تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : ۲۷۰۱۳۵

توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در دهدشت/ کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد/

۱
۰
کبنا ؛توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در دهدشت
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت خبر داد.
سرهنگ «منوچهر سیاهپور» در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر دهدشت و برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف، مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان با همکاری دیگر یگان‌ها طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به اجرا گذاشتند.
وی با اشاره به توقیف ۵۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی، آلودگی صوتی و نداشتن مدارک شناسایی، مزاحمت خیابانی ازجمله تخلفات راکبان موتورسیکلت‌ها بود.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تشریح کرد: مأموران انتظامی و راهور این شهرستان با جدیت تمام با خودروها و موتورسیکلت‌سواران هنجارشکن در سطح شهرستان برابر قانون برخورد تا ضریب امنیت اجتماعی را در این شهرستان ارتقاء و شهروندان از آرامش بیشتری برخوردار باشند.
سرهنگ سیاهپور در ادامه این گزارش افزود: در اجرای این طرح نیز تعداد ۴۵ مورد اعمال قانون در خصوص عدم استفاده از کلاه ایمنی صورت گرفت و از شهروندان خواست: در هنگام استفاده از موتورسیکلت، مدارک شناسایی را به همراه داشته و حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند و به قوانین و مقررات احترام بگذارند.
 
کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال خبر داد.
سردار «مهدی انصاری» گفت: مأموران انتظامی شهرستان گچساران طی چند عملیات جداگانه و با دستور مقام قضایی، اقدام به کنترل خودروی‌های عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان نمودند.
انصاری افزود: در بازرسی مأموران از خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، موفق به توقیف شش دستگاه خودروی سواری حامل انواع کالای قاچاق ازجمله پودر، قرص و کپسول نیروزا، پرینتر، تب لت، انواع لوازم‌آرایشی و بهداشتی، لباس و شال زنانه، کفش اسکیت و گردوی خارجی شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان ادامه داد: با نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای کشف‌شده دو میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال برآورد شده است.
سردار انصاری خاطرنشان کرد: کالاهای مکشوفه فاقد اسناد و مدارک مثبت گمرکی بوده، خودروها به پارکینگ منتقل و تعداد شش نفر راننده دستگیرشده همراه تشکیل پرونده قضایی تحویل مرجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: پلیس با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با این پدیده شوم به‌صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.
 
دستگیری سه توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه و هروئین در دهدشت
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و هروئین در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ منوچهر سیاهپور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده با محوریت شناسایی و دستگیری عاملین توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح مأموران انتظامی این شهرستان با کسب مجوز از مقام قضایی منزل شخصی را به هویت معلوم شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و ضربتی تعداد سه نفر توزیع‌کننده مواد مخدر را دستگیر و از آن‌ها مقدار یک کیلو و ۴۲۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و مقدار ۳۳۰ گرم از نوع هروئین را کشف و ضبط نمایند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران توانستند پس از بازرسی کامل از این منزل تعداد یک قبضه اسلحه شکاری وینچستر به همراه یک‌رشته قطار با ۲۷ عدد فشنگ مربوطه و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی توزین مواد مخدر را نیز کشف و ضبط نمایند.
سرهنگ «سیاهپور» با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطرنشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به‌صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مارشال
Iran, Islamic Republic of
. خودشون می گویند. از ما حاضره توی دهدشت مواد مخدر اشکارا خرید وفروش میشه
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1