تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۲۶۹۹۲۰

پرداخت ۴۰ فقره وام اشتغال و کارگشایی به مددجویان

۰
کبنا ؛۴۰ فقره وام قرض اشتغال و کارگشایی بااعتبار سه میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد پرداخت شد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه کرد.
فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد بابیان اینکه این صندوق به‌منظور پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان تحت حمایت امداد و سایر نیازمندان فعالیت می‌کند، گفت: در بخش کارگشایی و اشتغال ۴۰ فقره وام بااعتبار سه میلیارد ریال پرداخت‌شده است.
وی اعتبار تسهیلات پرداخت‌شده در بخش وام‌های قرض‌الحسنه را ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: مبلغ فوق در قالب ۲۵ وام ۳۰ میلیون ریالی بوده است.
محبی از اعطای ۱۵ فقره وام اشتغال بااعتبار دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار هر وام ۱۵۰ میلیون ریال است.
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۹۹۱ فقره وام اشتغال و قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است که از این تعداد ۴ هزار و ۷۴۰ مورد وام قرض‌الحسنه و ۲۵۱ مورد وام اشتغال بوده است.
محبی مبلغ اعطاء شده در این مدت در حوزه اشتغال را بالغ‌بر ۳۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال عنوان کرد: و افزود: ۱۲۴ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی پرداخت‌شده است.
 
وی بابیان اینکه ارائه تسهیلات در این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان انجام می‌شود، گفت: هر شعبه از صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.
 
محبی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که فقط برای رضایت خداوند و دستگیری از نیازمندان در این صندوق سپرده‌گذاری کرده‌اند عنوان کرد: هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند به‌عنوان خیر در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نام خود و یا اشخاص دیگر مبادرت به افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1