تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۲۷۰۲۹۲

افتتاح برق روستاهای چرام با اعتبار ۵۲۰ میلیون تومانی (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛با حضور معاون استاندار و نماینده مردم پروژه برق‌رسانی به چند روستای چرام با اعتبار ۵۲۰ میلیون تومانی انجام شد
به گزارش کبنا نیوز از چرام، صبح امروز و با حضور عدل هاشمی‌پور نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی، فتاح محمدی معاون استاندار و همچنین داود راهزادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از ۵ پروژه برق‌رسانی و کاهش تلفات انرژی، برق‌رسانی به سه روستای چندار، بلوطک و حاشیه رودخانه طسوج افتتاح شد.
در این آیین داود راهزادی با بیان سختی این پروژه‌ها اظهار کرد: به دلیل پراکندگی روستاها خدمات به سختی و با هزینه زیادی ارائه می‌شود.
این مسؤول گفت: از دهه فجر سال گذشته تاکنون در شهرستان چرام پروژه‌های سنگین برق‌رسانی اجرا شده که یکی از آن‌ها در خود چرام بوده است.
وی افزود: در آن پروژه که مختص کاهش تلفات انرژی بوده، ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه شده که برای یک شهرستان که انشعابات آن زیر نرم است پروژه‌ای سنگین با هزینه بالا محسوب می‌شود.
راهزادی به ۵ پروژه افتتاحی امروز اشاره کرد و گفت: هزینه آن ۵۲۰ میلیارد تومان بوده که طول شبکه فشار ضعیف آن دو هزار و ۳۷۰ متر و طول شبکه فشار متوسط آن نیز سه هزار و ۹۰۸ متر است.
سردار هاشمی پور نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس در این افتتاحیه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت اظهار داشت:در کل حوزه انتخابیه ام از خدمات شرکت برق و مدیر بی حاشیه و پیگیر ناحیه برق چرام مهندس تابش نژاد تشکر می کنم که خدمات خوبی به حوزه طسوج انجام داده است.
وی افزود:همیشه در کمیسیون انرژی و با حضور وزیر نفت از مدیرعامل شرکت برق استان تشکر نمودم و از مردم طسوج انتظار داریم از تاسیسات برق این منطقه حفاظت کنند تا به شرنوشت برق توگبری دچار نشود.
هاشمی پور گفت:از شرکت برق استان انتظار دارم اگر در منطقه طسوج خانوارهایی برق ندارند با رفع مشکلات موجب شوند تا این عزیزان هم لاز نعمت برق برخوردار شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
طسوج محبوب گچساران
همشهری
Iran, Islamic Republic of
وای به حال چرام با فرماندارش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1