تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۳
کد مطلب : ۲۶۹۸۲۹

دولت خادم ملت باشد / امروز حزب در قدرت جایگاهی ندارد

۰
کبنا ؛حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی باتوصیه خود ونمازگزاران به رعایت تیوای الهی و پرهیز ازگناه گفت: دنیا کاروان سراست بیائید درگذراین دهکده میهمانان خوبی باشیم وبدون حرص و طمع بانیت خیر درراه تعالی اهداف خداپسندانه و رضایت خلق گام برداریم زیرا مرگ ناگه خواهدآمدو وقت اضافه ای نیست که کفایت جبران مافاتمان کند.
امام جمعه کبگیان باتاسی از بیانات مقام معظم رهبری درباره شهدای مدافع حرم گفت؛ شهید حججی با نگاه عارفانه‌اش که مرگ را به سخره گرفت حجت را برهمگان تمام و به دشمن ثابت کرد جوانان درگهواره زمان امام خروجی‌اش همین مدافعین ۲۵ ساله حرم‌اند.
وحدانی فربااشاره به ترس دشمن از رشادت جوانانیکه باعرق به وطن و تعصب به حریم اهل بیت مرگ را به بازی می‌گیرند گفت: دشمن هرچند خودش را به نفهمی بزند، ولی بداند و میدانیم که می‌داند خروجی قیام فهمیده‌ها، اوجگیری رشادت حججی و ستار اورنگ‌هاست که از همین چیتاب تا اصفهان و جای جای ایران زمین برای دفاع از حریم آل الله و آرمانهای انقلاب سرو جان می‌دهند.
خطیب جمعه کبگیان باتسلیت شهادت امام باقر (ع) گفت: درزمانیکه خفقان علمی در تخریب تثبیت اسلام بیداد می‌کرد آن حضرت باایجاد دانشگاهی پاسخگوی شبهات کینه ای دشمنان اسلام بود، وباتربیت چند هزار دانشمند در رشته‌های مختلف (طب اسلامی، علم نجوم و...) دنیای اسلام و مذهب تشیع را جانی دوباره بخشید.
وحدانی فر باتبریک هفته دولت گفت: کارکنان و مسئولان در دولت بایدبا الگوبرداری از فرماندهی دولت شهیدان رجائی وباهنر باحس مسئولیت پذیری خادم ملت باشند تا جامعه واقتصادی پویا وعدالت محور داشته باشند.
وحدانی فرخطاب به دولتمردان گفت: علت نامگذاری هفته دولت مختص به شهادت این دوتن نبود، بلکه تلاش صادقانه و بی ریا بدون تأثیرپذیری از حزب خاصی در راستای خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم درفضای اعتدال و برادرانه بود.
این خطیب جمعه درباره حزبگرائی ها گفت: اصولاً اسم‌ها و حزب‌ها با عناوین و اشخاص در نظام جایگاهی ندارند، زیرا احزاب در رفت و آمد و گذر زمان فراموش می‌شوند و فقط نظام و مردم می‌مانند و جز خدمات نظام و مردم سالاری چیز دیگری پایدار نخواهد ماند.
امام جمعه کبگیان با متهم خواندن آمریکا درپرورش تروریست وناامنی در جهان درباره عامل تروریسم وتهمت های غرب به جمهوری اسلامی ایران وشهدای مدافع حرم گفت؛ آیا بمب گذاری در بارسلون و ماقبل آن در فرانسه هم کار ماها بود واینها هم مدافع حرم بودند؟
وی خطاب به متقدان قلیل دفاع ایران از سوریه گفت؛ مابه دفاع از سوریه مفتخریم زیرا تنهاذره ای از سپاه اسلام با نگهداشن جنگ در فرامرزهای کشور ورشادت فرزندان این خاک و آب آرامش امروزی را به ملت هدیه داده است واین همان نعمتی است که دول مختلفه آرزویش رادارند.
حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر درباره بیرون کردن عده ای خبرنگار و اهالی رسانه در زمان رأی اعتماد به وزرا گفت: مگر فرمانده انقلاب و کشور، امام راحل نفرمود که آنچه در مجلس می‌گذرد باید از رادیو پخش بشودتامردم آگاه شوند؟
این خطیب جمعه خطاب به آنانکه اهالی مطبوعات و رسانه را در زمان رأی اعماد و دفاعیات وزرا بیرون کردند گفت: پاک کردن صورت مسئله سلب آگاهی از مردمیست که در ادوارمختلف به دول منتخب رأی می‌دهند و اگر چنین باشد که در ناآگاهی چینش کابینه شکل گیرد دید ملت نسبت به خدمترسانی اعتدال دچار ضعف اساسی می‌شود.
خطیب جمعه کبگیان با تبریک عیدقربان گفت: دربرگزاری و پاسداشت دعای پرفیض عرفه رقابت کنید زیرا منقول از ائمه اطهار بخششی که درشب قدر حاصل نشد تنها اتصالش در روز عرفه است.
دکتر وحدانی فر باتشکراز حضور دکترپاسره مدیرآب وفاظلاب روستائی ودکترآروین وهیئت همراه دربخش ونماز جمعه ابراز امیدواری کرد سفراینبار عزیزان سفری کاری باخروجی مثبت وبازدهی زودرس در قبال حل بحران آب شرب شهرچیتاب و روستاهای مزبور باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

آقای وزیر! از کدام مردم حرف می‌زنید؟

مردمی که به سختی و یا قرض کردن ماه را به پایان می‌رسانند و به قول معروف صورتشان را با ...
مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» توسط وزارت اطلاعات منتشر شد

مستند «فرجام جنایت» که به بررسی جزئیاتی از عملیات های تروریستی و خونین گروهک تجزیه طلب ...
وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت: اهل ترک کردن صحنه نیستم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: جریان شناخته شده‌ای، خبر استعفای بنده را منتشر ...
1