تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۲۷۰۱۵۴

خطاب به اعضای شورای شهر دوگنبدان؛ بداخلاقی چرا؟

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛سعید طاهری فر
منتخبین اقلیت شورای شهر گچساران کاری نکنید شهروندان بداخلاقی را از شما بیاموزند.
با شروع اولین جلسه اعضای شورای جدید شهر گچساران و گفت‌وگوی و رایزنی اعضاء نهایتاً آقای سید ناصر حسینی رئیس، نرگس زارعیان نایب‌رئیس افضل نظری دبیر و مسلم کرمی به‌عنوان نماینده گچساران در شورای عالی استان انتخاب شدند.
اما تعجب کار اینجاست که آقایانی که به قول خودشان هیچ سهمی دریافت نکرده‌اند آیا نباید به قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی که می‌گوید انتخاب با اکثریت است اکتفا کنند؟
آیا بازهم این بداخلاقی را به‌حساب اصولگرایان گچساران بنویسیم؟
با شناختی که از آقای مسلم کرمی دارم ایشان از طیف اخلاق‌گرای اصولگرایان است و حداقل می‌توانم بگویم بداخلاقی آقایان و ترک جلسه از جنس اصولگرایی نبوده و خاصه از زیاده‌خواهی آقایانی چون رمضان عباسی و کیانوش بلوطی نشأت می‌گیرد.
دوستان اقلیت شورا به این بهانه که رایزنی‌ها بیرون از جلسه رسمی صورت گرفته اقدام به ترک جلسه نموده‌اند و به اسرار از بازگشت به جلسه شورا سرباز می‌زنند!
دوستان اقلیت، بهتر بود که توجیه بهتری برای ترک جلسه می‌آوردید که حداقل در این وقت شب، من شهروند گچسارانی نخواهم اقدام به موضع‌گیری از این عمل خلاف قانون شما بنمایم. مگر می‌شود در مملکت و جامعه آگاهی چون گچساران و آن‌هم سر اداره شورای شهر و سکان‌داری شهرداری گچساران و آن‌هم به‌کرات در جلسات غیررسمی بین منتخبین رایزنی صورت نگرفته باشد! مگر خودتان نبودید که برای حفظ موقعیت و تحقق اهدافتان به هر ابزاری متوسل شدید! رایزنی امری طبیعی است و در پایان یک پیشنهاد به دوستان و آن‌هم اینکه به اصل پذیرش قانون به دیگران (اکثریت) احترام بگذارید چون اکثر شهروندان به تغییر رأی دادند و منتخبین می‌خواهند دوباره در معرض گزینش شهروندان قرار بگیرند، بهتر است به آرای اکثریت احترام بگذارید و جلوی دیگر منتخبین سنگ‌اندازی نکنید، سعی کنید شهروندان، بداخلاقی را از شما نیاموزند...
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتی
Iran, Islamic Republic of
شما اول برید درست نوشتن واملای کلمات رو یاد بگیرید و بعد ......
ا
Romania
احسنت...
حرف دلمونو گفتید.
خومکارعزیزی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت خورزو کی نویسنده وابیی.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1