خداترس هستند.بهترین گزینه برای استاندار شدن پژمان نیک اقبالی هستند.
وزارتی
در سطح کلان ۷۰ درصد وزرا ابقاشدن لطفا تحلیل آبکبی نفرمایید
کاراته
Iran, Islamic Republic of
مگه آدم قحطی ایناها دیگه کیند مگه ورزش بی صحابه
ورزشی عشق
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز حرکت حرکت وتفسیر وتغییرات باید باشد نه به بهانه تخریب دیگران اگر تخریب جای تغییر را بگیرد همین آش وهمین کاسه اجازه بدید ودعوت کنید از افرادی که توانمندی دارند بیایند ومصاحبه کنند ونظر وبرنامه بدهند وبگویند تا الان چه کاره بودند وچکار کردند بعد لیست این آقایان نوشته شود خدایی این اسنمهایی برای ورزش نوشتید کجای ورزش استان بوده اند جرا الکی دارید مدیریت در ورزش را نابود می کنید واقعا شرم آور این آقایان برای ریس هیاتی استان هم خوب نیستند چه برسد به ورزش
معلدل
Iran, Islamic Republic of
خدا او ببره او بهزیستی ن که افشار بخه مدیرش وابو
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تغییربسیارلازم وضروری است به خصوص دراداره کار ی که رتبه ۳۱ارزیابی عملکرد کشوری را به خود اختصاص داده است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
خدایی ضعیف ترین مدیر دربین تمام مدیران فعلی وکل مدیران پیشنهادی آقای مظاهری مدیرکل کارست
ایران
Iran, Islamic Republic of
این لیست صحت ندارد.
شهریکپارچه
Iran, Islamic Republic of
تاالان مدیری به پاکدستی مظاهری برای اداره کارنیومد ونخواهدامد درودبردکترتاجگردون بااین مدیر
واصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
گزینه اصلی بهزیستی دکترسجاد پورحبیب رئیس شهرستان بویراحمده یه منبع موثق گفته کارهایش را داره انجام میده با حمایت حاجی جونی زارعی(که البته رای هم وش نداده )بآی بآی آقای موسوی امجد
کارگر فولاد
Iran, Islamic Republic of
کبنای عزیز خبر رفتن مدیر اداره کار خیلی خیلی مسرت بخش است لطفا اگر اطلاعات جدیدی بدست آوردید دریغ نفرمایید ممنون هستیم
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
هر کس بیاد برای اداره کار قدمش روی چشم مهم این است که مظاهری نباشد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم با این گزینه های پیشنهادی که برای فرمانداری لنده ارائه شد .
فقط وفقط محمدخانی انسان صادق وپیگیری است وبس.
بقیه .........
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه هرچه زودتر مظاهری عوض بشه
ايل بزرگ دولتياري
Iran, Islamic Republic of
در بین مدیران معرفی شده حقا" انصافا" آقای شاهین عبدالخانی قابلیت پستهای بالاتری را دارند.. ایشان رئیس کمیته ی حقوقی ستاد دکتر تاجگردون و قائم مقام معاونت حقوقی ستاد مرکزی دکتر روحانی در استان و همچنین وابسته به اکثر قریب به اتفاق طوایف بزرگ باشت و باوی هستند... استفاده از ایشان در پستهای کشىوری به نفع آقای تاجگردون خواهد بود..
با آرزوی موفقیت برای ایشان
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای آب و فاضلاب روستایی بهترین گزینه مهندس رجب پور و یا مهندس احسانی است بقیه الاف اند
شرکت نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
اداره کار می بایست خیلی زودتر از اینها تغییر می کرد باور کنید این خواسته تمام کارگران از اقای تاجگردون است
پراگماتیست
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
جناب آقای مهندس خوش اندیش که انصافا جز نیروهای باسواد و بسیار فنی مخابرات هستن و باتوجه به اینکه مخابرات سازمانی بسیار تخصصی ست،که با مدیریت مهندس خوش اندیس بسیار میتونه روند روبه رشدی رو داشته باشه.
با آرزوی موفقیت برای مهندس خوش انریش عزیز.
باشت
Iran, Islamic Republic of
چند نفر در این لیست هستند که از بچه های اصیل کهنه قلعه باشت هستند..تا الان هیچ باشتی اصیلی بویژه بعد از نمایندگی آقای تاجگردون در هیچ پست وسمتی نبوده اند.
مدیریت بچه های باشت بر هیچکس پوشیده نیست.
امتحان بزرگی برای آقای تاجگردون
گشین
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت شماره چهار
مجید سینایی اولین رییس دانشگاه پیام نور واحد گچساران
موقعی که تو یاسوج دانشگاه پیام نور نبود
هستن
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
خداببش فکری بحال آموزش و پرورش بویراحمد بکنید همه ازش ناراضین
کارمندان اداره کار تعاون ا
Iran, Islamic Republic of
کارمند نمونه کسانی بودن که به انان تهمتها زده شدوروانه وزارت کار تعاون شده توسط مدیریت
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
غریب پور تا دوماه آینده استانداراست ودر این راستا نشستی با شخص دکتر روحانی گذاشته و.........
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی وهلال احمر باید مدیران توانمند و جدید بیایند چون سزاور نیست این نهادهای حمایتی مدیران ضعیف داشته باشند
چون مدیران ضعیفی دارند ونیاز به مدیرا ن کارامد وکاربلد دارند
علی
Iran, Islamic Republic of
خدایا خودت کمک کن تا کسی مدیرکل بهزیستی بشه ####
همشهري
Iran, Islamic Republic of
کمایی راه بدی را برای بازدید زیاد سایتت انتخاب کردی این لیست شما فقط گمانه زنی خیلی صعیف هست ما هم موندیم چند نفر از این لیست اجرایی میشه البته بعضی از مدیران و مغرضانه زدی مملکت اینقدر هم بیدصاحب نیست که هر کسی که جنابعالی به هر حال و به هر دلیلی که خودت بهتر

میدونی مدیرکل بشه

بهتر راه حل بهتری برای بازدید سایتتون انتخاب کنی البته هر چند مهلوم نیست ایم کامنت و بالا بیاری
علی
Iran, Islamic Republic of
مشخص است که هیچ اطلاعی ندارید. برای جهاد کشاورزی قراره دکتر آذرفر مدیر فعلی جهاد کشاورزی شهرستان دنارا به عنوان مدیر کل سازمان جهاد انتخاب کنند
رضا از سی سخت
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که من اطلاع دارم گزینه فرمانداری دنا دکتر آذرفر رئیس فعلی جهاد دنا بوده و ایشان برای این پست معرفی شده
آشتیانی از تحقیقات جهاد
Iran, Islamic Republic of
برای سازمان کشاورزی استان جناب دکتر آذرفرد مدیر توانمند جهاد دنا از سوس مجمع نمایندگان استان به وزارت جهاد معرفی شده و این نشان دهنده این است که نگارنده هیچ اطلاعی از جهاد کشاورزی استان نداره
در جواب
Iran, Islamic Republic of
### رو هیشکی چشمش نداره بخاطر کاراش .بره همون معلم استثناییشو درس بده بهتره.
کارمند امور مالی جهاد
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله دکتر آذرفر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا به عنوان مدیر کل سازمان بزودی معرفی میشه
هادی از دنل
Iran, Islamic Republic of
فرماندار بعدی دنا دکتر آذرفر هست
Iran, Islamic Republic of
اطفاقا من هم از منبع موثق شنیدم اگه حاج زارع وتاجگردون به نتیجه برسند یی از دو گزینه ورزش مدیر کل خواهند شد دوتاشون خوب هستند
دوست پیمان
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان مدیرکل سازمان تعاون روستائی مهندس قلندرفرامرزی است بی اطلاع بودی یا عمدا ننوشتی
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
فقط این مدیر کل امور بانوان حتما حتما حتما باس عوض بشه ....ک
محمدی
Iran, Islamic Republic of
مهندس راستابهترین گزینه برای راه شهرسازیست چون توانمندوکاردان هستن
قربانی
Iran, Islamic Republic of
با استخدام های قومی و ,,, کاری هاییش در برن##امه """ را بهده
‌دانش
Romania
خدایی صحبت کنید مهندس مظاهری از بهترین ها هستن وضعیت نابسا مان مملکت و بیکاری رو به دوش کسی نذاریم
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ## ۶ نفر از فامیل های نسبی و سببی خود را بصورت### استخدام کردند حالا هم باید پرش پست داشته باشند
خخخخخخخخخخه
چرام
Iran, Islamic Republic of
افشار در حال حاضر برا معاونت بهزیستی مشکل داره چه برسه به مدیر کلی . جمشیدی لایق ترین است
بویراحمدی - عضو هیات علمی تهران
Iran, Islamic Republic of
مظاهری
اصلاحات بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر محمد سبحانی با مدیریتی انقلابی جهاد دانشگاهی را جانی دوباره بخشید وتا روزی که خودش بخواهد سکان این نهاد دردستان با لیاقتش باقی می ماند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
فقط در جهت سیاست دولت ورفع مشکلات مردم انتخاب شوند
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی را زدی تو خاکی بیو تو آسفالت.
شمس الله
France
هیچکس به فکر نوسازی نیست.. اداره ای که بعد از راه و شهر سازی بیشترین تعداد پیمانکار را دارد. خدا به داد نوسازی برسد
قلنده
Iran, Islamic Republic of
دکترعطاالله دانشی فردی شایسته ، مجرب و توانمند است درانتخابات شورای شهربااختلاف خیلی ناچیز علی البدل شد
شایسته ی پست مهمی دراین دولت است...
همكاران
Iran, Islamic Republic of
ما میخواهیم مظاهری از اداره کار برود هرکه بیاد سر جاش فرقی نداره اگر خدا کمک کنه
Iran, Islamic Republic of
ممنون از کبنا نیوز خبر خوبی است عوض شدن مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه پیام نور که ریس ندارد آقای سجادی یک اصولگرای پایداری می باشد و غیر بومی
ر . ع
Iran, Islamic Republic of
اتفاقأ یکی از گزینه های استانداری مهندس نیک اقبال است که در اوج سکوت پیگیر پروژه های عمرانی است و با تسلط کامل عمرانی بر پروژه ها مشغول به خدمت است. ایشان کم حاشیه ترین گزینه استانداری هستند.
فرجی
Iran, Islamic Republic of
به داد کتابخانه ها برسید ان را از دست یک طایفه بخصوص نجات دهید
مهران
Iran, Islamic Republic of
جالب است در لیست بالا گزینه مخابرات استان جناب
آقای مهندس نوریان بیش از چند سال است که بازنشسته شده اند.
کاش کبنا کمی به روزتر بود
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
جنتی گزینه خوبی برای اداره کار واموراجتماعی است
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام
آقای محمد جنابعالی که می فرمائید آقای دکتر نیکفر به واسط این دو نفر منظور کدوم نفر می باشد ایشان فردی تحصیل کرده و بادانش می باشد نیاز ندارد به کسی
کارمند
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی که در طول یک سال ، ۵ بار از رئیسی مرکزبهداشت عزل شد ، مجدداً در شهر باشت مدیر شود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه شایسته بود ، ۵ بار برکنار نمی شد !!!!!!

چنین تغییری در تاریخ مدیریت سابقه نداره !!!!!

لطفاً اجازه ندهید شبکه باشت هم به سرنوشت گچساران دچار بشه !!!!
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سایت ها و فضای مجازی رسالت خود را فراموش کرده و بجای روشن گری و کمک به بهبود وضعیت کشور و استان نقش مبلغ و پیاده نظام برخی افراد را پیدا کردند.با این روش برای خود افراددتوقع ایجاد می کنند ومسئولان را در موضع رودبایستی و فشار قرار می دهند تا مجبور شوند افرادی را به کار گیرند. شما ملاحظه کنید برخی افراد نامشان برای چند سمت با تخصص ها و بافت کارمندی متفاوت و حتی متعارض مطرح شده است،در حدی که من میشناسم حتی از سطح معمول جامعه هم پایین ترند تا چه رسد به اینکه شما آنها را همه فن حریف معرفی می کنید.نکنید این کار را. به خدا قسم اگر حتی خدای نخواسته به قیامت اعتقاد نداشته باشیم این کار شما ضربه به حقوق عمومی است و باید پاسخگو باشیم.
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
این خانم نیکمرام را که زدی برای اداره کار برش دار بت می خندند.
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
کتابخانه ها فقط دکتر سجاد جمشیدیان
شوروم
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خودتون مسخره کردید حق ندارید دولته مسخره کنید این لیست بجه بازی چیه جمع کنید این بساطو اجازه بدید چهارتا انسان توانمند و لایق تو استان بمونند
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
اینقدر خندیدم که نگو. طنز هوشمندانه ای بود.
آرمان شهر
Iran, Islamic Republic of
..پنج نبش است.نه اصولگراست نه اصلاح طلب
مطلع
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که بنده مطلع هستم آقای شاهین عبدلخانی یکی از مدیران مورد نظر جهت تصدی در یکی از پستهای مرکز هستند..حتی ایشان به مصاحبه هم دعوت شدن.
انصافا"هم تجربه خوبی دارند هم تحصیلات عالیه.
سلام
Iran, Islamic Republic of
ریس اموزش وپرورش دنا. واقعا فرد قابل قبولی هست. دست راست اصلاح طلبانه.انصافا باید ارتقا پیدا کنه.
فیثاغورث
Iran, Islamic Republic of
جناب هم استانی که پیام دادی برای هلال احمر و رفتن جناب آقای جهانبین مدیرعامل مردمی .فهیم و کاردان........ ...کور خواندی اتفاقا مهندس جهانبین حالا حالا ماندگار است و شک نکن .....بنابراین نگرانی جنابعالی چند برابر خواهد‌شد و ما خوشحالتر و قبراق تر از قبل میشویم .....
فیثاغورث
Iran, Islamic Republic of
باسلام ...هم استانی عزیز که پیام دادی جهانبین از هلال احمر باید برود ....مهندس جهانبین مدیری مردمی .فهیم و کاردان میباشد که تنها فرد مدیریت هلال احمراستان شخص مهندس جهانبین میباشد ..بنابراین سفسطه نبافییدوبی جهت پیام ننویسیم ...........تا کور شود هرآنچه نتوان دید .......فقط جهانبین
تهران ف . ک
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر فقط فقط مهندس مظاهری ، مدیر کل کار و تعاون مدیری توانا و شجاع ، واقعا صمیمیت و تعامل خوبی در اداره و کل استان داره . افرادی که در کامنت های مختلف اعلام نظر منفی داده اند بدانند همان افرادی هستند که در اداره کل کار و تعاون مشکل داشتند و باشون برخورد گردید
کریمی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر همه دوستان
بهترین مدیر وپاک دست مدیر و شجاع کار بلد متخصص در حوزه خودش صد در صد گزینه اول و اخرش خودشه آنهای که هم نام بردین سرکاری هست ویکی از آنها فعلا توسط مدیر کل محترم به خاطر ....عزل شده بقیه خدایش نگاه کنید مردم خندش میگیره
ناشناس
تو را خدا با شخصیتها بازی نکنید ،
تشکر از کبنا
Iran, Islamic Republic of
ممنون کبنای عزیز مگه اینکه شما صدای مردم بو به گوش مسئولین برسونید ورزش استان وضع خوبی ندارد از اینها هم آبی گرم نمیشود .
تشکر از کبنا
Iran, Islamic Republic of
ممنون کبنای عزیز مگه اینکه شما صدای مردم بو به گوش مسئولین برسونید ورزش استان وضع خوبی ندارد از اینها هم آبی گرم نمیشود .آقای علوی پسر خوبی ولی اینکاره نیست وبقیه هم درحد رییس هیاتی هستند
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه برای ریاست دانشگاه پیام نور دکتر مجید سینایی است
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه خداوکیلی کسی نیست بداد ثبت احوال برسه بخدا آخرت خودشو اباد کرده
Parsa
Iran, Islamic Republic of
فرماندار لایق و اصلاح طلب فقط عبدالخالق پادیاب مرد عمل وشایسته
Iran, Islamic Republic of
دکتر آذرفر لیاقت رییس سازمان را داره موفق باشی
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
.که شما ازش تعربف می کنید واقعا آخر. وخویشاوند سالاری را هم‌ در چینش نیروهاش وهم در وام دادن به کارمی برداین استان نیازمند مدیرانی توانمند وعادل است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1